Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، داور خوش‌اخلاق خراسان‌‌جنوبی در حساس ترین دیدار هفته اول لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور سوت می‌زند.

فرهاد فرهاد پور دیدار تیم‌های فوتبال باشگاه فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران از سری مسابقات هفته اول لیگ برتر فوتبال را در ورزشگاه شهدای فولاد بعنوان کمک داور اول رقابت‌ها ساعت ۱۸ روز جمعه را قضاوت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نواخته شدن زنگ ورزش‌های پهلوانی در مدارس خراسان‌جنوبی

در راستای ترویج روحیه اخلاق مداری و فرهنگی فروتنی بین دانش‌آموزان خراسان‌جنوبی و توسعه ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی در مدارس تفاهم نامه همکاری بین آموزش و پرورش و هیأت ورزش‌های روزخانه‌ای و کشتی پهلوانی به امضاء رسید.

شناسایی و استعداد یابی برای رشد و پیشرفت دانش آموزان باستانی کار، استفاده بهینه از منابع و امکانات موجود، پشتوانه‌سازی، و توانمندسازی تیم‌های باستانی کار در عرصه استانی، منطقه‌ای، ملی و بین المللی، و توانمندسازی نیروی‌انسانی متخصص از مهمترین اهداف انعقاد این تفاهم نامه به شمار می‌رود.

بر اساس شواهد موجود در حوزه پهلوانی خراسان‌جنوبی ورزش باستانی در بهارستان علم و ادب استان قدمت ۲۰۰ ساله دارد لذا در راستای احیای این سبقه تاریخی و آشنایی دانش‌آموزان زنگ ورزش‌های قهرمانی در مدارس استان نواخته می‌شود.

معرفی برترین‌های اسکیت خراسان‌جنوبی

پرونده مسابقات قهرمانی و انتخابی‌ تیم‌ اسکیت خراسان‌جنوبی برای اعزام به رقابت‌های کشوری با معرفی برترین‌ها بسته شد.

در این رویداد ورزشی استانی تعداد ۲۳ اسکیت‌باز مجرب فری‌استایل در رشته‌های پتل‌ بانوان و اسپیداسلام‌ آقایان به رقابت پرداختند.

در بخش بانوان مسابقات قهرمانی اسکیت خراسان‌جنوبی رمینا آدینانی، هدیه‌زهرا فرزانه و هدیه‌فاطمه فرزانه حائز رتبه‌های برتر شدند.

علی مودی، محمدجواد فعال و ابوالفضل غلامی نیز بر سکوهای اول تا سوم بخش آقایان این رقابت‌ها ایستادند.

انتهای‌پیام/۶۹۰۱۴

منبع: فارس

کلیدواژه: ورزشی لیگ برتر خراسان جنوبی فولاد خوزستان خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۷۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده خراسان شمالی در رقابت‌های امیدهای کشور مشخص شد

محمد شاهدی در گفت‌وگو با مهر عنوان کرد : مسابقات فوتبال لیگ امیدهای خراسان شمالی به پایان رسید.

دبیر هیات فوتبال خراسان شمالی در ادامه گفت: تیم فوتبال پاس بجنورد ضمن کسب مقام قهرمانی این رقابت‌ها، نماینده استان در رقابت‌ها کشوری شد.

کد خبر 6094654

دیگر خبرها

  • نماینده خراسان شمالی در رقابت‌های امیدهای کشور مشخص شد
  • قضاوت داور دربی در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال
  • پایان لیگ برتر کانوپولو بانوان با قهرمانی تیم اصفهان خروشان
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • اجرای طرح ملی ورزش با مردم در خراسان جنوبی
  • حیدری داور دیدار سپاهان و پرسپولیس شد
  • قهرمان جام حذفی ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم