Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت خارجه طالبان اعلام کرد که هیئت آنها با نمایندگان ویژه روسیه، چین و پاکستان درباره آزادسازی دارایی‌های افغانستان دیدار و گفت‌وگو کرده است.

به گزارش قدس آنلاین، وزارت خارجه طالبان در بیانیه‌ای اعلام کرد که هیئت آنها در مسکو با نمایندگان ویژه روسیه، چین و پاکستان درباره مسائل مختلف از جمله آزادسازی دارایی‌های افغانستان گفت‌وگو کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وزارت خارجه طالبان، در این دیدار درباره تلاش‌های مشترک برای آزاد سازی دارایی‌های افغانستان همچنین تعامل این کشورها با طالبان و مسایل امنیتی تبادل نظر شده است.

روز گذشته، سومین نشست «فرمت مسکو» پیرامون افغانستان با مشارکت نمایندگان ویژه و مقامات ارشد روسیه، چین، پاکستان، ایران، هند، قزاقستان، قرقیزستان، تاجیکستان، ترکمنستان، ازبکستان و هیئت طالبان برگزار شد.

روسیه بارها میزبان کنفرانس‌های افغانستان در قالب‌های مختلف بوده است. هفته آینده ایران قصد دارد میزبان کنفرانسی درباره افغانستان باشد.

«سید رسول موسوی» مدیرکل آسیای جنوبی وزارت خارجه ایران نیز هفته گذشته با اشاره به تحولات افغانستان نوشت: تحرک دیپلماتیک قابل توجهی برای درک تحولات افغانستان و تاثیرگذاری بر آینده آن وجود دارد و کشورهای مختلف در سازوکارهای مختلف دیپلماسی خود را پیش می‌برند.

وی گفته بود: آینده افغانستان در همکاری‌های منطقه‌ای و با همسایگان است.

منبع: تسنیم

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: طالبان دارایی های افغانستان دارایی های افغانستان وزارت خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۴۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان در راه رسیدن به خودکفایی

مسئولان وزارت صنعت و تجارت طالبان با انتشار اطلاعیه‌ای از برگزاری دومین جلسه هماهنگی بین‌ الوزارتی کمیته اقتصادی – تجاری، صنعتی – معدنی و نفتی، با نمایندگان جمهوری اسلامی ایران خبر داده‌اند.

قدرت‌الله جمال، معاون وزارت صنعت و تجارت در این نشست گفت: اکنون افغانستان از یک کشور وارداتی به یک کشور صادراتی تبدیل شده است. مانند سایر کشورها صادرات دارد و در بسیاری از تولیدات به خودکفایی رسیده است. 

در ادامه این نشست جهت توسعه تجارت و آوردن سهولت‌های بیشتر در عرصه جلب و جذب سرمایه‌گذاری‌ها، روابط بانکی و رفع چالش‌ها در زمینه ترانزیت و صادرات و ایجاد منطقه آزاد صنعتی میان دوکشور تبادل‌نظر صورت گرفت و نمایندگان ادارات گزارش فعالیت‌های شان را نیز ارائه کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دور جدید رایزنی‌های دوجانبه روسیه و ترکیه درباره مسائل سازمان ملل
  • چین میزبان رایزنی نمایندگان فتح و حماس
  • افق پیش رو در مناسبات با عربستان روشن است
  • افغانستان در راه رسیدن به خودکفایی
  • طالبان خطاب به روسیه: حکومت افغانستان فراگیر است | دخالت در امور داخلی خود را نمی پذیریم
  • سخنگوی وزارت خارجه : معاهده حقابه ایران و افغانستان در حال اجراست
  • قزاقستان: کشورهای مختلف به برقراری روابط با کابل تمایل دارند
  • سیل در افغانستان/ ۱۱ نفر کشته و زخمی شدند
  • تعداد جان‌باختگان سیل در افغانستان افزایش یافت
  • هشدار تند کرملین به توقیف‌کنندگان غربی دارایی‌های روسیه