Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست وزارت آموزش وپرورش گفت: روند بازگشایی مدارس با توجه به پوشش جمعیتی، اجرای واکسیناسیون و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، بر اساس ارزیابی، از اول آبان، آغاز و تا پایان آبانماه تمامی مدارس بازگشایی می شوند.

 علیرضا کاظمی با اشاره به این که بازگشایی مدارس تنها تابع واکسیناسیون نیست، اظهار کرد: در امر بازگشایی حضوری مدارس، تصمیمات شورای مدرسه و آموزش و پرورش مناطق، نتایج ارزیابی از شاخص‌های رعایت دستورالعمل ها، رعایت فاصله اجتماعی و تمهید مقدمات و دریافت مجوز از دیگر عوامل مهم حضوری شدن مدارس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: 45 هزار مدرسه کشور با تراکم جمعیتی اندک، در مهرماه بصورت حضوری بازگشایی شدند و حدود 50 درصد مدارس که از تراکم دانش آموزی بالایی برخوردار بودند در آبان‌ماه و پس از ارزیابی و دریافت مجوز، فعالیت‌های آموزش حضوری را آغاز خواهند کرد.

سرپرست وزارت آموزش وپرورش گفت: در کهگیلویه و بویراحمد به علت پراکندگی مدارس و کمی تراکم جمعیتی، بیش از هزار مدرسه فعالیت آموزشی حضوری خود را آغاز کرده اند.

بنابر اعلام مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش؛ وی در مورد  آمادگی وزارت آموزش وپرورش برای اجرای طرح رتبه بندی معلمان گفت: این طرح پس از ارائه لایحه آن از سوی دولت به مجلس خوشبختانه با رأی بالایی تصویب شد و امیدواریم در روزهای آینده شاهد روند خوب اجرای آن باشیم.

کاظمی همچنین در سفر یک روزه خود ضمن بازدید از مدارس کانکسی و همچنین فضاهای آموزشی آسیب دیده در زلزله سی سخت، جمع آوری مدارس کانکسی این منطقه را از اهداف سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد دانست.

/ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: وزارت آموزش وپرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۳۱۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، ناصر فتحی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه خیران از اصلی‌ترین بازوهای توسعه زیرساخت‌های آموزشی در استان اصفهان هستند، اظهار کرد: در سال گذشته خیران ۹۸۰ میلیارد تومان برای ساخت مدرسه پراخت کردند.

وی با بیان اینکه با پرداخت این مبلغ بیش از نیمی از تعهد خیران در سال گذشته پرداخت شده است، تصریح کرد: باید توجه داشت که تعداد خیران مدرسه ساز استان اصفهان یک هزار و ۷۰۰ نفر است که در کنار ۱۰۰ نفر پرسنل اداره کل نوسازی و بهسازی مدارس استان بهره برداری از ۴۵۰ طرح آموزشی و پرورشی را در دستور کار دارند.

مدیرکل نوسازی و بهسازی مدارس استان اصفهان با اشاره به سهم بسیار خیران در ساخت مدارس استان اصفهان افزود: می‌توان گفت ۸۰ درصد از مدارس استان اصفهان به صورت مشارکت صد در صدی خیران ساخته شده است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های این اداره کل در سال جاری نیز ابراز کرد: ۱۰۰ طرح آموزشی در قالب ۵۰۰ کلاس درس امسال تحویل آموزش و پرورش خواهد شد که بسیاری از این طرح‌ها در پروژه‌های مسکن مهر و مناطق پر جمعیت ساخته خواهد شد.

کد خبر 6098034

دیگر خبرها

  • عملیاتی کردن فرامین رهبری در وزارت آموزش و پرورش
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • کمبود ۷۰ هزار مشاور و نیروی پرورشی در مدارس/ فضای مدرسه در زمان اوقات فراغت در اختیار گروه‌های مردمی قرار می‌گیرد
  • معاون پرورشی وزارت آموزش و پرورش: مربی‌های پرورشی ابزار مناسب برای تحقق اهداف تربیتی را ندارند
  • معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش: مربی‌های پرورشی ابزار مناسب برای تحقق اهداف تربیتی را ندارند
  • کمبود ۷۰ هزار نیروی پرورشی و مشاور در مدارس
  • معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش: درِ مدارس به روی گروه‌های مردمی باز می‌شود
  • نرخ شهریه مدارس غیردولتی چه زمانی اعلام می شود؟/ امکان کاهش‌ شهریه برخی مدارس
  • تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی ۳۱ اردیبهشت
  • ضرورت توجه به مدرسه محوری در آموزش وپرورش