Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن حاتمی مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه،گفت: ۲۰۰ واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان در دست ساخت و تجهیزاست، این واحد‌ها در زمینه تولید مواد شیمیایی، کانی‌های فلزی، غذایی، سلولوزی و خدمات هستند که با بهره برداری از آن‌ها برای بیش از ۳ هزار و ۳۰۰ نفر زمینه اشتغال در شهرک‌های صنعتی استان فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاتمی بابیان اینکه مجری ۵۰ درصد این طرح‌ها جوانان خلاق هستند افزود: مجموع سرمایه گذاری در این واحد‌ها بییش از ۱۰ هزار میلیارد ریال است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تکمیل زیر ساخت‌های شهرک‌های صنعتی را در رونق تولید بسیار موثر دانست و از کسب رتبه دوم تامین منابع برای تکمیل زیر ساخت‌های این شهرک‌ها خبر داد و تصریح کرد: امسال برای تکمیل زیر ساخت شهرک‌های صنعتی استان بیش از ۷۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه میشود.

وی افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی استان در زمینه شهرک سازی در رتبه ششم و توسعه صنایع کوچک در رتبه هفتم کشور جای گرفته است.

حسنلو مدیر شهرک صنعتی خوی هم از فعالیت یک شهرک و یک ناحیه صنعتی برای استقرار واحد‌های تولیدی خبر داد و گفت: در این شهرک و ناحیه صنعتی بیش از ۲۰۰ واحد تولیدی مستقر شده اند که ۵۰ واحد بعلت مشکلات متعدد راکد هستند وتلاش میشود تا پایان امسال این واحد‌ها با رفع موانع به چرخه تولید بازگردند.

وی افزود: در شهرک و نواحی صنعتی خوی حمایت از تولید کنندگان جوان و مبتکر و خلاق در دستور کار قرار گرفته است در آذربایجان غربی ۳۴ شهرک و ناحیه صنعتی وجود دارد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرک صنعتی آذربایجان غربی آذربایجان غربی ارومیه صنایع معدنی شهرک های صنعتی استان واحد ها شهرک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۴۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است

ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی گفت: جهاد مدرسه سازی در دولت سیزدهم با قدرت، سرعت و با کیفیت ادامه دارد.

پیام صدقی، ۸ اردیبهشت ماه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بر اهمیت مشارکت در امر مدرسه سازی تاکید کرد و ادامه داد: ظرفیت‌های بزرگی در استان وجود دارد که می‌توان از این ظرفیت برای امر مدرسه سازی استفاده کرد. 

صدقی با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های نیمه تمام جزو اولویتهاست، گفت: هویت بخشی به مدرسه و معماری مدارس، ساماندهی املاک مازاد و ساخت مجتمع‌های بزرگ با رویکرد محله محور در استان در دستور کار است. 

قهرمان رحمانی، مدیرکل سابق نوسازی، توسعه و تجهیز استان نیز گفت: با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات امسال، مدارس نیمه تمام تکمیل و مدارس جدید ساخته خواهد شد. 

وی با بیان اینکه جبران کمبود سرانه فضای آموزشی در استان باید در اولویت باشد، افزود: اولویت دولت تکمیل هنرستانهاست لذا با جذب اعتبارات و تکمیل هنرستانها و ۸ پروژه نیمه تمام گام موثری در توسعه فضاهای آموزشی استان می توان برداشت. 

به گزارش ایسنا، در این مراسم از زحمات قهرمان رحمانی، مدیرکل سابق تقدیر و پیام صدقی به عنوان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس آذربایجان‌غربی معرفی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • هویت بخشی به مدارس آذربایجان‌غربی در دستور کار است
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین
  • بررسی آخرین وضعیت سیب ذخیره شده در سرد خانه های آذربایجان غربی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی ورامین