Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ استاندار خراسان رضوی گفت: افتخار ماست که در سختی‌ها مسئولیت بپذیریم چراکه ملت ما در روزهای سخت، ثابت کرده‌اند می‌توانند بر مشکلات فائق آیند و در کنار هم روزهای خوبی را سپری خواهیم کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، یعقوبعلی نظری در مراسم معارفه‌اش در تالار قدس حرم مطهر رضوی اظهارداشت: یاد و خاطره تمام شهدای انقلاب اسلامی به ویژه 18هزار شهید خراسان رضوی را گرامی می‌داریم؛ خداوند را شاکرم که زمینه خدمتم را برای مردم عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی فراهم آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: داوطلب این مسئولیت نبودم و به همه کسانی که به من رجوع کردند نه نگفتم؛ شرایط بسیار سخت بود. هیچگاه تشنه قدرت نبودم اما عاشق خدمت به ویژه در خراسان رضوی بوده و هستم؛ معتقدم با عنایت امام رضا علیه السلام بسیاری از مشکلات را درکنار یکدیگر حل خواهیم کرد.

نظری گفت: ما باید تمام تلاشمان را به‌کار بگیریم و در کنار آن از قدرت معنوی غافل نشویم؛ قرار نیست کار ویژه ای پیاده کنیم و قرار است یکی از دو مولفه اصلی نظام جمهوری اسلامی یعنی جمهوریت را پیاده کنیم و البته در قبال اسلامیت آن نیز مسئولیم.

وزیر کشور در مشهد: دشمن همبستگی و وحدت ملت ایران را نشانه گرفته استرئیس مجمع نمایندگان خراسان رضوی: اختیارات بیشتری به استاندار ما داده شودآیت‌الله علم‌الهدی: انتخاب مدیران کل استانی باید بر مبنای ظرفیت‌های همان استان باشد

وی افزود: دستگاه‌های مختلف، مسئول حمایت از مردم هستند و باید از مردم پشتیبانی کنند همانگونه که وظیفه استاندار و استانداری نیز حمایت از دستگاه‌های مختلف است.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: برخی به بنده گفتند بد موقعی مسئولیت را پذیرفتی اما افتخار ماست که در سختی‌ها مسئولیت بپذیریم چراکه ملت ما در روزهای سخت، ثابت کرده اند می‌توانند بر مشکلات فائق آیند و در کنار هم روزهای خوبی را سپری خواهیم کرد.

وی افزود: نباید اجازه دهیم در هیچ عرصه و موضوعی جامعه و استان ما دچار التهاب شود، چرا که در چنین شرایطی نمی‌شود به درستی تصمیم‌گیری کرد.

نظری ادامه داد: باید سرمایه‌های معطل در بخش‌های مختلف مانند صنعت کشاورزی، تجارت و... را فعال کنیم؛ کارخانه‌ای تعطیل، سرمایه ای معطل و بر زمین مانده است که صاحب آن دارای سرمایه و تجربه است و باید اینگونه سرمایه‌ها را به طور حداکثری فعال کنیم.

استاندار خراسان رضوی در پایان گفت: آخرین رویکرد من در استان بخش توسعه، ایجاد و گسترش است که نیاز به سرمایه گذاری جدید دارد و به لطف خداوند و عنایت امام رضا علیه السلام در خراسان رضوی شرایط آن فراهم است.

انتهای پیام/281/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۷۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، جلسه برنامه‌ریزی و هماهنگی به منظور حضور موثر استان در این نمایشگاه با حضور مسئولان ذی‌ربط برگزار شد.

استاندار در این نشست گفت: نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ در تهران از روز ۸ اردیبهشت تا ۱۲ اردیبهشت برگزار می‌شود و خراسان جنوبی در این نمایشگاه حضور فعال خواهد داشت.

آقای قناعت افزود: در نمایشگاه اکسپو امسال از ۸۴ کشور خارجی با حضور دو هزار تن از سفیران، تجار و سرمایه‌گذاران و مسئولان کشوری حضور خواهند داشت و این حضور بهترین فرصت برای خراسان جنوبی است که محصولات استراتژیک خود از جمله زرشک، زعفران، گوهرسنگ‌ها و معادن منطقه از جمله بنتونیت را معرفی کند.

به گفته وی نباید این فرصت‌ها را از دست دهیم و به دنبال بازار‌های هدف باشیم تا بتوانیم سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را در استان جذب کنیم.

استاندار از تهیه هفت تفاهم نامه که نهایی شده است خبرداد که در این نمایشگاه به امضا خواهد رسید که نباید این فرصت را از دست بدهیم و با همکاری دستگاه‌های مربوطه زمینه ساز رشد اقتصادی و توسعه در استان باشیم.

ذاکریان مدیر کل اقتصاد و دارایی استان هم از چاپ کتاب ۱۱۰ فرصت سرمایه‌گذاری در استان خبر داد و گفت: امکانات و توانمندی‌های سرمایه‌گذاری در بخش‌های صنعت و معدن و کشاورزی و گردشگری در این کتاب گردآوری شده است.

دیگر خبرها

  • شاعری که مایه افتخار ایرانیان است
  • قدرت و نفوذ ایران در جهان مایه افتخار است
  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • مهیا بودن شرایط سرمایه گذاری در خوشاب
  • راه جلب عنایت امام زمان (عج)
  • برای بردن سیتی باید از جان مایه بگذاریم
  • برای بردن سیتی باید از جام مایه بگذاریم
  • این پروژه نماد همبستگی، تقویت دوستی و مایه افتخار دولت ایران و سریلانکا است
  • مردم و تشکل‌های اجتماعی از «طرح نور» حمایت و پشتیبانی کرده‌اند