Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ با وجود کاهش میزان فوتی‌های کرونایی در استان‌های کشور، همچنان خطر بروز پیک ششم وجود دارد و به نظر می‌رسد در صورت بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی از سوی مسئولان و مردم بازهم شاهد پیک دیگری از این بیماری منحوس باشیم. - اخبار استانها -

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری تسنیم؛ پس از شیوع گسترده ویروس کرونا در پیک پنجم بیماری و بروز بحران در غالب نقاط کشور، چند روزی است که به‌نظر می‌رسد وضعیت کمی آرام‌تر شده و به‌طور مثال دیروز استان خوزستان توانست روز بدونی فوتی کرونایی را تجربه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند این کاهش آمار فوتی‌ها نباید مسئولان و مردم را دچار عادی‌انگاری و بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی کند چراکه در این صورت، ممکن است باردیگر در پیچ‌وخم مرگبار پیک‌های کرونایی قرار گیریم و خدای ناکرده طعم تلخ بیماری و از دست دادن عزیزانمان را بچشیم.

ارتباط کاهش آمار فوتی‌ها با واکسیناسیون سراسری

یکی از اقدامات مهم و اساسی دولت آیت‌الله رئیسی، اجرای فوری طرح واکسیناسیون سراسری علیه کرونا بوده که همین امر نیز امروز به وضوح در کاهش آمار فوتی‌ها خود را نشان داده است؛ اگرچه در میزان ابتلا به بیماری همچنان با نوسانات گوناگون روبه‌رو هستیم و همین امر ممکن است بار دیگر وضعیت را از کنترل کادر درمان خارج کند.

در حوزه واکسیناسیون، بنا به شواهد و قرائن هیچگونه کمبودی در کشور وجود ندارد و دولت آیت‌الله حتی برای اتباع سایر کشورها نیز برنامه‌ریزی‌های مناسبی در این زمینه داشته است؛ به طوری که جمع قابل توجهی از اتباع حاشیه‌نشین پایتخت و سایر شهرهای کشور نسبت به واکسیناسیون اقدام کرده‌اند.

کرونا در جهان/ عبور شمار مبتلایان آمریکایی از 46 میلیون نفر + جدول تغییراتبیمارستان‌های امام رضا(ع) و شهید بهشتی قم از چرخه پذیرش بیماران کرونایی خارج شدادامه سیر نزولی شیوع کرونا در استان سمنان مستلزم همراهی مردم استبیش از 60 درصد دانش‌آموزان بالای 12 سال کاشانی واکسن کرونا دریافت کردند

در ادامه به بررسی آخرین وضعیت کرونا در استان‌های کشور می‌پردازیم.

793 مورد کرونا در اصفهان شناسایی شد

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از ابتلای 793  نفر به کرونا در 24 ساعت اخیر در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان خبر داد.

نورالدین سلطانیان در جمع خبرنگاران با اشاره به آمار کرونا در اصفهان، اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته تعداد کل موارد نمونه‌گیری شده ویروس کرونا در  استان3089  نفر بودند که 793 بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان اصفهان به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل شناسایی شدند.

وی افزود: از این تعداد بیمار جدید مبتلا به کرونای شناسایی شده 206  نفر در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری شدند همچنین طی این مدت 210 بیمار بهبود یافته از مراکز درمانی ترخیص شدند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر  1447 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان اصفهان به جز کاشان و آران و بیدگل بستری هستند، گفت: از این تعداد 270 بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

سلطانیان تصریح کرد: آمار مرگ و میر بیماران مشکوک به کرونا طی 24 ساعت اخیر در استان اصفهان  را 9  نفر بود و از این تعداد 6 نفر فوت شده کرونا مثبت قطعی بوده است.

در حال تکمیل...

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان آمار فوتی ها استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۲۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف

رئیس سازمان سنجش کشور گفت: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، عبدالرسول پورعباس، با اشاره به تخلفات آزمون سراسری اظهار کرد: امسال ۴ مورد تخلف در آزمون سراسری از سوی داوطلبان گزارش شده، سال گذشته این رقم حدود ۱۰۰۰ مورد بود، امسال با استفاده از تجهیزات ضریب تخلفات کاهش داشته است.

معاون وزیر علوم و رئیس سازمان سنجش کشور در گفتگو با ایسنا بیان کرد: بسته به میزان تخلف داوطلبان بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم خواهند شد و کسانی که داوطلب نیستند، علاوه بر جریمه نقدی از سوی مقامات قضایی بین ۱ تا ۵ سال زندان مواجه خواهند شد.

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ ارديبهشت
  • چرا آمار خودکشی پزشکان بالا رفته؟ / این طبقه مانند گذشته نزد مردم محترم نیست
  • کیفیت و بی‌توجهی: دست اندازی در جاده پیشرفت راهسازی ایران
  • تصادفات فوتی و جرحی در تنگستان کاهش یافته است
  • آمار مرگ در ایران | افزایش تعداد فوتی‌ها | آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف
  • واکسیناسیون بیش از ۴۰۰۰ رأس دام علیه بیماری آبله گوسفندی در بدره
  • جدیدترین قیمت رمزازها در جهان : ۸ ارديبهشت
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • رشد کمتر از انتظار اقتصاد ژاپن