Web Analytics Made Easy - Statcounter

هاشم دائمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد اظهار کرد: یکی از مصادیق و الزامات حقوق شهروندی این است که مردم در محیطی زندگی کنند که آرامش روحی و روانی داشته باشد اما کرونا این آرامش را دو سالی است که تحت‌الشعاع قرار داده است.

عضو شورای شهر مشهد ادامه داد: شورای اسلامی شهر مشهد در نخستین اقدام، نمایشگاه بین‌المللی را برای واکسیناسیون تجهیز کرد: اقدام دوم در این زمینه، بحث راه‌اندازی اتوبوس‌های سیار بود که در حال واکسینه کردن مردم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی متذکر شد: اقدام سوم در این راستا این است که تمامی ایستگاه‌های قطار شهری را تجهیز کنیم تا واکسیناسیون در اسرع وقت در دسترس باشد.

دائمی گفت: وارد پیک ششم کرونا شده‌ایم و میزان مبتلایان در حال افزایش است و علت هم این است که بعضا به واکسیناسیون توجهی نمی‌کنند و این خود سبب همه‌گیری بیماری می‌شود بنابراین تمام ایستگاه‌ها مترو مشهد را به واکسیناسیون تجهیز می‌کنیم تا فضا در اختیار شهروندان قرار گیرد و زمینه واکسیناسیون فراهم شود.

گفتنی است؛ طبق اعلام روابط عمومی شورای شهر مشهد این طرح طی هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

منبع: فارس

کلیدواژه: هاشم دائمی عضو شورای شهر مشهد واکسیناسیون عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۵۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد

سرپرست شهرداری کرمان با اشاره به آغاز به کارنهضت آسفالت معابر شهری کرمان، گفت :برای توسعۀ شهر کرمان، چاره‌ای نیست جز اینکه همگی با اهتمام مضاعف، پای کار شهر کرمان باشیم.

وی افزود:  از الطاف اعضای شورای اسلامی شهر در همراهی با شهرداری در سرعت‌بخشی به آغاز جهاد آسفالت معابر و همچنین از همکارانم که بی‌چشم‌داشت و تمام‌وقت کار می‌کنند، تشکر می‌کنم.

تویسرکانی بیان کرد: قرارگاه جهاد آسفالت شهرداری کرمان را تشکیل دادیم تا آسفالت معابر در اسرع وقت، رصد و اجرا شود.

منصور ایرانمنش، رییس کمیسیون حمل‌ونقل و عمران شورای اسلامی شهر کرمان نیز در این مراسم گفت:طی دوسال گذشته معابر حاشیۀ شهر کرمان و شهرک‌های اطراف آسفالت شد  و در برنامه‌ریزی روکش آسفالت سال‌جاری، معابر داخل شهر و معابر خاکی بالای ۱۴ متر آسفالت می‌شود. 

ر پایان این آیین توسط شهردار کرمان، احکام «محمدرضا یحیی‌زاده»، معاون حمل‌ونقل و امور زیربنایی شهردار کرمان به‌عنوان «فرمانده قرارگاه جهاد آسفالت» و «قاسم بابایی»، مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی فضا‌های شهری شهرداری به‌عنوان «جانشنین فرمانده قرارگاه جهاد آسفالت» اعطا شد.

طی دو روز گذشته با آسفالت خیابان‌های «شهید کامیاب» و «پاسداران»، روکش آسفالت دو میلیون و ۵۰۰ هزار مترمربع از معابر شهر در قالب «جهاد آسفالت» آغاز شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • هدف‌گذاری برای نمایش شهری در تراز حکومت حضرت مهدی(ع) در نوروز ۱۴۰۴
  • راه‌اندازی بازارهای روز، راهکار ساماندهی سد معبر و مشاغل مزاحم شهری در ارومیه
  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • پیگیری یک دغدغه/تجهیز زمین ورزشی روستای گوروی بشاگرد در ایستگاه آخر + فیلم
  • قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد
  • در صد و سی و یکمین جلسه علنی شورای شهر اصفهان چه گذشت؟
  • BRT کرج، خوب یا بد؟
  • قطار جشنواره هنر‌های نمایش کانون همدان در ایستگاه پایانی
  • قطار جشنواره هنرهای نمایش کانون همدان در ایستگاه آخر
  • تامین اعتبار برای خرید واگن های جدید قطار شهری کرج