Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مرحله اصلی و فاز عملیاتی دهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت، اهداف حیاتی دشمن فرضی با استفاده از بمب بومی و دورایستای یاسین ۹۰ منهدم و همچنین شکاری رهگیر‌های نهاجا نیز در ارتفاع پست به تمرین رزم هوایی پرداختند. خبرگزاری میزان- بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی گفت: در اولین روز از آغاز فاز عملیاتی رزمایش فدائیان حریم ولایت، هواپیما‌های بمب افکن سنگین اف ۴ و اف ۵، مجهز به موشک‌های نقطه‌زن، هوشمند و هدایت شونده و هواپیمای اف ۷ مجهز به بمب بومی دورایستا یاسین ۹۰ و راکت‌های ساخت داخل و با تکنیک‌های ابتکاری و خارج از رینگ پدافندی توسط خلبانان شجاع و جوان نیروی هوایی ارتش، اهداف حساس و حیاتی دشمن فرضی را در زمین و دریا با موفقیت منهدم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: همچنین جنگنده بمب‌افکن‌های راهبردی سوخو ۲۴ نهاجا نیز با اجرای عملیات برد بلند و با استفاده از اصل غافلگیری، اهداف حیاتی و همچنین رادار‌های زمینی دشمن را با استفاده موشک‌های بهینه‌سازی شده لیزری و راداری مورد اصابت قرار دادند.
امیر واحدی بیان داشت: همچنین ماموریت تاپ کاور و عملیات سوخت گیری هوایی از تانکر سوخت رسان بوئینگ ۷۰۷، به منظور اجرای پوشش هوایی در ارتفاع پست، توسط جنگنده‌های اف ۱۴ با موفقیت انجام شد و در سناریوی دیگری از رزمایش نیز هواپیما‌های میراژ اف-۱ و بمب‌افکن اف-۴ با پرواز در ارتفاع پست و با همراهی جنگنده‌های اف-۱۴ عملیات رهگیری هوایی را با موفقیت تمرین کردند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش ادامه داد: همچنین جنگنده‌های اف ۵ و میگ ۲۹ اقدام به عملیات و رزم هوایی در شرایط درگیری در صحنه واقعی نبرد کردند که در این رزم هوایی، موشک شلیک شده از سوی هواپیمای دشمن فرضی با موشک هوا به هوا، رهگیری و منهدم شد.
وی به اجرای عملیات بارریزی توسط هواپیما‌های سی ۱۳۰ در این رزمایش اشاره کرد و گفت: کلیه مراحل این رزمایش که به صورت متمرکز از ستاد نهاجا فرماندهی و راهبری می‌شود با نظارت ناظران و ارزیابان ستادکل نیرو‌های مسلح و قرارگاه مرکزی حضرت خاتم‌الانبیاء (ص) در حال برگزاری است.

 

بیشتر بخوانید:  ۱۲ رزمایش نظامی در سال ۹۶/ حضور یگان‌های نظامی در ۵ رزمایش بین‌المللی   انتهای پیام/  برچسب ها: ارتش رزمایش

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ارتش رزمایش ارتفاع پست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۲۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: با عملیات وعده صادق، سایه جنگ از کشور برداشته شد/ عده‌ای فکر می‌کردند با موشک می‌شود معامله کرد/ همه باید به قانون حجاب پایبند باشند/ دشمن به دنبال حیازدایی از جامعه است

به گزارش جماران؛ سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری در دهمین گفت و گوی تلویزیونی زنده گفت: عملیات وعدۀ صادق احساس غرور ملی و اجماع‌ساز بود.

 

رئیسی: عده‌ای فکر می‌کردند با موشک می‌شود معامله کرد

 

 گزیده ای از دهمین گفت و گوی تلویزیونی زنده با سید ابراهیم رئیسی:

عملیات وعده صادق احساس غرور ملی بود. غزه پیروز میدان است.

با اینکه حماس با انعطاف آتش بس را می پذیرد اما رژیم صهیونیستی به کودک‌‌کشی ادامه می‌دهد. ما کشور قدرتمندی هستیم. 

با عملیات وعده صادق هم سایه جنگ برداشته شد هم می توان جلوه‌های آن را در وضعیت اقتصادی دید.

اگر در زمان مناسب تصمیم درست بگیریم حتما آثار مناسب خواهد داشت.

وعده صادق جلوه بسیار روشنی از عقلانیت انقلابی و همکاری میدان و دیپلماسی بود

این عملیات ثابت کرد که ایران قوی می‌تواند سایه جنگ را از سر کشور بردارد و گزینه نظامی را از روی میز حذف کند.

امروز می‌بینید که وقتی حماس با انعطاف آتش‌بس را می‌پذیرد، باز رژیم صهیونیستی به کودک‌کشی ادامه می‌دهد و این شرمی برای حامیان این رژیم است. 

یکی از جلوه‌های این استیصال، مورد هدف قرار دادن کنسولگری ایران در دمشق بود و رهبر معظم انقلاب وعده دادند که این رژیم باید تنبیه شود که محقق شد.

 

عده‌ای فکر می‌کردند با موشک می‌شود معامله کرد

 عده‌ای فکر می‌کردند با موشک می‌شود معامله کرد ولی دیدیم که با اقتدار، سایه جنگ از کشور کنار رفته و با اتکال به خدا و اعتماد به نفس می‌توان بسیاری از کارها را در کشور به‌پیش برد.

 

 رئیسی: در این دولت میز مذاکره را هیچوقت ترک نکردیم

بارها اعلام کردیم جمهوری اسلامی برای کشورهایی که میخواهند روابط خوبی داشته باشند آمادگی دارد دست آنها را بفشارد.

در دیدار با مسئولین اقلیم کردستان عراق مطرح شد خدماتی که حاج قاسم به اقلیم کرد هیچ موقع از یاد آنها نخواهد رفت.

ما در این دولت میز مذاکره را هیچ وقت ترک نکردیم. آنکه عهدشکنی کرده است در مذاکرات آمریکا و اروپا بوده است.

بیش از ۱۵ بار آژانس اعلام کرده است که جمهوری اسلامی به تعهدات خود عمل کرده است.

 

 دولت پای کار وعده ساخت ۴ میلیون مسکن است

اگر در سال های گذشته شاهد تولید مسکن به اندازه نیاز مردم بودیم الان شاهد این مقدار از مشکلات مسکن نبودیم.

مسکن روستایی هم اکنون فعال است. بیش از ۲۶۰ هزار مسکن روستایی در حال ساخت است.

 

چند موسسه که اضافه برداشت داشتند را منحل کردیم

 

امروز طبق آخرین گزارش که از بانک مرکزی گرفتم رشد نقدینگی به ۲۳ درصد رسیده است و امروز همه معترف هستند که دولت توانسته است نقدینگی را کنترل کند.

چند موسسه که از بانک مرکزی اضافه برداشت داشتند را منحل کردیم و بقیه موسسات نیز اگر انضباط مالی نداشته باشند منحل می‌کنیم.

سعی کردیم علت‌های تورم را کنترل کنیم اما این موضوع زمان‌بر است.

 

 رئیسی: روزانه قیمت کالاها را بررسی می‌کنم

من از قیمت کالاها بااطلاع هستم و روزانه قیمت‌ها را بررسی می‌کنم.

روند تورم کاهشی شده اما امیدواریم اقدامات ما به کاهش تورم منجر شود و مردم اثرش را در قیمت‌ها ببینند.

زنجیره تامین کالا تا تولید و مصرف باید قابل کنترل باشد.

یک انضباطی در موضوع مسکن ایجاد شده است و با سوداگری در این بخش برخورد می‌شود.

 

همه باید به قانون حجاب پایبند باشند/ دشمن به دنبال حیازدایی از جامعه است

 

 زنان‌ کشور ما در طول تاریخ نسبت به عفت، حجاب و حجاب پایبند بوده اند و این پایبندی هموراه زبانزد بوده، اکنون هم این‌توجه وجود دارد.

 

مساله حجاب و عفاف هم وظیفه شرعی و هم وظیفه قانونی است و قانون در این زمینه صراحت دارد. ممکن است افرادی باشند که نسبت به جهات شرعی آن تقید را نداشته باشند اما در کشور قانون حاکم است و‌همه  باید به آن پایبند باشند و قانون مداری اصلی است که مورد توجه همگان قرار دارد.

 

معتقدیم دشمن به دنبال حیازدایی از جامعه ماست و‌مردم اجازه نخواهند داد دشمن به این هدف خود دست یابد. پایبندی زنان و دختران نسبت به عفاف و حجاب ریشه در اعتقادات و باورهای آنان دارد.

 

افرادی با یک برنامه ریزی به دنبال هنجار شکنی هستند ضوابط قانونی در این زمینه روشن است.امروز با فضایی که در جامعه وجود دارد توجه به حیا و عفاف بیش از پیش  مورد توجه است.دولت وظیفه قانونی خود را در این زمینه باید انجام دهد.

 

تکمیل می شود...

حجم ویدیو: 3.68M | مدت زمان ویدیو: 00:01:57 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • رئیسی: با عملیات وعده صادق، سایه جنگ از کشور برداشته شد/ عده‌ای فکر می‌کردند با موشک می‌شود معامله کرد/ همه باید به قانون حجاب پایبند باشند/ دشمن به دنبال حیازدایی از جامعه است
  • اهداف حمله اسرائیل به رفح به روایت سی ان ان
  • موسوی: اگر منطقه ناامن شود همه کشورهای آن آسیب می‌بینند
  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • موشک‌های پاتریوت آمریکا مقهور موشک‌های بالستیک ایران شد
  • «وعده صادق» بخشی از توانایی های ایران را نشان داد
  • موشک‌های ایرانی کشورهای عربی را بر سر عقل آورد؟ / اخراج محترمانه ارتش امریکا از خاک امارات +فیلم و تصاویر
  • فلسطین کرونیکل: پاتریوت آمریکا در برابر بالستیک ایرانی به هیچ کاری نیامد | ادعای اولیه چگونه نقش بر آب شد؟
  • فلسطین کرونیکل: پاتریوت آمریکا در برابر بالستیک ایرانی به هیچ کاری نیامد