Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد فاش کرد که بازیکنانش چه چیزی گفته که آنها توانستند باخت ۲ بر صفر خانگی مقابل آتالانتا در لیگ قهرمانان اروپا را با پیروزی ۳ بر ۲ عوض کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اولگنار سولسشایر سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد پس از برد 3 بر 2 خانگی شب گذشته (چهارشنبه) شاگردانش برابر تیم آتالانتای ایتالیا در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا که در آن شیاطین سرخ 2 بر صفر از حریف خود عقب افتاده بودند از آنها تمجید به عمل آورد و گفت بین دو نیمه چه حرف‌هایی به آنها زد که سبب شد به بازی برگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سولسشایر که تیمش در صورت باختن این بازی قعرنشین می‌شد، به شبکه BT اسپورت انگلیس گفت: فکر می‌کنم که ما خوب بازی کردیم. حریف دو موقعیت به دست آورد و دو گل زد. اگر قرار بود از این بازی جان سالم به در ببریم باید این روند متوقف می‌شد، البته ما در تیم‌مان به این چیزها عادت داریم. من فکر می‌کنم که ما عملکرد ما خوب بود اما آنها برخلاف جریان بازی گل زدند و بعد از آن هم روی یک ضربه شروع مجدد گل دوم‌شان را زدند. با این‌ها تیم ما هرگز از اینکه می‌تواند به بازی برگردد ناامید نشد و به کارش ادامه داد.

مارکوس رشفورد یکی دو موقعیت جدی منچستری‌ها را هدر داد و دروازه‌بان این تیم داوید دخه‌آ هم با دو واکنش فوق‌العاده‌اش اجازه نداد تعداد گل‌های خورده یونایتد بیشتر شود.

سرمربی نروژی شیاطین سرخ افزود: ما در نیمه اول موقعیت‌هایی داشتیم اما مارکوس به کارش ادامه داد. او آسیب دیده اما همچنان برای ما بازیکن مهمی خواهد بود. گلی که هری مگوایر زد (گل دوم) واقعاً یک حرکت غریزی بود. من فکر نمی‌کنم که کسی از او انتظار داشت چنین گلی بزند. در مورد کریستیانو هم که خب همه چیز مشخص است. او مقابل دروازه رقبا عالی است. اگر کسی قصد دارد از او به خاطر عملکردش انتقاد کند بهتر است این بازی را دوباره تماشا کند تا ببیند که او چطور در سرتاسر زمین می‌دوید.

سولسشایر در پایان درباره صحبت‌هایش با بازیکنان بین دو نیمه مسابقه که آنها را به بازگشت به بازی و جبران گل‌های خورده امیدوار کرد هم گفت: بین دو نیمه من به بازیکنانم گفتم فقط مطمئن شوید که این ما هستیم که گل بعدی را ما می‌زنیم، چون در این صورت می‌توانیم بازی را ببریم. من مطمئن بودم تا زمانی که گل نخوریم بازی را خواهیم برد. تنها کاری که باید انجام می‌دادیم این بود که از موقعیت‌های‌مان استفاده کنیم.

سولسشایر همچنان مورد حمایت مدیران منچستریونایتدتذکر سولسشایر به رونالدو پس از باخت منچستریونایتد به لسترسیتی

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا منچستریونایتد اولگنار سولسشایر لیگ قهرمانان اروپا منچستریونایتد اولگنار سولسشایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۳۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام

محمدجواد حسین‌ نژاد مقابل پرسپولیس بازی خواهد کرد

طرفداری | ستاره جوان سپاهان که در بازی هفته سوم مقابل استقلال دچار مصدومیت شد، پس از گذراندن دوران نقاهت آماده درخشش در جدال حساس با پرسپولیس است.

حسین‌نژاد که در دیدار رفت مقابل سرخپوشان پایتخت عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته بود، امیدوار است با درخشش در این مسابقه، ناکامی‌های اخیر خود را به دست فراموشی بسپارد.

این هافبک تکنیکی که در لیگ برتر آمار قابل توجهی نداشته، در لیگ قهرمانان آسیا موفق به ثمر رساندن دو گل برای سپاهان شده است.

حضور او در ترکیب اصلی سپاهان در بازی با پرسپولیس دور از انتظار نیست و هواداران این تیم امیدوارند شاهد درخشش این بازیکن جوان در ورزشگاه آزادی باشند.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • ربیعی سرمربی پایه‌های ذوب‌آهن شد!
  • توخل: باید گل سوم را می‌زدیم و می‌بردیم!
  • اوسمار:‌ بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است/ هیچ ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست+ فیلم
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست/دلیل باخت به آلومینیوم تعویض‌های من نبود+ فیلم
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند
  • اخراج سنگربان والنسیا پایه‌گذار بازگشت آبی اناری‌ها شد
  • بازگشت روملو لوکاکو به تمرینات رم در آستانه دیدار با بایرلورکوزن
  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام