Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالحسن رفیعی پور پنجشنبه شب در نشست با رئیس و اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس اظهار داشت: هفته‌ای یک ساعت آب، در شأن مردم روستاهای شهرستان تنگستان که دین خود را در مبارزه با استعمار به فرماندهی سردار شهید رئیسعلی دلواری ادا کرده‌اند، نیست و احداث سد باهوش و آب شیرین کن دلوار نیازمند نگاه ویژه در اعتبارات ملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار تنگستان بیان کرد: بیکاری ۱۸ درصدی چالش جدی تنگستان است و اجرای طرح‌های اقتصادی برای رفع بیکاری نیاز مبرم این شهرستان است.

وی یادآور شد: جاده‌های تنگستان تبدیل به قتلگاه مردم شده است و برای تکمیل اتوبان‌های دلوار- دیر، اهرم - برازجان، اهرم- فراشبند به نگاه خوب کمیسیون برنامه و بودجه در قانون بودجه ۱۴۰۱ نیازمندیم.

وی ادامه داد: روستاهای ساحلی بخش دلوار برای در امان ماندن از هجوم آب دریا نیازمند احداث دیوار حفاظتی هستند.

رفیعی پور افزود: اسکله‌های بنادر دلوار، محمد عامری، بوالخیر، عامری و خور شهاب برای تکمیل و توسعه نیازمند اعتبارات ملی است تا اشتغال مردم بخش دلوار با چالش مواجه نشود.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: بالاترین نرخ مدارس تخریبی در سطح استان از مشکلات عمده تنگستان است و تزریق اعتبارات ملی گره گشای این مشکل است.

کد خبر 5333309

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر آب شیرین کن کمیسیون برنامه و بودجه ویروس کرونا هفته وحدت بوشهر آمار کرونا گرگان واکسن کرونا لیگ برتر فوتبال ایران کرمانشاه عکس استانها ایلام واکسیناسیون کرونا وحدت اسلامی مسکن همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۸۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی بعد از ظهر یکشنبه در نشست هماهنگی مراسم سوم خرداد، سالروز آزادی سازی خرمشهر عنوان داشت: سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر نقطه عطفی بر پیروزی‌های ایران در هشت سال دفاع مقدس بود.

وی با اشاره به اینکه ۳۶ رزمنده از بخش مرکزی تنگستان در عملیات بیت المقدس آزاد سازی خرمشهر حضور داشتند تصریح کرد: حضور مردم در عرصه‌های مختلف در دفاع از دستاوردهای انقلاب سبب خنثی شدن بسیاری ازتوطئه‌های دشمنان شد و عملیات بیت‌المقدس آزادسازی خرمشهر یکی از مهمترین عملیات‌های دفاع مقدس و برگ زرینی در ثبت شجاعت رزمندگان اسلام است.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: حماسه فتح خرمشهر مرهون مقاومت مردم، ایستادگی و از خودگذشتگی رزمندگان است و آنان بازیگران اصلی این رویداد تاریخی در برابر ارتش متجاوز رژیم بعث عراق است.

وی آزادسازی خرمشهر را حاصل تدبیر امام راحل و توکل رزمندگان اسلام به خدا و امدادهای غیبی عنوان و یادآور شد: رزمندگان اسلام تنها با پشتوانه معنوی، اتحاد، یکدلی، مقاومت و ایستادگی توانستند در برابر دشمن پیروز شوند و خرمشهر را با عملیات ۲۰ روزه به آغوش میهن باز گردانند.

لطفی اضافه کرد: پیام برگزاری سالروز فتح خرمشهر باید با ۲ هدف صورت گیرد که یک برنامه تجلیل از کسانی است که در عملیات بیت المقدس آزاد سازی خرمشهر و پیام دیگر انتقال دفاع، مقاومت و ایثار گری رزمندگان هشت دفاع مقدس به نسل جوان باید باشد که با همراهی، همکاری و تعامل مناسب در حوزه مرکز شهرستان و پشتیبانی رزمندگان و بسیجیان برنامه محتوایی خوبی برگزار شود.

فرماندار تنگستان از دستگاه‌های اجرایی در شهرستان خواست تا با همکاری و همراهی بیشتر با سپاه زمینه برگزاری هرچه بهتر مراسم سوم خرداد آزاد سازی خرمشهر را با حضور گسترده مردم در شهرستان فراهم آوردند.

کد خبر 6097483

دیگر خبرها

  • اعتبارات طرح‌های عمرانی استان‌ها در بودجه ۱۴۰۳ سی درصد افزایش یافت
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • تکمیل طرح چهارخطه شدن محور دره شهر ، پلدختر نیازمند اعتبار
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد
  • منظور: رشد ۳۸۰ درصدی اعتبارات رفاه و تامین اجتماعی
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است/ ملاک‌های پذیرش طرح‌ها در دستگاه‌ها مشخص شود
  • تخصیص اعتبارات پژوهشی نیازمند شفافیت و عدالت است
  • پیشنهاد انتقال اعتبار ۴۰۰ میلیارد تومانی به جهاد دانشگاهی