Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین،به مناسبت هفته نیروی انتظامی، مدیرعامل بیمه آسیا و هیات همراه در مقر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ، با سردار حسین رحیمی دیدار کردند.

در این دیدار، مدیرعامل بیمه آسیا از تلاش های ارزنده نیروهای جان بر کف انتظامی کشور قدردانی کرد و امنیت، آرامش و اقتدار ایران اسلامی را مرهون ایثارگری های شبانه روزی این نیروها دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی تهران بزرگ نیز در این نشست، با اشاره به عملکرد بسیار خوب بیمه آسیا در صنعت بیمه به عنوان بزرگ ترین بیمه خصوصی کشور، ایجاد آرامش و اطمینان برای افراد جامعه و فعالیت های اقتصادی را از وظایف مهم صنعت بیمه برشمرد و از تلاش های بیمه آسیا در ایجاد هماهنگی و همکاری بیش از پیش با نیروهای انتظامی تشکر کرد.

در ادامه این جلسه، دو طرف در زمینه افزایش همکاری های دو جانبه در زمینه پوشش بیمه وسایل نقلیه و تصادفات خودرویی گفت و گو کردند و به تبادل نظر پرداختند.

پربیننده ترین کدام بانک‌ ها کارت اعتباری ۷میلیونی می‌ دهند؟ تصمیم دولت برای سرعت‌ بخشی به بازپرداخت بدهی به سازمان تامین اجتماعی اعلام زمان ثبت نام وام ضروری بازنشستگان + لینک دارندگان دسته‌ چک از سال آینده اعتبارسنجی می‌ شوند بی‌ میلی بانک ها به پرداخت تسهیلات ساخت مسکن

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بیمه آسیا بیمه آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۲۲۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۰ تن گندم غیرقابل استفاده در حمیدیه

فرمانده انتظامی حمیدیه از دستگیری عاملان نگهداری و فروش ۴۰ تُن گندم غیر قابل استفاده انسان در این شهرستان، خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سرهنگ مالک حزبایی اظهار کرد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اقدامات اطلاعاتی، تعدادی افراد سودجو و فرصت‌طلب که قصد فروش گندم غیرقابل استفاده به صورت متقلبانه در مراکز و سیلوهای خرید گندم داشتند را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی، انبار محل دپوی گندم‌ها را شناسایی کردند و با هماهنگی مرجع قضایی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی حمیدیه تصریح کرد: در بازرسی از این محل 40 تُن گندم غیر قابل استفاده کشف و یک دستگاه کامیون توقیف شد.

حزبائی با اشاره به مهر و موم  این انبار بیان کرد: در این ارتباط پنج نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی داده شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • همکاری‌ های ایران و کوبا در حوزه حمل‌ ونقل توسعه می‌یابد
  • تقدیر بانوان بهبهانی از اجرای طرح نور
  • کشف ۴۰ تن گندم غیرقابل استفاده در حمیدیه
  • کشف ۴۰ تن گندم غیر قابل استفاده در حمیدیه
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 
  • کم‌کاری و عملکرد بدِ ۳۲ سازمان مسؤل در زمینه حجاب و عفاف
  • اعلام همکاری مالزی در زمینه امنیت سایبری با افغانستان
  • قدرداني فرمانده انتظامي از همکاري و مشارکت مردم و مسئولان در اجراي طرح نور
  • همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد