Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، فرشاد محمدی مسئول شعبه انجمن روزنامه نگاران مسلمان در استان هرمزگان، اظهار داشت: به زودی مسئولان دفاتر سایر شهرستان ها معرفی و شروع به کار خواهند کرد.

محمدی با بیان این مطلب که هویت انجمن روزنامه نگاران مسلمان بر اساس نص صریح اساسنامه و دیدگاه های اولین بنیانگذاران این انجمن کارکردی سیاسی و صنفی دارد، افزود: خیلی نباید انتظار داشت که تمام هم و غم این تشکل به مصالح صنفی معطوف شود و درگیر مسائلی جزئی شود، به همین دلیل نام انجمن روزنامه نگاران مسلمان در کنار دیگر احزاب، جمعیت ها و تشکل های سیاسی ثبت شده در وزارت کشور قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در حوزه مسائل سیاسی و فرهنگی تلاش شده تا انجمن روزنامه نگاران مسلمان در بزنگاه های مختلف حضور داشته باشد و با برگزاری همایش ها و نشست ها و همچنین دعوت از چهره ها و شخصیت های مؤثر و در اختیار قرار دادن تریبون به آنها برای بیان مطالبات جدی؛ زیرساخت صحیح و قانونی مطالبه گری را با همکاری نزدیک احزاب، فعالین فرهنگی و سیاسی و اصحاب رسانه استان تبیین کند.

وی ضمن تاکید بر حرکت به سمت تبیین و اجرایی شدن گام دوم انقلاب افزود: انجمن روزنامه نگارن مسلمان با هدف بستر سازی و کادرسازی مبتنی بر دکترین امامین انقلاب اسلامی؛ آماده همکاری با حوزه و دانشگاه، در جهت تحقق این مهم است.

کد خبر 5332959

منبع: مهر

کلیدواژه: انجمن روزنامه نگاران مسلمان حکم انتصاب فرمانداری بندرعباس ویروس کرونا هفته وحدت بوشهر واکسن کرونا آمار کرونا گرگان کرمانشاه لیگ برتر فوتبال ایران ایلام واکسیناسیون کرونا زمین لرزه شیوع کرونا زلزله همدان انجمن روزنامه نگاران مسلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۳۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) عصبانیت تروریست‌های پاکستان از سفر رئیسی از زبان معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهوری

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدیو) عصبانیت تروریست‌های پاکستان از سفر رئیسی از زبان معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهوری
  • شهادت یک خبرنگار دیگر فلسطینی در بمباران خانه‌اش در غزه
  • حمله افراد نقاب‌پوش به یک نشست سیاسی در سوئد
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • جنگ داخلی؛ فیلمی که آمریکا را به وحشت انداخت!
  • اجرای ۷۱۰ ویژه‌برنامه در استان مرکزی
  • برگزاری نشست خبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورا
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • حجاب؛ قدرت زن ایرانی
  • قطر: دلیلی برای تعطیلی دفتر حماس در دوحه وجود ندارد