Web Analytics Made Easy - Statcounter

صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی در گفت و گو با  خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  با بیان اینکه امشب در استان‌های ساحلی خزر ،اردبیل، خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان‌رضوی ، سمنان، تهران ،البرز، قزوین ، ارتفاعات البرز و برخی نقاط شمال غرب بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود گفت: در ارتفاعات رشته‌کوه البرز بارش برف هم انتظار می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شدت بارش در گیلان و مازندران خواهد بود و دریای خزر نیز امشب مواج است.

او با بیان این‌که از پایان امشب در نوار شمالی بارش قطع خواهد شد گفت: امشب در شمال کشور و مناطق واقع در دامنه‌های البرز مرکزی و فردا در شرق کشور وزش باد و در برخی نقاط گردوخاک پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی اظهار کرد:روز شنبه در برخی نقاط شمال غرب و روز یکشنبه و دوشنبه در استان‌های ساحلی خزر، ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس مرکزی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان یادآور شد: از اواخر روز دوشنبه تا  سه‌شنبه در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل بارندگی قابل‌ملاحظه و کاهش دما رخ خواهد داد . خلیج‌فارس طی امشب و فردا مواج است.

او درباره آب‌وهوای استان تهران گفت: آسمان تهران فردا صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد است.  بیشترین دمای تهران به ۱۹ درجه و کمترین آن به ۹ درجه می رسد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وضعیت آب و هوا پیش بینی هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۸۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور برخلاف بارندگی‌های اخیر

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اطلاعات بارشی سازمان هواشناسی کشور از ابتدای سال جاری آبی تا پایان روز گذشته (۷ اردیبهشت) بیشترین کاهش بارش با منفی ۴۰.۸ درصد مربوط به استان قزوین است. همچنین بارش‌ها در استان سمنان ۴۰.۵ درصد و در تهران ۳۸ درصد کاهش یافته است. در ۲۵ استان کشور بارش‌ها نیز با کاهش بوده که می‌توان به هرمزگان با کاهش ۲۵.۵ درصدی، گیلان با رشد منفی ۲۶.۳ درصد، فارس کاهش ۲۸.۳ درصد، بوشهر با ۲۷.۲ درصد و البرز با کاهش ۲۵.۲ درصد اشاره کرد.

در ۶ استان خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، گلستان، همدان و یزد بارش‌ها مثبت شده است. میزان کاهش بارندگی‌ها در استان تهران ۸۶.۴ میلیمتر در مقایسه با دوره بلندمدت است. در استان قزوین کاهش بارش‌ها ۱۰۲.۵ میلیمتر بوده است. در مجموع براساس اطلاعات سازمان هواشناسی، از ابتدای سال جاری تا (۷ اردیبهشت) بارندگی در کشور ۱۲.۷ درصد یا به عبارت دیگر ۲۵.۹ میلیمتر کاهش داشته است.

کد خبر 5999568 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • بارش‌های رگباری بهاره در راه کردستان است
  • سامانه بارشی وارد بوشهر می‌شود/افزایش پوشش ابر و بارش پراکنده
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته
  • تداوم بارش‌های مطلوب در اصفهان تا هفته اول خرداد
  • علت بارش‌های سیل‌آسای ایران؛ عامل انسانی دخیل بود؟
  • پیش بینی بارش‌های رگباری برای فارس
  • بارورسازی ابر‌های کشور‌های همسایه علت بارش‌های سیل‌آسای ایران بود؟
  • کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور برخلاف بارندگی‌های اخیر
  • پیش‌بینی بارندگی در اغلب مناطق خوزستان