Web Analytics Made Easy - Statcounter

«شهرود نوروزی» و «جعفر برزگر» دو راننده ایرانی بازداشت شده در جمهوری آذربایجان صبح پنجشنبه آزاد شدند و اکنون در سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو در حال انجام کارهای اداری برای خروج از این کشور هستند.

به گزارش ایمنا به نقل از نورنیوز، با تلاش و پیگیری مستمر نمایندگی جمهوری اسلامی ایران در باکو و همکاری دولت جمهوری آذربایجان، دو راننده ایرانی که در جریان انتقال کالا در مناطق تازه آزاد شده این کشور بازداشت شده بودند صبح امروز- پنجشنبه - آزاد شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«شهرود نوروزی» و «جعفر برزگر» هم اکنون در سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو در حال انجام کارهای اداری برای خروج از این کشور هستند.

روز گذشته «نورنیوز» در خبری با انتشار دومین ابلاغیه سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خطاب به شرکت‌های حمل‌ونقل برای رعایت دقیق قوانین و حساسیت کشورها با توجه به تغییرات جدید مرزهای ارمنستان و جمهوری آذربایجان پس از جنگ ۴۴ روزه، به ضرورت رفع سو تفاهم‌ها و لزوم آزادسازی این دو راننده اشاره کرد.

کد خبر 530354

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آذربایجان مناقشه قره باغ جمهوری آذربایجان ایران و جمهوری آذربایجان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق جمهوری آذربایجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۳۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان ۶ مرزبان ایرانی را بازداشت و آزاد کرد!

آفتاب‌‌نیوز :

۶ مرزبان ایرانی که در مرز افغانستان توسط طالبان بازداشت شده بودند، دقایقی قبل آزاد شدند

ساعاتی پیش، منابع محلی از ولایت فراه اعلام کردند که شش مرزبان ایرانی از سوی طالبان در منطقه مرزی‌ میلک فراه بازداشت شده بودند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • دیدار وزرای خارجه جمهوری آذربایجان و ارمنستان در قزاقستان
  • بازداشت معترضان به تصمیم پاشینیان برای «واگذاری روستاها» به باکو
  • واکنش هند به انتقاد باکو از فروش تسلیحات به ارمنستان
  • توافق میان باکو و ایروان نزدیک است
  • باکو: اروپا در امور داخلی جمهوری آذربایجان دخالت نکند
  • بازداشت 29 معترض به مرزبندی جدید ارمستان با جمهوری آذربایجان
  • بازداشت 29 معترض به مرزبندی جدید ایروان با جمهوری آذربایجان
  • طالبان ۶ مرزبان ایرانی را بازداشت و آزاد کرد!
  • ۶ مرزبان ایرانی بازداشت شده توسط طالبان آزاد شدند
  • ناآرامی‌ها در ارمنستان به دنبال واگذاری ۴ روستا به جمهوری آذربایجان