Web Analytics Made Easy - Statcounter

بخشدار مرکزی شهرستان بندر انزلی عصر پنجشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا ضمن تایید این خبر اظهار داشت: بارندگی های شدید روزهای اخیر منجر به فشار شدید و در نتیجه شکستن سد خاکی روستای کپورچال شد که در پایین دست سد منجر به آبگرفتگی حدود ۱۰۰ خانه شد.

اسماعیل قاسمی از استقرار تیم امدادی متشکل از بخشداری ، راهداری و هلال احمر در روستاهای غرب شهرستان خبر داد و افزود: در روستای شیله سر نیز طغیان رودخانه چافرود اهالی این روستا را به دردسر انداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره خسارات جانی این اتفاق نیز گفت: تاکنون خسارت جانی گزارش نشده اما نیروهای امدادی اکنون در محل حاضر هستند.

وی اضافه کرد :بارندگی ها سطح جاده دسترسی این روستا به روستای آبکنار را پوشاند و عبور و مرور را مختل کرد که با تلاش های تیم امداد مسیر بازگشایی و تردد به حالت عادی بازگشت.
بندرانزلی در ۴۰ کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده و بخشداری مرکزی این شهرستان مسئولیت رسیدگی به امور ۲۶ روستا را برعهده دارد.

کپورچال، روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان بندر انزلی در استان گیلان ایران است. این روستا در دهستان چهارفریضه قرار دارد و براساس سرشماری مرکز آمار ایران سال ۹۵، جمعیت آن حدود ۲ هزار نفر است.

برچسب‌ها بندرانزلی حوادث طبیعی آب گرفتگی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بندرانزلی حوادث طبیعی آب گرفتگی بندرانزلی حوادث طبیعی آب گرفتگی گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۷۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در بازدید مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی از طرح‌های آبرسانی به روستا‌های شهرستان بوکان، روند عملیات اجرایی آبرسانی به روستا‌های کهریزه محمود آقا و ینگیجه این شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.

محمداشرفی در این بازدید با تأکید بر اتمام و بهره برداری از آبرسانی به این دو روستا قبل از شروع پیک مصرف، دستورتسریع در ادامه روند آبرسانی با استفاده از اعتبارات استانی و لجن برداری لاگون شماره ۱ برای افزایش بازدهی آن را صادر کرد.

مدیر امور آب و فاضلاب بوکان نیز در این بازدید گزارشی از اقدامات انجام شده و در دست اجرا را ارائه کرد.

 

دیگر خبرها

  • خانه های امامزاده ابراهیم شفت ایمن سازی می شود
  • بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان
  • طرح جهاد آبرسانی برای ۱۹۸ روستای استان مرکزی
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • زندگی لک‌لک‌ها در کنار مردم روستا +عکس
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • آبی که از سرچشمه گل آلود می شود ؛ داستانی تکراری این بار در روستای سرکلاته کردکوی
  • قابی زیبا از طبیعت روستای تانی محله + فیلم
  • گذر از میانه تاریخ با سفر به روستای انجدان اراک