Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-26@19:01:48 GMT

آذرماه مدارس بازگشایی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۴۰۶۲

آذرماه مدارس بازگشایی می‌شوند

سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: از ۱۵ آبان تا اول آذرماه مدارس با رعایت فاصله‌های اجتماعی بازگشایی می‌شوند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، شیوع ویروس کرونا در جهان باعث اختلال در فعالیت‌های جامعه بشری شد و تاکنون جان بسیاری از انسان‌ها را گرفته‌است و همچنان تلاش‌ها برای یافتن درمان قطعی این ویروس در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعالیت‌های آموزشی از جمله مدارس و دانشگاه‌ها در جهان تحت تأثیر ویروس کرونا به ناچار و از ترس به خطر افتادن جان به سمت و سوی آموزش مجازی رفت و شاید بتوان گفت ویروس کرونا تجربه جدیدی از زندگی را پیش‌روی جوامع مختلف بشری در جهان گذاشت.

حال با گذشت یک ماه از فصل پاییز چگونگی تحصیل دانش‌آموزان در مقاطع و مناطق مختلف به یکی از دغدغه‌های مهم خانواده‌ها تبدیل شده‌است.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش صبح امروز در جمع خبرنگاران در شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در کل کشور از ابتدای مهر ۴۵ هزار مدرسه بصورت حضوری برگزار می‌شود.

علیرضا کاظمی افزود: مدارس را به دو دسته بالای ۱۵ نفر و زیر ۱۵ نفر تقسیم کرده‌ایم که مدارس زیر ۱۵ نفر می‌توانند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بدون نیاز به اینترنت فعالیت کنند.

وی با اشاره به اینکه واکسیناسیون دانش آموزان افزایش می‌یابد، افزود: در کل کشور واکسیناسیون جامعه دانش‌آموزی بیش از ۷۰ درصد است و از دانش‌آموزان و اولیا خواستاریم که واکسیناسیون را تا رسیدن به ۱۰۰ درصد انجام دهند.

وی گفت: برگزاری مدارس به‌صورت حضوری منوط به واکسیناسیون نیست، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و دیگر موارد، مدیران مدارس ارزیابی‌های بازگشایی مدارس را از اول آبان آغاز می‌کنند و با توجه به اینکه اختیار بازگشایی را به شورای مدرسه و منطقه داده‌ایم، نهایتاً از ۱۵ آبان تا اول آذرماه مدارس با رعایت فاصله‌های اجتماعی بازگشایی می‌شوند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اجتماعی ویروس کرونا وزارت آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۴۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان بوشهر تخصیص یافته است

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر با فعالان فرهنگی، اجتماعی، هنری، تولیدکنندگان کشاورزی و صنعتی و اقشار مختلف مردم جم دیدار کرد.

در این دیدار، مطالبات و خواسته های مردم مناطق شهری و روستایی شهرستان جم مطرح و استاندار نیز به این مطالبات پاسخ داد.

استاندار بوشهر با تاکید بر اهمیت خدمات رسانی بهینه به مردم اظهار داشت: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال " جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده و مدیریت استان برای مردمی سازی فعالیت های مختلف اهتمام دارد.

احمد محمدی زاده با اشاره به تامین اعتبار توسعه راه های جنوب استان بوشهر ابراز داشت: ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان تخصیص یافته که تلاش داریم، راه ریز به دژگاه و ریز به دوراهک را تکمیل کنیم.

وی به مشکلات آب در جم اشاره کرد و گفت: بخشی از خط انتقال سیراف به جم در مدار قرار دارد و در دیداری که با وزیر نیرو داشته ایم، قول تامین اعتبار لازم برای تکمیل طرح در قالب وام به پیمانکار داده شده و به زودی بخش زیادی از این طرح وارد مدار می شود و بهره وری حداکثری از ظرفیت پروژه خواهیم داشت.

استاندار بوشهر اضافه کرد: در حوزه تجهیز و توسعه و نوسازی مدارس نیز یک تفاهم نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی بین استانداری بوشهر با سازمان نوسازی مدارس کشور منعقد شده که این مهم برای نخستین بار در استان بوده و تحولی شگرف در بهبود وضعیت امکانات و تجهیزات مدارس ایجاد می شود.

وی گفت: امسال اعتبارات بیشتری برای فعالیت های فرهنگی و اجتماعی و هنری تخصیص می یابد و تلاش می شود، مشارکت مردم بویژه جوانان بومی در این فعالیت ها مورد حمایت ویژه و جدی قرار گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • رعایت نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد
  • پشت پرده برخورد‌های تند با پدیده بدحجابی
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • ۱۷۰۰ میلیارد تومان در حوزه راهداری استان بوشهر تخصیص یافته است
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن
  • بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها
  • تخصیص ۲۵۰۰ میلیارد تومان در طرح‌های آموزشی بوشهر
  • اعتبار توسعه راه‌های جنوب استان بوشهر تامین شد