Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، اسماعیل قادری‌فر روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از مراکز تعاون روستایی اردبیل به خبرنگار ایرنا افزود: حمایت از کشاورزان و گذر از کشاورزی سنتی به صنعتی با رویکرد صادرات محور و ارتقاء وضع معیشتی کشاورزان در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: رسالت اصلی سازمان مرکزی تعاون روستایی، تنظیم‌گری هوشمند بازار محصولات کشاورزی است تا کشاورزان در تولید و عرضه محصولات خود متضرر نشده و  واسطه‌گرهای نامناسب در بازار هم سامان یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه واسطه‌گری مشکل اساسی در زنجیره تولید، تأمین و توزیع است، بیان کرد: در حالی که کشاورزان با وجود مشکلات تنش آبی، تأمین کود، بذر، نهال و سم بهترین و باکیفیت‌ترین محصول را تولید می‌کنند، اما دغدغه‌ فروش محصول در آنان وجود دارد.

به گفته وی ، حاصل دسترنج کشاورزان به قیمت ناچیز توسط دلالان و واسطه‌ها خریداری می‌شود و این درحالی است که شهروندان و مصرف‌کنندگان محصول را به گران‌ترین قیمت خریداری می‌کنند.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی، راه‌اندازی صنایع تبدیلی و تکمیلی و احداث انبارها را در استان‌ها ضروری دانست و گفت: احیای انبارها، راه‌اندازی صنایع تبدیلی و تکمیلی و هوشمند سازی محصولات کشاورزی در هشتمین سفر استانی رئیس جمهوری به تصویب هیات وزیران خواهد رسید.

قادری‌فر ادامه داد: برای گذر از کشاورزی سنتی به کشاورزی صنعتی و راه‌اندازی بازارهای بین‌المللی، توانمندسازی تعاونی‌ها و تشکل‌ها در نقاط مختلف کشور ضروری است.

 وی بیان کرد: اقتصاد کشاورزی یکی از ارکان امنیت ملی بوده و در شرایط تحریم و بحث خام فروشی نفت، توجه به اقتصاد کشاورزی می‌تواند راه تقویت اقتصاد کشور به‌عنوان یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی باشد.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی با اشاره به حمایت از شبکه تشکل‌های روستایی گفت:حمایت از شبکه تشکل‌های روستایی در تعاونی مرکزی روستایی از جمله اقدام‌هایی است که عملیاتی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی در قالب هشتمین سفر استانی رئیس جمهوری به استان اردبیل سفر کرده است.

رئیس جمهوری به همراه تعدادی از وزرا در هشمتمین سفر استانی خود روز جمعه به اردبیل سفر خواهد کرد.

برچسب‌ها تعاون روستایی جهش تولید سفر استانی توسعه روستایی اردبیل پروندهٔ خبری اردبیل میزبان هشتمین سفر استانی رییس‌جمهوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تعاون روستایی جهش تولید سفر استانی تعاون روستایی جهش تولید سفر استانی توسعه روستایی اردبیل سازمان مرکزی تعاون روستایی سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۶۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در مراسمی با حضور فرماندار پیرانشهر و مسؤلان استانی، مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان پیرانشهر در محل فرمانداری برگزار شد.

در این مراسم  کاوه خلیلی  به عنوان سرپرست جدید اداره تعاون روستایی شهرستان پیرانشهر معرفی و از زحمات  سیامند اهتمام رئیس سابق اداره؛ تقدیر و تجلیل شد.

خلیلی  قبلآ در پست های مختلف کارشناسی در اداره تعاون روستایی پیرانشهر مشغول به فعالیت بود.

دیگر خبرها

  • کشت قراردادی مهم‌ترین ابزار برای اجرای الگوی کشت
  • معرفی رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان پیرانشهر
  • اجرای طرح ایجاد باغچه‌های خانگی کاشت سبزیجات سالم در شهرستان کرمان
  • توزیع بیش از ۳۵ میلیون لیتر مواد سوختی در بین روستائیان استان قزوین
  • توزیع بیش از ۴۷ هزار تن آرد روستایی در بین روستائیان استان قزوین
  • آمادگی ۳۵ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در لرستان
  • تأمین مسکن کارگران، اولویت امسال وزیر کار
  • بیش از ۱۹ هزار شغل جدید در استان مرکزی ایجاد شد
  • گندم‌کاران استان اردبیل در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
  • گندم‌کاران در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند