Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم کشتی آزاد فولادین ذوب آمل تاکید کرد به خاطر ارجحیت برنامه‌های تیم ملی، این تیم با کشتی گرفتن در غیاب سه ملی‌پوش امیدش موافقت کرده است. - اخبار ورزشی -

مصطفی میرعمادیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به آغاز تمرینات تیم فولادین ذوب در سالن قاسم رضایی شهر آمل اظهار داشت: به ما قول داده بودند که کشتی‌گیران امیدمان می‌توانند در دور رفت کشتی بگیرند اما باتوجه به نزدیکی زمان برگزاری دور رفت با امیدهای جهان، این مسئله امکان‌پذیر نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ما مکاتبه کردیم که مسابقات عقب بیفتد تا امیدها هم به تیم‌های‌شان اضافه شوند اما این امکان میسر نبود. فولادین ذوب بیشترین ملی‌پوش را در تیم امید اعزامی به جهانی صربستان دارد. مجید داستان و برادران فیروزپور که در ترکیب تیم ملی هستند به عضویت فولادین ذوب درآمده‌اند.

میرعمادیان با تاکید بر اینکه تیمش به خاطر مصلحت تیم ملی، با غیبت امیدها در دور رفت موافقت کرده است، گفت: ما با توجه به اینکه سه ملی‌پوش داشتیم و سایر تیم ها یک ملی‌پوش داشتند، طبق قانون می‌توانستیم خواستار تعویق مسابقه‌مان شویم اما اگر مسابقه به تعویق می‌افتاد، برنامه لیگ دچار مشکل می‌شد. ما از سهم خودمان گذشتیم و گفتیم ارججیت با تیم ملی است و مدیرعامل باشگاه هم قبول کرد که بدون امیدها مسابقه دهیم. تیم ملی در ماه های آینده برنامه فشرده‌ای دارد و نباید در این برنامه خللی ایجاد شود.

سرمربی تیم فولادین ذوب تاکید کرد که طی روزهای آینده قرارداد دو طلایی جهانی اسلو با این تیم ثبت خواهد شد و اضافه کرد: حسن یزدانی و امیرحسین زارع ملی‌پوشان ما هستند. روز شنبه به تبریز خواهیم رفت تا مسابقات دور رفت‌مان را پشت سر بگذاریم.

تیم فولادین ذوب آمل در گروه د لیگ برتر آزاد با تیم های پاس ناجا و آلومینیوم حکمتی همگروه است که مسابقات این تیم سوم آبان در تبریز برگزار می شود.

یزدانی: قرار است در وزن دیگری کشتی بگیرم/ باید یک مشکل را در مسابقاتم برطرف کنمروایت نفر سوم کشتی دنیا از ابتلای عزیزانش به سرطان/ پشتام: بعد از درگذشت مادرم دیگر نمی‌خواستم کشتی بگیرم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی تیم فولادین ذوب تیم ملی ملی پوش دور رفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۲۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد

به نظر می‌رسد لارستان آمادگی برگزاری جام تختی را ندارد و رقابت‌های کشتی آزاد این جام، با چند روز تعویق در استانی دیگر برگزار شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بعد از برگزاری رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی طی روزهای 6 و 7 اردیبهشت ماه در اهواز، قرار بود پیکارهای کشتی آزاد جام تختی نیز 27 و 28 اردیبهشت ماه در شهرستان لارستان استان فارس برگزار شود.

گفته شده بود سالن تازه تأسیس لارستان میزبانی رقابت‌ها را برعهده خواهد داشت، اما اکنون صحبت از منتفی شدن میزبانی لارستان از این رقابت‌هاست.

ساسان خوبیاری رئیس هیئت کشتی استان فارس در این رابطه به تسنیم گفت: از ابتدا هیئت نقشی در این میزبانی نداشت و لارستان خودش با فدراسیون در ارتباط بود، اما ما هم شنیدیم که برگزاری رقابت‌ها در این شهر منتفی شده است.

از زنجان به‌عنوان گزینه جایگزین لارستان یاد می‌شود و به نظر می‌رسد با توجه به تغییر میزبان، زمان برگزاری این رقابت‌ها نیز با یک هفته تعویق مواجه شود.

البته امسال برخلاف سال‌های گذشته، جام تختی در هیچ‌کدام از دو رشته آزاد و فرنگی نقشی در انتخاب ملی‌پوشان اعزامی به المپیک ندارد و حتی در اغلب اوزان نیز تکلیف ملی‌پوشان اعزامی به اوزان غیرالمپیکی نیز مشخص شده است و به نظر می‎رسد جام تختی میدانی برای شناسایی تیم امید و پشتوانه‌ها برای دعوت به اردوها و اعزام به تورنمنت‌های بین‌المللی باشد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نحوه اعزام حسن یزدانی به المپیک؛ بحران بزرگ یا یک اتفاق عادی؟!
  • حسن یزدانی بحران ملی نیست
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • اصولی: ملی پوشان فوتسال حواله خودرو نمی گیرند/ در جریان انتقال پرسپولیس به مشهد نیستم+ فیلم
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • کامران قاسم‌پور کجای ماجراست؟
  • کامران تا لحظه آخر ناامید نمی شود!(عکس)
  • حسن یزدانی در المپیک پاریس برابر قاتل تیلور؛ اشتباه یا احترام؟
  • رسمی؛ حسن یزدانی بدون مسابقه به المپیک پاریس می رود
  • تکلیف دوئل حسن یزدانی و قاسمپور مشخص شد