Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ «حسین خوش اقبال» عصر پنجشنبه در سومین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه با تبریک هفته وحدت و تبیین پیام رهبر معظم انقلاب به وحدت بین مسلمین گفت: باید از ظرفیت های مردمی خصوصا انجمن های مردم نهاد در ترویج فرهنگ کتابخوانی بیشتر استفاده کنیم.

وی همچنین در خصوص پروژه ساختمان های کتابخانه در شهرستان های زلزله زده خاطرنشان کرد: پروژه های ساختمان کتابخانه ها در شهرستان های زلزله زده باید به زودی به اتمام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خوش اقبال افزود: در زمان زلزله به دلیل اینکه اسکان مردم زلزله زده و تسریع در امر ساخت مسکن ضرورت داشت برخی از پروژه ساختمان های اداری به تاخیر افتاد که امیدواریم در روند تامین اعتبار این پروژه ها تغییری ایجاد گردد تا این ساختمان ها هم به پایان برسد.

معاون استاندار کرمانشاه در خصوص افتتاح کتابخانه میناشی نیز اظهار امیدواری کرد با هماهنگی و همکاری بین اداره کل اوقاف استان و کتابخانه های عمومی به زودی در هفته کتاب و کتابخوانی، کتابخانه عمومی خیرساز به نام رکسانا میناشی در شهرستان اسلام آباد غرب افتتاح و به بهره برداری برسد.

بازسازی ۶ کتابخانه عمومی نیازمند تامین اعتبار استانی است

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه بازسازی شش باب کتابخانه عمومی در شهرستان‌های سرپل‌ذهاب ، قصرشیرین ، ثلاث‌باباجانی و کوزران تاکنون پیشرفت چشمگیری نداشته است گفت : تکمیل این پروژه ها نیازمند تامین اعتبار استانی است.
« معصومه حسنی‌خوانسار » روز پنجشنبه در سومین جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه که با ریاست معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه و سایر اعضا حقیقی و حقوقی در استانداری کرمانشاه برگزار شد گفت : با توجه به اهمیت راه اندازی ساختمان کتابخانه ها در شهرستان های زلزله زده و مطالبه مردم و جامعه کتابخوان ، مسئولین امر برای تامین اعتبار استانی در تسریع روند تکمیل پروژه ها باید توجه ویژه داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه اکنون مجموعه خدمات کتابخانه ها در این شهرستان ها در ساختمان های استیجاری مدیریت می شود ادامه داد : شهرداری کرمانشاه باید در روند پرداخت نیم درصد سهم کتابخانه ها در راستای توسعه فرهنگ مطالعه تجدید نظر کند و با پرداخت سهم نیم درصد در استان بسیاری از مشکلات کتابخانه های عمومی حل و فصل خواهد شد.
حسنی خوانسار در خصوص برگزاری یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: جشنواره کتابخوانی رضوی در استان کرمانشاه با هدف ترویج کتابخوانی و فرهنگ رضوی در حال برگزاری است و با همکاری سازمان مدیریت و آموزش دولتی کارکنان ادارات و سازمانها می توانند در سایت samakpl.ir در این دوره از مسابقه شرکت کنند و ۲۸ ساعت آموزش برای قبول شدگان در این مسابقه لحاظ می گردد.
وی همچنین خاطر نشان کرد: زیباسازی و فضاسازی بیرونی ساختمان کتابخانه ها از آنجا که سیما و منظر شهر را در بر می گیرد تاثیر بسزایی در شاداب سازی محیط یک مکان فرهنگی دارد لذا شهرداری ها با انجام این زیباسازی بیرونی و محیطی می توانند در ترویج و رشد فرهنگ مطالعه به صورت غیرمستقیم اثرگزار باشند.

در ادامه جلسه سایر اعضای حقیقی و حقوقی انجمن نظرات و پیشنهاداتی در خصوص گسترش فرهنگ مطالعه در استان مطرح کردند.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه کرمانشاه کتاب کتابخوانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه کرمانشاه کتاب استانداری کرمانشاه کرمانشاه کتاب کتابخوانی کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه کتابخانه ها تامین اعتبار ساختمان ها زلزله زده پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۸۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام یوسف جمالی ظهر یکشنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر اظهار داشت: از نیروی انتظامی برای اجرای طرح موفق «نور» تقدیر و تشکر می‌شود و باید مکمل‌های این طرح در مجموعه‌ها و نهادهای فرهنگی اجرا شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: اقناع سازی نسل جوان و نوجوان در مباحث فرهنگی ضروری است و باید جوان ما از لحاظ فکری اقناع شود.

وی با اشاره به برنامه‌های ستاد دهه کرامت گفت: دهه کرامت باید همه پای کار باشند و برنامه‌های خود را به ستاد استانی ارسال کنند.

در اولین نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان بوشهر با حضور رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان و فرماندار بوشهر از فرمانده نیروی انتظامی شهرستان با اهدای لوحی از فعالیت مجموعه فراجا و اجرای طرح نور تقدیر شد.

کد خبر 6091288

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • ارتقای فرهنگ و سواد سلامت از اولویت‌های حوزه بهداشت است
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • مقابله با حفر چاه های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می شود
  • نهاد کتابخانه‌های عمومی زمینه‌ساز ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی
  • ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی مورد توجه قرار گیرد
  • کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند