Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@23:04:23 GMT

شنیدن «شش قطعه موسیقی مجلسی» در یک آلبوم

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۲۴۱۱

شنیدن «شش قطعه موسیقی مجلسی» در یک آلبوم

به گزارش خبرنگار مهر، «شش قطعه موسیقی مجلسی»، مجموعه‌ای از آثار نوید برگریزان آهنگساز و موزیکولوژیست است که در ۱۰ سال گذشته ساخته شده است.

این مجموعه که در آلمان، دانمارک و آمریکا اجرا و ضبط شده ، گوشه‌ای از تجربیات آهنگساز، شامل سه قطعه‌ تکنوازی برای ویولن، ویولا، ساکسیفون آلتو و همچنین یک دونوازی فلوت و پیانو، یک کوارتت زهی و یک قطعه برای کلارینت باس و صداهای الکترونیک هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آهنگساز در این قطعات، تجربیات خود را در زمینه‌ میکروتونالیته و کوک با تأثیرات اینتروالیک و ریتمیک فرهنگ‌های موسیقایی غیر غربی در هم می‌آمیزد. او هم‌چنین از تکنیک‌های ناشی از ترکیبات اصوات الکترونیک و بداهه‌نوازی نوشته شده استفاده می‌کند و سعی در بسط زبان موسیقایی خود بر پایه‌ پژوهش‌هایش دارد.

«کانوبالیزم» برای باس کلارینت و صداهای الکترونیک با اجرای یوناس فرولوند، «تمرین کوک شماره ۳» برای کوارتت زهی با اجرای کوارتت زهی بوستون، «اسپین تاپ» برای ویولن سولو با اجرای ایمی لیدل، «تابلوهای یک میکرو – نمایشگاه» برای ساکسوفون آلتو با اجرای لوران استوپی، «دریاچه مسی» برای ویولای سولو با اجرای مانفرد اشتانکه، «تمرین کوک شماره صفر» برای فلوت و پیانو با اجرای امیلی تئوبالد با نوازندگی فلوت امیلی تئوبالد و نوازندگی پیانو ناستازیا ناپلوکووا قطعاتی هستند که در این آلبوم گنجانده شده اند.

کد خبر 5332276 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: آلبوم موسیقی موسیقی کلاسیک موسیقی تلفیقی جشنواره فیلم کوتاه تهران تئاتر ایران نقاشی فیلم کوتاه خانه موسیقی موسیقی ایرانی سازمان صداوسیما سریال ایرانی آکادمی اسکار بنیاد شهید و امور ایثارگران محمد خزاعی پیمان جبلی درگذشت چهره ها کارگردان تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۲۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فوتبال ۳۶۰

tags # علی پروین ، فوتبال سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • پروژه شهرداری الکترونیک به صورت ۱۰۰ درصدی در سنندج انجام شده است
  • «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» مجددا مرور می‌شود
  • علیرضا طلیسچی: وضعیت موسیقی در ایران خوب است
  • نصب پابند الکترونیک برپای ۳۰۰ سارق در غرب تهران
  • اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • (ویدئو) واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین
  • « نئوتنالیتی » شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • حال موسیقی ایران خوب است
  • «نئوتنالیتی» شنیدنی شد/ انتشار مجموعه «قاوال مکتبی»
  • نظر علیرضا طلیسچی درباره حضورش در شب‌های زودیاک و آهنگ پرطرفدارش «پاقدم»