Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/مرکزی استاندارمرکزی گفت: دو ورزشگاه استان مرکزی در اراک و ساوه برای رفع مشکلات نیازمند حمایت وزارت ورزش و جوانان است.

سید علی آقازاده ۲۹ مهرماه در نشست وزیر ورزش و جوانان با سمن های جوانان، تشکل ها و فعالین اردوهای جهادی استان مرکزی، با اشاره به هفته تربیت بدنی، اظهار کرد: در چهار سال اخیر تعداد سمن های حوزه ورزش و جوانان از ۲۴ به ۹۵ سمن در استان مرکزی رسیده است و وضعیت این استان نسبت به باقی استان ها بهتر است، اما باید به کیفیت سمن ها توجه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ظرفیت های خوبی را در بین سمن های استان شاهدیم، افزود:  حدود ۱۵ سانتیمتر به سرانه فضای ورزشی استان اضافه شده است که گام بزرگی است و امیدواریم همچنان شاهد پیشرفت و توسعه فضاهای ورزشی در استان باشیم.

استاندار مرکزی با بیان اینکه در همه استان ها کمبود نیروی جوان خبره را داریم، گفت: باید سهمیه برای جذب جوانان نخبه در ادارات کل ورزش و جوانان در نظر گرفت.

وی عملکرد مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی را مثبت عنوان کرد و افزود: قطعا نقاط ضعف وجود دارد، اما با توجه به توان و بضاعت ها همه تلاش ها بکار گرفته شده و قطعا با حمایت وزارتخانه می توان روند رو به رشد را طی کرد.

استاندار مرکزی به قانون ۰.۲۷ درصد مالیات اشاره کرد و گفت: مصوبه خوبی در سال ۱۳۹۶ توسط مجلس صورت گرفت که کمک شایانی به وزارت ورزش کرد و در همان سال نزدیک ۱۶۰۰ میلیارد تومان به وزارت ورزش اضافه کرد این ۰.۲۷ درصد نقد است و مستقیما از سوی مردم به وزارتخانه می رسد، اما در یک سال اخیر این اعتبار به شکل اسناد خزانه داده می شود که معنی و مفهوم قانون را زیرسوال می برد و خواستاریم که وزارت ورزش این امر را با جدیت پیگیری کنند تا به شکل درست و دقیق این قانون اجرایی شود.

آقازاده بیان کرد: ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک طی دو سال اخیر میزبان لیگ برتر فوتبال است، اما این ورزشگاه نواقصی دارد و از سوی سازمان لیگ ایراداتی به آن گرفته می شود، هزینه های رفع نواقص نیز هنوز پرداخت نشده است از طرفی ورزشگاه ساوه نیز دارای مشکلاتی است که امیدواریم حمایت از سوی وزارت ورزش برای رفع مشکلات این دو ورزشگاه صورت گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ورزش سمن استان مرکزی ورزش و جوانان استان مرکزی وزارت ورزش سمن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۸۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!

مهدی تاج درباره وضعیت این روزهای فوتبال ایران صحبت کرد.

طرفداری | مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال درباره جلسه دیروز اعضای فدراسیون فوتبال در وزارت ورزش در مورد ناهنجاری‌های اخیر فوتبال ایران صحبت گفت:

ما مکلفیم و دنبال این هستیم که بانوان در ورزشگاه‌ها بازی‌ها را از نزدیک ببینید، اما نه به هر قیمتی. در نامه وزیر ورزش به من هم، ایشان این مسئولیت را متوجه باشگاه‌ها دانستند که البته‌ ای اف سی، فیفا و قانون هم همین را می‌گوید که باشگاه‌ها باید خودشان از هوادارانشان پذیرایی و حضانت کنند. ما هم به باشگاه‌ها نامه زدیم که اگر آمادگی لازم برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها را ندارند، این کار را نکنید.  در بازی پرسپولیس و سپاهان یک فردی بی احترامی کرد که به شدت با او برخورد شد و کمیته ارکان قضایی فدراسیون او را ۱۰ سال از حضور در ورزشگاه‌ها محروم کرد.  

او ادامه داد:

اقدامی جدی در حال برنامه ریزی است، با ثبت احوال هم صحبت شده و وزارت کشور هم به دنبال عملی کردن این موضوع است که از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش بنشیند و اساسنامه آن در کانون هواداران در حال تصویب است که هر باشگاهی باید کانون هواداران داشته باشد. این اساسنامه در حال اصلاح در شورای امنیت کشور است و لیگ آینده اگر این مولفه‌ها را نداشته باشد، ما لیگ را آغاز نخواهیم کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • نامه رئیس فدراسیون به وزیر ورزش و جوانان درباره تمهیدات فدراسیون برای فصل آینده لیگ برتر
  • وعده مهدی تاج؛ از فصل آینده هر تماشاگر با کد ملی روی صندلی خودش می نشیند!
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • اسبقیان: چهار آئین نامه برای ارتقا فرهنگ هواداری تدوین می‌شود
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی