Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

جانپیرو گاسپرینی معتقد است تیمش با وجود شکست مقابل منچستریونایتد نشان داد که حرف های زیادی برای گفتن دارد.

به نقل از اسکای، از شب دوم هفته سوم مسابقات لیگ قهرمانان اروپا، آتالانتا در خانه منچستریونایتد به میدان رفت که این دیدار در نهایت با پیروزی ۳ بر ۲ شیاطین سرخ به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که آتالانتا تا پایان نیمه اول با نتیجه دو بر صفر از میزبان پیش بود. بعد از این بازی جانپیرو گاسپرینی سرمربی آتالانتا در گفتگو با اسکای ایتالیا در مورد شکست تیمش گفت:

نمی دانم می توانستیم کار بیشتری بکنیم یا نه. قطعا به خودمان باور داشتیم اما در چنین محیطی فقط به یک جرقه نیاز است تا آنها دوباره مشتعل شوند.

گاسپرینی معتقد بود دو مهاری که داوید دخیا در جریان بازی مقابل دوان زاپاتا و روسلان مالینوفسکی انجام داد، لحظات کلیدی این مسابقه بوده است:

موقعیت های خوبی داشتیم اما ما را عقب نگه داشتند. خیلی نزدیک بودیم که نتیجه را ۳ بر ۱ کنیم ولی دروازه بان آنها مهارهایی فوق العاده انجام داد و سپس بازی ۲-۲ شد. اگر تعداد بیشتری از بازیکنانمان را در اختیاز داشتیم می توانستیم

گاسپرینی در ادامه گفت:

به یادگیری ادامه می دهیم. این مسابقات سطح بسیار بالایی دارند. باید یاد بیگیریم در لحظات خوب حریف بازی را نگه داریم. منچستریونایتد مهاجمان زیادی در زمین داشت اما در عین حال فضای زیادی را در عقب ایجاد کرده بودند. کامبک ها و بردهای دیرهنگام منچستریونایتد معمولا در الدترافورد رقم می خورد. نمی دانم چندین بار آنها این کار را در این ورزشگاه انجام داده اند. ما با شخصیت بالایی بازی کردیم. هر بار فرصت داشتیم برای حمله کردن تلاش کردیم اما در زدن ضربه آخر به قدر کافی خوب نبودیم. بازی برگشت دیدار سختی خواهد بود چرا که وقتی فضا ایجاد می شود منچستریونایتد بسیار خطرناک است اما امشب نشان دادیم می توانیم در این گروه و در این سطح از مسابقات حرفی برای گفتن داشته باشیم.

سرمربی آتالانتا در مورد تعدد مصدومان تیمش نیز گفت:

امشب با دی رون در دفاع بازی کردیم. او در ابتدا برای جا افتادن در این پست اندکی به مشکل خورد اما بعد بهتر شد. باید ببینیم دمیرال چه می کند. مشکل این است که زمان کافی برای ریکاوری نداریم. در سری آ شرایط خوبی داریم و در حال حاضر باید به جای فکر کردن به مسابقه بعدی مان در لیگ قهرمانان که ۱۵ روز دیگر است، روی سری آ تمرکز کنیم.

آتالانتا با وجود قبول شکست مقابل منچستریونایتد هنوز در گروه شرایط خوبی دارد و بعد از منچستریونایتد ۶ امتیاز در کنار ویارئال با ۴ امتیاز قرار دارد و یانگ بویز با سه امتیاز آخر است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: گاسپرینی منچستریونایتد گاسپرینی منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۵۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی بنزما جنبه شکست را نداشت!

به گزارش "ورزش سه"، تیره روزی های الاتحاد در این فصل از مسابقات ادامه دارد و پس از اینکه آنها چند روز پیش دیدار نیمه نهایی جام حدفی را به الهلال واگذار کردند، جمعه شب نیز مقابل یک تیم قعر جدولی تن به شکست دادند.

در دیداری از هفته سی ام مسابقات لیگ حرفه ای عربستان، تیم فوتبال ابهاء که در رده هفدهم جدول هجده تیمی قرار داشت، موفق شد با نتیجه سه بر یک از سد قهرمان فصل گذشته عربستان عبور کرده و یک پله در جدول صعود کند.

به گزارش روزنامه الشرق الاوسط، مارسلو گایاردو، سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال الاتحاد، پس از شکست خفت بار مقابل تیم قعرجدولی ابهاء، از حضور در نشست خبری پس از این دیدار خودداری کرد.

طبق قوانین کمیته برگزاری مسابقات، این مربی به دلیل عدم حضور در نشست خبری، مشمول جریمه های کمیته انضباطی و اخلاقی خواهد شد.

هواداران الاتحاد در فضای مجازی رفتار مربی تیمشان را رد کرده و اعلام کردند که او باید توضیح دهد که علت این باخت تحقیرآمیز مقابل تیمی که برای بقا می جنگد، چه چیزی بوده است.

دیگر خبرها

  • مربی بنزما جنبه شکست را نداشت!
  • ژابی آلونسو: همه به دنبال شکست دادن بایرلورکوزن هستند
  • لشکر شکست ناپذیر لورکوزن، رم را هم فتح کرد/ آتالانتا در مارسی مساوی گرفت + فیلم
  • فرصت کم سردار در شب باخت رم به لورکوزن
  • اریک تن هاخ: سانچو مقابل پاری سن ژرمن خیلی خوب بازی کرد
  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!
  • تزریق اعتماد به نفس؛ درخشش خیره‌کننده جیدون سانچو مقابل پاری سن ژرمن
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • با وجود علاقه ناپولی؛ قرارداد جانپیرو گاسپرینی با آتالانتا تمدید می‌شود
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم