Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نماینده مردم دشستان در مجلس یازدهم گفت: نمایندگان استان ارزیابی مثبت از سفر رئیس جمهور به بوشهر دارند و معتقدند که در صورت اجرایی شدن مصوبات دولت چهره استان بوشهر تغییر پیدا خواهد کرد.
به گزارش آریا و به نقل از خانه ملت؛ آقای ابراهیم رضایی با اشاره به سفر استانی رئیس جمهور به استان بوشهر گفت: نمایندگان استان ارزیابی مثبتی از سفر آقای رئیسی و تعدادی از اعضای کابینه دولت به بوشهر دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم دشستان در مجلس یازدهم ادامه داد: در این سفر یک روزه رئیس جمهور از تعدادی مناطق استان بازدید کرد و به دیدار با مردم پرداخت. در این سفر مصوبات خوبی برای استان بوشهر صورت گرفت به ویژه در حوزه آب و کشاورزی که در صورت تحقق شاهد تغییرات مثبت در زندگی مردم استان خواهیم بود.
رضایی افزود: از طرفی دیگر فرصتی فراهم شد تا مدیران، نمایندگان، خواص و نخبگان استان رئیس جمهور را با مشکلات استان بوشهر بیشتر آشنا و نکاتی را به ایشان منتقل کنند. نمایندگان استان مصوبات سفر استانی رئیس جمهور به بوشهر را پیگیری خواهند کرد، چون آقای رئیسی را شخصی صادق می‌دانیم.
وی ابراز کرد: برخی‌ها می‌گویند سفر‌های استانی جز هزینه تراشی نتیجه‌ای ندارد اینگونه نیست، همین که مسئولان در ایام کرونا کنار مردم حضور پیدا کنند در شرایطی که فاصله زیادی بین مردم و مسئولان افتاده این موضوع ارزشمند است.
رضایی گفت: رئیس جمهور روز‌های تعطیلش را به سفر استانی اختصاص داده که بنده این اقدام آقای رئیسی را به نوع جهادی می‌دانم به این دلیل که تاکنون چنین اتفاقی در دولت‌های قبلی رخ نداده است.
وی افزود: قبل از آغاز به کار دولت سیزدهم مدیرانی را داشتیم که هیچ خبری از احوال مردم نداشتند و می‌گفتند صبح جمعه از گران شدن بنزین خبر دار شدند این در حالی است که امروز مدیر عالی نظام با سفر به استان‌های محروم و دور افتاده از مشکلات مردم نزدیک آشنا می‌شود.
نماینده مردم دشستان در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: سفر‌های استانی خروجی دارد و مصوباتی که دولت برای استان بوشهر داشته به شرط اجرایی شدن چهره استان را تغییر خواهد داد که زندگی مردم راحت‌تر خواهد کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مردم بوشهر استان بوشهر رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۲۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های مقابله با تنش آبی در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن عالی صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته طرح و برنامه‌های متنوعی در استان بوشهر اجرایی شده است.

وی ادامه داد: در شهر نخل تقی نیز با هدف افزایش پایداری آب شرب مشترکان، عملیات بهسازی و مهندسی مجدد ایستگاه پمپاژ مرکزی شهر با بروز رسانی کردن و تعمیرات اساسی الکترو پمپ‌های این ایستگاه در مخزن چهار هزار مترمکعبی این شهر صورت پذیرفت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: در استان بوشهر طرح‌های مقابله با تنش آبی در مناطق مختلفی در دست اجرا است که سعی می‌شود تا قبل از آغاز فصل تابستان وارد مدار شوند.

عالی افزود: به تناسب تمامی اقدامات صورت گرفته باید هم استانی‌ها نسبت به بازنگری در نحوه مصرف و صرفه جویی در آب اهتمام لازم را داشته باشند.

وی اظهار کرد: در سال آبی جاری میزان بارش‌ها در استان بوشهر کاهشی ۵۰ درصدی داشته که با این میزان کاهش باید هم استانی‌ها بیش از پیش نسبت به مصرف بهینه آب حساس شوند.

کد خبر 6089600

دیگر خبرها

  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • مصرف بهینه آب در استان بوشهر ضروری است
  • بافت تاریخی بندر بوشهر با مشارکت مردم بازآفرینی می‌شود
  • برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی نشاندهنده شکست طرح‌های شیطانی برای منزوی کردن ایران بود
  • بهسازی ایستگاه پمپاژ نخل تقی عسلویه
  • طرح‌های مقابله با تنش آبی در نقاط مختلف استان بوشهر اجرا می‌شود
  • تراز منابع و مصارف مشمول بودجه استان زنجان مثبت شد
  • دشمن در حال ترویج معضل بی هویتی در جامعه است
  • اسرائیل در باتلاق غزه/ ایران در حال توسعه‌ روابط دیپلماتیک با آسیا
  • معاون رئیس جمهور: پرورش در مدارس مورد کم توجهی قرار گرفته است