Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا سجادی وزیر ورزش و جوانان همزمان با هفته وحدت و تربیت بدنی مراسم پاسداشت شهدای کادر درمان و مدافعان سلامت اظهار داشت: انجام این برنامه‌ها بسیار خوب و حیاتی است، دلیلی اصلی، اما این بود که علاوه بر هفته تربیت بدنی میلاد بزرگی را نیز در هفته آینده در پیش داریم و اتفاقا در همین روز میلاد برنامه بسیار بزرگی را برای تجلیل از ورزشکاران داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: به امید خدا روز یک شنبه در همین ورزشگاه آزادی بازوبند پهلوان کشور به دست رئیس جمهور بر بازوی پهلوان کشور بسته خواهد شد و به امید خدا سعی می‌کنیم در همین روز مراسم تقدیری از قهرمانان المپیک و پارالمپیک نیز با حضور مسئولان بلند پایه کشور برگزار شود.

وزیر ورزش و جوانان در ارتباط با حاشیه‌ها و تخلیه ورزشگاه شهدای قیطریه تهران گفت: قیطریه موضوعی حقوقی است که چند وقتی است آغاز شده است و هم من و هم استان دار محترم تهران پیگیر این موضوع بوده ایم منتهی از روزی که آمده ام کسی گزارشی در این باره به من نداده بود. دقیقا ۴۸ ساعت پیش به من اطلاع دادند که ورزشگاه شهدای قیطریه مشکل حقوقی و پرونده قدیمی دارد و در هر صورت من درخواست کردم تا این پرونده را به من بدهند تا ما هم کامل در جریان تمام مسائل باشیم.

سجادی درباره حاشیه‌ها و صحبت‌هایی درباره تعلیق بعضی از فدراسیون‌های ورزشی اظهار کرد: موضوع تعلیق به هیچ وجه درست نیست. به عنوان مثال در فدراسیون بدنسازی شخصی تنها به انتخابات اعتراض کرده است و در ژیمناستیک هم به همین صورت اکنون تنها به دنبال مشخص شدن زمان برگزاری انتخابات مجدد هستیم و بحثی درباره تعلیق وجود ندارد.

او ادامه داد: اکنون برنامه ریزی کرده ایم و ۶ فدراسیون که نیاز به برگزاری انتخابات دارد ثبت نامشان آغاز شد و اکنون در مراحل پایانی کار خود هستند.

بیشتر بخوانید

حمید سجادی وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان کیست؟

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزیرورزش وجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۲۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عدم درخواست سازمان لیگ برای تغییر ورزشگاه میزبان دیدار پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال هوادار و پرسپولیس در هفته بیست و هفتم لیگ برتر باید روز شنبه ۲۲ اردیبهشت رو در روی هم قرار گیرند. ورزشگاه شهید دستگردی (پاس قوامین) میزبان دیدارهای خانگی هوادار است و با توجه به شرایط مکانی این ورزشگاه امکان حضور هواداران در آن وجود ندارد.

به همین دلیل برخی از رسانه‌ها اعلام کرده بودند که باشگاه پرسپولیس برای حضور هواداران خود از سازمان لیگ درخواست کرده تا ورزشگاه میزبان دیدار با هوادار تغییر کند. با پیگیری خبرنگار مهر تاکنون سازمان لیگ هیچ نامه و درخواستی از باشگاه هوادار برای معرفی ورزشگاه جایگزین شهید دستگردی نداشته و مطابق برنامه‌ریزی از قبل صورت گرفته این دیدار در همین ورزشگاه برگزار خواهد شد.

هوادار با ۲۹ امتیاز در مکان یازدهم جدول قرار دارد و اعضای این تیم به دنبال ارتقای رتبه خود در جدول هستند و از طرفی پرسپولیس ۵۶ امتیازی است و برای کسب عنوان قهرمانی نیاز به پیروزی در این دیدار خارج از خانه دارد. این بازی از ساعت ۱۸:۲۰ برگزار می شود.

کد خبر 6100335

دیگر خبرها

  • نامه رسمی پرسپولیس با اشاره به استقلال!
  • هاشمی: سازمان لیگ در بخش فرهنگی و داوری دقت لازم داشته باشد
  • هاشمی:از فدراسیون فوتبال خواستم در ۴ هفته پایانی دقت خود را بالا ببرند+فیلم
  • درخواست پرسپولیس توسط کمیته استیناف رد شد
  • عدم درخواست سازمان لیگ برای تغییر ورزشگاه میزبان دیدار پرسپولیس
  • رد درخواست باشگاه پرسپولیس توسط کمیته استیناف
  • برخی افراد در قضیه شرکت‌های خودرو داد و بیداد راه انداخته‌اند
  • بانک‌ها تا پایان اردیبهشت نسبت به پرداخت تسهیلات مسکن اقدام کنند
  • جوان: پیرمرد هتاک بخشی از جریان‌سازی علیه زنان بود
  • جزئیات تازه از دادگاه پسران معاون اول سابق قوه قضائیه | سهم‌ ۱۴۰ میلیارد تومانی در پرونده ۹۰۰ میلیاردی در قیطریه | قاضی از متهمان خواست فحاشی نکنند!