Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنجمین دوره المپیاد سواد رسانه‌ای با موضوع هویت ایرانی آغاز شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، علی رضایی ولا در رابطه با این المپیاد گفت: حدود30 نفر از شرکت کنندگان در این مرحله به رقابت با هم می‌پردازند. این افراد در طی یک اردوی پنج روزه در رویدادهای تخصصی مختلفی شرکت کرده و در کنار آن، تولید برنامه تلویزیونی را نیز تجربه خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی کاشفی‌فرد، دبیر علمی المپیاد در مراسم افتتاحیه گفت: مسائل هویت نوجوانان و تاثیر سلبریتی‌ها بر آن با نگاه به فن پیج‌ها، هویت‌یابی ایرانی در پرتوی ادبیات و اسطوره‌های کهن در تولیدات رسانه‌ای و طراحی هویت مناسب برای جوانان در موسیقی امروزی از محورهای اصلی این رویداد است که با حضور متخصصان و صاحب نظران این حوزه برگزار خواهد شد.

محمدصادق باطنی، دبیر المپیاد سواد رسانه‌ای خاطرنشان کرد: امروزه نه تنها ساختار هویت تغییر کرده است بلکه نحوه پیدا کردن پاسخ هویت هم عوض شده است.

دبیر اجرایی المپیاد درباره زمان برگزاری این المپیاد گفت: مرحله سوم المپیاد از تاریخ 28مهر آغاز شده و تا 2 آبان ادامه خواهد داشت؛ افتتاحیه این رویداد در مرکز نوآوری شریف واقع در مجموعه رسانا برگزار شد.

پنجمین دوره المپیاد سواد رسانه‌ای با حمایت مرکز بسیج صداوسیما برگزار می‌شود. در اولین مرحله این المپیاد که در فروردین امسال به صورت مجازی و برخط برگزار شد حدود 1500 نفر از دانش‌آموزان از سراسر کشور شرکت کردند و 300 تن از آنان به مرحله دوم راه یافتند.

سیاست‌گذاری نیاز به درک ماهیت "قدرت" دارد/ تغییر را کلید بزنید

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: المپیاد سواد رسانه رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۶۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری


به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، دبیر هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری از ثبت نام بیش از هزار و ۹۰۰ نفر در این مرحله از آزمون خبر داد و گفت: جشنواره امسال به سه صورت تلفنی، مجازی و حضوری برگزار می‌شود.

فلاح خوش مشرب، افزود: همه کارگران به همراه خانواده‌هایشان می‌توانند در همه سنین و از سراسر کشور در این مسابقات شرکت کنند.

وی اضافه کرد: از هزار و ۶۱۹ نفر که در این مرحله شرکت کرده اند ۸۰۰ نفر بانوان و ۸۱۹ نفر آقایان هستند، همچنین ۱۷۶ نفر در بخش اذان، ۳۴۶ نفر در بخش حفظ جزء ۳۰، ۴۷ نفر در مداحی، ۵۴۶ نفر در بخش قرائت و ۴۴۶ نفر در بخش تفسیر حضور دارند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری
  • «رویداد استارتاپی شتاب» در پارک علم و فناوری قم برگزار شد
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز
  • برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • نقش موزه‌ها در حفظ هویت ملی موثر است
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در آذربایجان غربی برگزار می شود