Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در نشست مشترک با سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونان وی، با اشاره به برنامه ریزی برای آغاز عملیات احداث ۲ میلیون واحد مسکونی در امسال، اظهار کرد: براساس اطلاعات موجود، اکنون کمبودی از منظر مصالح ساختمانی در کشور وجود ندارد و باید برای تامین مصالح در زمان مناسب، برنامه ریزی لازم انجام گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

 ثبت نام طرح جهش تولید مسکن آغاز شد

وزیر راه و شهرسازی، فولاد و سیمان را از جمله مهم‌ترین مصالح مورد نیاز برای احداث واحد‌های مسکونی برشمرد و گفت: باید برنامه مشترکی برای تامین به موقع و به صرفه این مصالح تدوین شود.

قاسمی در ادامه این نشست، به موضوع آمایش سرزمین اشاره کرد و گفت: احداث بخشی از ۴ میلیون واحد مسکونی باید در شهر‌ها و شهرک‌های جدید انجام شود، اما این موضوع نیازمند ایجاد اشتغال در این مناطق است.

وی ادامه داد: هماهنگی برای ایجاد شهرک‌های صنعتی، شهر‌های لجستیک، شهر‌های جدید و شهرک‌های مسکونی در مجاورت یکدیگر می‌تواند باعث شود که واحد‌های مسکونی ایجاد شده قابلیت سکونت داشته باشند و طرح‌های انتقال جمعیت با موفقیت اجرا شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مصالح ساختمانی واحدهای مسکونی راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۲۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی

به گزارش خبرنگار مهر، کاظم علی نژاد عصر دوشنبه در جلسه ستاد مسکن تامین شهرستان گفت: برای تسریع در احداث واحدهای مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در توافق با انبوه ساز مسکن مقرر شد بزودی ساخت بیش از یک هزار ۵۰ مسکن بصورت انبوه در کوی ولیعصر خوی آغاز شود

وی افزود: کارهای زیر بنایی از جمله گمانه زنی در ۲۵ نقطه آغاز و نقشه‌های احداث آماده شده است

فرماندار خوی گفت: برای ساخت هر واحد مسکونی ۵۵۰ میلیون تومان تسهیلات به متقاضان پرداخت می‌شود که این تسهیلات برای تسریع در احداث مسکن ملی در اختیار انبوه ساز قرار می‌گیرد.

کد خبر 6092599

دیگر خبرها

  • ادارات لرستان سهم اعتبارات وزارتخانه‌ای را تا پایان اردیبهشت مشخص کنند
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه‌ای لرستان هر چه سریع‌تر مشخص شود
  • ۴ هزار واحد مسکونی در شهر پرند آماده تحویل
  • بیش از ۱۳ هزار کارگر ساختمانی در مرکزی تحت پوشش بیمه هستند
  • برنامه‌ریزی برای تامین تسهیلات بانکی ۱۲هزار واحد مسکن در ایلام
  • صدور مصوبه کارگروه امور زیربنایی برای ۵۷ شهرک مسکونی
  • ۵۷ شهرک مسکونی مصوبه کارگروه امور زیربنایی استان را اخذ کرده‌اند
  • گام بلند استارتاپ «طرح تو طرح» برای نوآوری دیجیتال در معماری
  • افزایش ۲.۵ درصدی مشترکان برق