Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@00:00:17 GMT

لیگ اروپا؛ شکست دیناموزاگرب در حضور صادق محرمی

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۵۸۵۱۲

دینامو زاگرب برابر راپیدوین اتریش شکست خورد.

دیدارهای هفته سوم مرحله گروهی رقابت‌های فوتبال لیگ اروپا، از ساعت 20:15 امشب برگزار شد که در یکی از آن ها دینامو زاگرب کرواسی برابر حریف خود شکست خورد.

به گزارش طرفداری؛ دینامو زاگرب در اتریش با نتیجه 2 بر یک از راپید وین شکست خورد. مارکو گروئل و ماکسیمیلیان هوفمان در دقایق 9 و 34، گل‌های راپید را به ثمر رساندند و میلاو اورشیچ در دقیقه 24 برای نماینده کرواسی گلزنی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادق محرمی مدافع ایرانی دینامو زاگرب در دقیقه 78 وارد زمین شد. دینامو و راپید با سه امتیاز، در جایگاه‌های دوم و سوم جدول گروه H جای دارند.

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس طرفداری، طرفدار هیچ فدراسیونی نبوده و نیست، حتی شما! / حافظه تاریخی افشاگری مربی و بازیکن سابق تیم ملی علیه خوبان عالم! یکه تازی رونالدو ادامه دارد؛ گلزنی برابر 38 تیم مختلف در رقابت های اروپایی مورد عجیب گروه پنجم لیگ قهرمانان: تفاضل گل منفی برای 3 تیم و تفاضل گل 12+ برای بایرن

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دینامو زاگرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۸۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی

با کنار رفتن استقلال از رقابت‌های جام حذفی، این تیم از زمان برگزاری دیدار برابر شمس آذر تا جدال حساس هفته بعد مقابل تراکتور، دوازده روز زمان داشت و به همین دلیل، آبی پوشان امروز یک مسابقه دوستانه را برگزار کردند.

استقلال که در این مسابقه با ترکیبی از بازیکنان جوان و نیمکت نشین خود پای به زمین مسابقه گذاشته بود، با یک گل برابر آریو اسلامشهر تن به شکست داد.

در این بازی تدارکاتی، محمدرضا خالد آبادی، مجتبی فراشبندی، محمدحسین مرادمند، سامان تورانیان، میلاد فخرالدینی، جعفر سلمانی، امید حامدی‌فر، حسین زواره‌ای، سینا عامری، پیمان بابایی و امیرمحمد عالیشاه در ترکیب اصلی تیم استقلال به میدان رفتند.

همچنین در نیمه دوم، امیرعلی صادقی، ایمان سلیمی و زبیر نیک نفس به زمین رفتند.

 

دیگر خبرها

  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • توصیه کاپلو به ستاره میلان: از بلینگام درس بگیر!
  • دست خالی غرب در برابر ایران | وقتی تیغ تحریم دیگر نمی‌بُرد!
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست تلخ، یاران قربانی در نزدیکی سقوط
  • قربانی با گل وارد 11 نفر شد (عکس)
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • شکست آمریکا در صحرای طبس تحقق وعده‌های خداوند است
  • یورو رکورد زد