Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-28@07:01:10 GMT

نواختن زنگ وحدت در مدارس خواف

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۲۴۳۱

نواختن زنگ وحدت در مدارس خواف

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، جواد رفیعی پور مدیر آموزش و پرورش خواف با تبریک فرارسیدن هفته وحدت گفت: یکی از راه‌های اتحاد و وحدت، محور قرار دادن پیامبر اکرم (ص)، قرآن کریم و هوشیاری در مقابل دسیسه‌های دشمنان است.

او افزود: خوشبختانه وحدت به معنای واقعی کلمه در شهرستان خواف وجود دارد و این شهرستان از نظر وحدت بین شیعه و سنی در خراسان رضوی نمونه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحدت عامل مهم اقتدار و عظمت امت اسلام

 سنجرانی فرماندار خواف با تبریک هفته وحدت و گرامیداشت میلاد با سعادت نبی مکرم اسلام (ص) گفت: ترویج و تحکیم اخوت اسلامی بین مسلمانان از پیام‌های هفته وحدت بوده که بنیان گذار جمهوری اسلامی پایه گذار آن است.

او افزود: وحدت عامل مهم اقتدار و عظمت امت اسلام و رمز جاودانگی و ماندگاری آن در دنیا است.

فرماندار خواف با اشاره به اهمیت حفظ وحدت و یکپارچگی و همبستگی در میان مسلمانان دنیا ادامه داد: برپایی نشست‌های وحدت در جامعه سبب نزدیک شدن دل‌ها و تقویت عناصر وحدت و یکدلی می‌گردد و دشمنان از این صمیمیت و اتحاد امت اسلام در هراس خواهند شد.

انتهای پیام//د.ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته وحدت انسجام اسلامی همکاری مشترک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۲۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ «سپاس معلم» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته می‌شود

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه‌های هفته معلم با نواختن زنگ سپاس معلم و شعار "همه مدیون توییم" با تجدید میثاق با شهدا و براساس روز شمار در استان اجرا می‌شود.

وی افزود: آیین نمادین زنگ «سپاس معلم» یازدهم اردیبهشت ماه با حضور مسئولان استانی ساعت ۸ صبح در دبستان پسرانه شاهد یاسوج، نواخته خواهد شد. وی ادامه داد: با اشاره به تقارن هفته کارگر و هفته بزرگداشت مقام معلم، شعار امسال بسیار میمون و خوشایند است و دارای ارتباط محسوسی با یکدیگر است. پویایی و شکوفایی اقتصادی از زحمات کارگران رقم می‌خورد و شکوفایی فرهنگی با تلاش و کوشش فرهیختگان فرهنگی به اوج می‌رسد.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228464 برچسب‌ها دانش آموز

دیگر خبرها

  • گلایه والدین از افزایش سرسام آور شهریه مدارس غیرانتفاعی در رشت
  • موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود
  • حمله عجیب روزنامه جوان به مدافعان تعطیلی شنبه: پیـام پنهان دارد | از بعد نمادین روزها غفلت نکنید!
  • اجماع شورای وحدت برای حمایت از یک نامزد دور دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • حمله روزنامه جوان به تعطیلی شنبه : کم کم می خواهند شنبه را به روز اصلی تعطیل تبدیل کنند/ اینکه گفته می شود باید با دنیا هماهنگ شویم یک پیام پنهان دارد
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • زنگ «سپاس معلم» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته می‌شود
  • وحدت رویه ملی و جهانی علیه رژیم منحوس صهیونیستی
  • نواختن زنگ سپاس در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • یک هزار معلم در مدارس استان سمنان تجلیل و تکریم می‌شوند