Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاوش اسعدی روز پنج‌شنبه در گفت و گو خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون بیش از ۶ هزار نفر از دانش آموزان رده سنی ۱۲ تا ۱۷ سال شاهین‌دژ حداقل یک دز واکسن خود را دریافت کرده اند.

وی با بیان اینکه بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ دانش آموز شاهین‌‍دژی در رده ۱۲ تا ۱۷ سال حضور دارند، ادامه داد: هم اکنون هشت پایگاه شامل ۲ پایگاه برای دانش آموزان دختر و ۶ پایگاه مرکز واکسیناسیون برای تزریق واکسن در نظر گرفته شده و این روند تا ایمن سازی تمام دانش آموزان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر آموزش و پرورش شاهین دژ گفت: قبل از این نیز تمام مدیران، معلمان و کارکنان مجموعه آموزش و پرورش این شهرستان با دریافت هر ۲ دز واکسن خود نسبت به این بیماری واکسینه شدند.

اسعدی اضافه کرد: آموزش و پرورش شاهین دژ در صورت بازگشایی مدارس آمادگی لازم را برای استقبال از دانش آموزان و شرایط تدریس حضوری را دارد.

شاهین‌دژ با ۲۲۸ مدرسه شهری و روستایی دارای ۱۵ هزار دانش‌آموز است.

شاهین‌دژ جز چهار شهر آذربایجان غربی است که هم اکنون در وضعیت قرمز مقابله با کرونا قرار دارند.

برچسب‌ها ویروس کرونا آذربایجان غربی واکسن کووید 19 شاهین دژ بهداشت و سلامت دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا آذربایجان غربی واکسن کووید 19 ویروس کرونا آذربایجان غربی واکسن کووید 19 شاهین دژ بهداشت و سلامت دانش آموزان دانش آموزان شاهین دژ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۴۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند

افشین خوش‌گوار در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: دانش‌آموزان کردستانی ۶ عنوان برتر در مرحله کضوری جشنواره سفیران سلامت را کسب کردند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان اعلام کرد: در هشتمین جشنواره سفیران سلامت دانش‌آموزی، در مرحله شهرستانی ۸ هزار و ۵۲۸ اثر اعلام وصول شد که از این تعداد ۳۱۳ اثر به مرحله استانی راه پیدا کرد.

خوش‌گوار عنوان کرد: پس از داوری آثار راه یافته به مرحله استانی، با نظر شورای داوران ۲۹ اثر به دبیرخانه کشوری جشنواره ارسال شد.

وی گفت: بر اساس اعلام دفتر سلامت و تندرستی وزارت، شش اثر شرکت کنندگان کردستان حائز رتبه‌های برتر کشوری شدند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان خاطرنشان کرد: بر این اساس در رشته کارسازه سارا وکیلی از مدرسه متوسطه اول فاطمه الزهرا شهرستان کامیاران و سیدایمان حسینی از مدرسه متوسطه اول دکتر پرتو ماه دهگلان موفق به کسب عنوان اول شدند.

خوش‌گوار ادامه داد: در بخش کارسازه ابتدایی اول مدرسه شکوفه‌های انقلاب دیواندره متشکل از آریسا محمدیان، ستایش حمزه‌ای و فاطمه زهرا محمدی رتبه چهارم کشوری را به دست آوردند.

وی افزود: در بخش جشنواره عکاسی چهارشنبه آخر سال نیز آلان شادفر از مدرسه شهید فهمیده ناحیه ۲ و شنیا دلکی از مدرسه نیایش دهگلان حائز رتبه برتر کشوری در دوره دوم ابتدایی شدند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: در بخش باغچه کوچک سبزیجات نیز ایلیا صفری از مدرسه شهید آزادی کامیاران در دوره اول ابتدایی رتبه پنجم کشور را به دست آورد.

کد خبر 6090668

دیگر خبرها

  • آموزش ایمنیِ ترافیک به ۴۶۰۰ از دانش آموزان دختر و پسر مقطع ابتدایی مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان غربی
  • آموزش ایمنی ترافیک به ۴ هزار و ۶۰۰ دانش‌آموز مدارس حاشیه راه‌های آذربایجان‌غربی
  • معلمان در تعلیم و تربیت صحیح دانش‌آموزان نقش مهمی دارند
  • رتبه اول زنجان در جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل
  • جانمایی نامناسب مدارس در گرگان مشکل ساز شده است
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان غربی در مهاباد افتتاح شد
  • افتتاح چهارمین پایگاه موتورلانس آذربایجان‌غربی در مهاباد
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند