Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدیان عصر پنجشنبه در دیدار با رئیس اداره ورزش و جوانان استان البرز با تاکید بر اهمیت ورزش در جامعه امروزی آن را یکی از مؤلفه‌های تأثیر گذار در کاهش آسیب‌های اجتماعی دانست.

وی بیان کرد: پلیس مقتدر همواره مهربانانه از ورزش جوانان در عرصه‌های مختلف حمایت کرده است و به هیچ وجه مخالف شادی و نشاط جوانان نیست، اما خط قرمز پلیس برقراری نظم و امنیت در جامعه است و با مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان البرز افزود: امروزه آن چیزی که پلیس به دنبال آن است جامعه محوری و مردم محوری است و می‌دانیم که سلامت و امنیت به یکدیگر گره خورده و اگر بخواهیم جامعه‌ای شاد و عاری از آسیب‌های اجتماعی داشته باشیم ضرورت دارد با سوق دادن جوانان به سمت تفریح سالم و ورزش و ایجاد فضاهای ورزشی باید به سمت جامعه‌ای پویا حرکت کنیم.

مجتبی جان علی، رئیس اداره ورزش و جوانان نیز ضمن تقدیر و تشکر صمیمانه از پلیس مقتدر و مهربان بر لزوم همکاری بیش‌تر با پلیس در زمینه‌های مختلف تاکید کرد.

درپایان این مراسم جان‌علی، رئیس اداره ورزش و جوانان با اهدای لوح و هدایایی از فرمانده انتظامی استان البرز و مجموعه همکاران تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 5333312

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانده انتظامی البرز اداره ورزش و جوانان استان البرز ویروس کرونا هفته وحدت بوشهر آمار کرونا گرگان واکسن کرونا لیگ برتر فوتبال ایران کرمانشاه عکس استانها ایلام واکسیناسیون کرونا وحدت اسلامی مسکن همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۸۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، سیدمجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور به مناسبت ۱۷ شوال روز ترویج فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای گفت: ترویج ورزش زورخانه‌ای طبعاً یکی از سریع‌ترین و زیباترین و بهترین مسیر‌هایی است که می‌تواند با تقویت نشاط اجتماعی به گسترش فرهنگ پهلوانی مخصوصاً در جوانان و نوجوان تاثیرگذار باشد.

امامی افزود: فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای در تاریخ و تمدن ایران باستان و آموزه‌های دینی ما ایرانیان ریشه دارد؛ بنابراین ترویج فرهنگ پهلوانی در عرصه ورزش و حتی فراتر اشاعه آن در فرهنگ عمومی جامعه و تسری ان در مراودات و کار‌های روزمره همچنین توسعه ورزش زورخانه‌ای که با طنین ملکوتی صلوات و ذکر ال الله بویژه مولا علی (ع) همراه است، وظیفه ملی و اخلاقی ما به شمار می‌آید.

وی همچنین گفت: آنچه اهمیت دارد علاوه بر وظیفه فردی، نقش آفرینی نهاد‌های متولی در این عرصه بویژه فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای و وزارت ورزش و جوانان است تا با برنامه ریزی مبتنی بر شان فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای شاهد سرایت روحیه پهلوانی، مرام جوانمردی و اخلاق اسلامی در همه ورزش‌ها باشیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • تحکیم بنیان خانواده مؤثرترین مؤلفه در پیشرفت جامعه
  • تقویت نشاط اجتماعی با ترویج فرهنگ پهلوانی در جوانان و نوجوانان
  • ظرفیت‌های مردمی قزوین در اجرای «طرح نماد» به‌کارگیری شود
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • عقب‌نشینی پسران از مبارزه با غول کنکور/ آسیب‌های کاهش مردان تحصیلکرده
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • کاهش سرقت درچناران با جمع آوری معتادان متجاهر