Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@02:22:59 GMT

انتخاب بهترین مبلمان اداری

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۶۷۴۳

 خبرگزاری آریا- مبلمان اداری یکی از مهم‌ترین مواردی محسوب می‌شود که در هر اداره، شرکت و سازمانی باید به بهترین شکل ممکن در خرید به آن دقت شود.

به صورت کلی انواع مبلمان اداری با سبک‌های متنوع را در اختیار داریم که شامل مبلمان اداری مدرن، مبلمان اداری کلاسیک، مبلمان اداری سنتی و غیره می باشد.

هر فرد با توجه به سلیقه و نظری که داشته است برای خرید مبلمان اداری مراجعه می نماید البته بسیاری از مدیران و مسئولین خرید در مبلمان اداری نظر کارمندان و پرسنل خود را جویا می شوند تا بتوانند بهترین نوع مبلمان اداری را تهیه نمایند چرا که قرار است کارمندان ساعت های بسیاری بر روی صندلی بنشینند و مدت زمان زیادی را در شرکت مشغول به فعالیت باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مبلمان اداری مشخص کننده استایل کاری شما نیز خواهد بود و هرچقد که شما بتوانید بهتر آنها را انتخاب کنید تاثیر مثبتی را در کار خود احساس خواهید کرد.

مبلمان اداری در چیدمان محیط کار به عنوان یک عنصر مهم و اساسی می باشد و می توانید راندمان کاری تان را با استفاده از مبلمان اداری مناسب و میز و صندلی های زیبا تا قابل توجهی افزایش بدهید و در نهایت بهبود و پیشرفت را در کارتان احساس کنید.

شاید در نگاه اول مبلمان اداری تاثیر آن چنانی را فرآیند کاری نداشته باشد ولی وقتی دقیق تر این موضوع را بررسی می کنیم به تاثیر آنها پی می بریم و هر چقدر که بتوان مبلمان مرغوب تر و استاندارد را انتخاب کرد موجب افزایش کیفیت کار نیز خواهد شد.

خرید مبلمان اداری استاندارد و باکیفیت چه اهمیتی در کسب و کار داشته است؟

زمانی که در مورد خرید مبلمان اداری برای محیط کار صحبت می‌کنیم شامل موارد مختلفی می باشد از جمله میز اداری، صندلی، کتابخانه، فایل اداری، قفسه و غیره می باشد؛ امروزه شرکتهای متعددی به اهمیت خرید مبلمان اداری استاندارد و با کیفیت پی برده اند و در انتخاب این موارد دقت می کنند که محصولات به نوعی طراحی گردند که علاوه بر این که آسایش و راحتی را برای کارمندان به وجود می آورند بلکه کارآمد بودن آنها نیز در اولویت قرار گرفته می شود؛ در واقع وقتی محصولات با کیفیت و کاربردی انتخاب شوند نیازهای کارمندان تامین می‌شود و حس رضایتمندی و اطمینان اعضای تیم هم تا حد زیادی افزایش خواهد شد و البته از جمله ویژگی های مهم در مبلمان اداری زیبایی ظاهری و جذابیت بصری نیز می‌باشد که مراجعه کنندگان و مشتریان در بدو ورود به شرکت قطعاً تحت تاثیر قرار خواهند گرفت.

 اگر محیطی زیبا، شیک و دلنشین را برای کارمندان و مشتریان خود فراهم کنید علاوه بر اینکه تاثیرات آن را مشاهده می‌کنید بلکه موجب آرامش در محیط کاری می شوید پس در انتخاب میز و مبلمان اداری نهایت دقت را باید داشته باشید.

میز مدیریت لوکس | مبلمان اداری کلاسیک

  ویژگی های مبلمان اداری کلاسیک

یکی از سبک های مبلمان اداری به مبلمان اداری کلاسیک اختصاص داشته است که دارای ویژگی های خاصی می باشد.

از سوالات رایجی که برای بسیاری از افراد در زمان خرید مبلمان اداری به وجود می آید این است که مبلمان اداری مدرن را انتخاب کنند یا مبلمان اداری کلاسیک؟ در جواب باید بدانید که انتخاب سبک مبلمان اداری به سلیقه شما و فضای اداریتان بستگی داشته است.

قبل از هر چیزی شما بدانید در مورد خصوصیت ها و ویژگی هر کدام از سبک ها اطلاعات کافی را بدست بیاورید و بعد از انتخاب کنید.

مبلمان اداری کلاسیک طرفداران بسیار زیادی داشته است و جز رایج ترین سبکها در طراحی داخلی به شمار می رود.

در نهایت اگر شما به مبلمان چوبی و باشکوه علاقه دارید میتوانید این نوع سبک را انتخاب کنید.

با استفاده از مبلمان اداری کلاسیک جلوه زیبا و خاصی به محیط داده اید که علاوه بر داشتن ظرافت بلکه از متریال چوب در آن استفاده شده و البته گاهی ترکیب چوب و چرم نهایت زیبایی را برای محیط به ارمغان می آورد.

توجه داشته باشید که در سبک مبلمان اداری کلاسیک رنگ های کرم، مشکی و سورمه، کرم و سفید ، قهوه ای بکار برده می شود و دارای قیمت نسبتا بالایی است و مشتری بسته به چیدمان محیط کاری برای انتخاب نوع مبلمان اقدام می نماید.

اگر می خواهید بهترین نوع مبلمان اداری کلاسیک را سفارش بدهید و خریداری کنید حتما در انتخاب رنگ از میان رنگ های روشن و تیره به تم دفتر کاریتان دقت نمایید.

میز مدیریت کلاسیک | مبلمان اداری سی رن

 ویژگی مبلمان اداری مدرن

زمانی که از سبک مدرن صحبت می کنیم یعنی منظور تمامی میز اداری مدرن ،صندلی، قفسه، پارتیشن و.... می باشد که به سبک مدرن برای محیط اداری انتخاب می شوند.

سبک مبلمان اداری مدرن یک سبک جدید و نو می باشد که در این سبک همه وسایلی که انتخاب می شوند جدید خواهند بود؛ در چنین سبکی از رنگهای محرک و شاد استفاده می گردد و برای درون وسایل امکانات مختلفی همانند سیم برق، کابل شبکه و غیره تعبیه می گردد.

معمولاً میز اداری مدرن و صندلی کار و پارتیشن ها از صفحات شفاف شیشه‌ای و فلز ها می باشند.

برای فضای مدرن رنگهای روشن انتخاب می گردند البته منظور این نیست که فقط رنگ روشن کاربرد دارد بلکه اکثریت استفاده از رنگها به رنگهای روشن اختصاص خواهد داشت؛ بر خلاف مبلمان اداری کلاسیک که رنگهای تیره در آن بکار برده میشوند

محیط های مدرن بر عکس دارای رنگ های روشن هستند.

جالب است بدانید که استفاده از سبک مبلمان اداری مدرن مزیت های بیشماری را به همراه خواهد داشت که می توان به تقویت پتانسیل کاری و ایجاد روحیه بهتر اشاره نمود.

مبلمان اداری سی رن

 سبک مبلمان اداری مدرن به هیچ عنوان  تکراری و خسته کننده نیست و موجب افت کیفیت کاری کارمندان و خستگی آنها نخواهد شد.

چرا که در مبلمان اداری مدرن برای تمامی موارد از جمله میز اداری مدرن ، صندلی ها، قفسه ها و... از رنگ های شاد و پر جنب و جوش استفاده شده و قطعاً تأثیر مثبت را بر روی کارمندان خواهد داشت و علاوه بر آن موجب افزایش راندمان کاری و تقویت روحیه آنها و همچنین ایجاد روابط بین کارمندان خواهد شد و در نهایت پیشرفت بهتر و سریعتری را برای اداره به همراه می آورد.

در نهایت شما با توجه به سلیقه ی تان می توانید سبک مبلمان اداری را انتخاب نمایید.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مبلمان اداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۶۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دژاوو شماره 7؛ وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس

پس از CR7، نوبت به درخشش یک شماره 7 دیگر رئالی‌ها در آلیانتس آرنا رسید.

طرفداری | وینیسیوس جونیور به عنوان بهترین بازیکن دیدار بایرن مونیخ و رئال مادرید انتخاب شد.

دیدار تیم‌های بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 خاتمه یافت تا تکلیف فینالیست این دوره از مسابقات در استادیوم سانتیاگو برنابئو مشخص شود. در شب تساوی ارزشمند مادریدی‌ها، وینیسیوس جونیور زننده هر دو گل رئال مادرید بود و تیم کارلو آنچلوتی را از شکست در آلیانتس آرنا نجات داد. ستاره برزیلی در نهایت به عنوان بهترین بازیکن این جدال انتخاب شد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • دژاوو شماره 7؛ وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن جدال بایرن مونیخ و رئال مادرید / عکس
  • برای میکاپ عروس، به کدام آرایشگاه زنانه تهران مراجعه کنیم؟
  • ویژگی‌ بهترین ردیاب‌های خودروی ایرانی که باید بدانید
  • چگونه بهترین روش کاشت مو مناسب با خودمان را پیدا کنیم
  • انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • رسمی؛ انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • نحوه انتخاب چوب ترموود
  • بهترین تلویزیون های ساخت داخل و با گارانتی
  • «احمدعباسی» آقای گل جام ملت‌ها شد
  • بهترین فیلم های وسترن با بازی «لی ون کلیف»؛ از Beyond the Law تا The Grand Duel