Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین خواجوی، مدیر اداره آب و فاضلاب بندر امام خمینی (ره) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: علیرغم حجم بالای مشکلات این شهر، از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون اقدامات خوب و رضایت بخشی در واحد اتفاقات آب، فاضلاب و امور مشترکین این امور انجام شده است.

او با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در بخش شبکه فاضلاب بیان داشت: رفع گرفتگی، شست و شوی شبکه فاضلاب به طول ۲ هزار و ۳۰۶ کیلومتر، ۱۲۰ مورد همسطح سازی و نصب درب منهول، ۶ مورد رفع شکستگی خطوط فاضلاب، تعمیر گیربکس و صفحه کلاچ و بیل بکهول، تعمیر دستگاه جنتکس، بازسازی و سیم پیچی تعداد ۱۵ دستگاه الکتروپمپ ۴ اینچی، ۶ دستگاه الکتروپمپ ۶ اینچی و ۲ دستگاه الکتروپمپ ۱۰ اینچی جهت ذخیره و نصب در ایستگاه‌های مختلف شهر انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خواجوی در ادامه به تشریح اقدامات انجام شده در بخش تاسیسات فاضلاب اشاره کرد و بیان داشت: در این بخش ایستگاه پمپاژ فاضلاب PS۴ قبل از آغاز فصل بارندگی، لایروبی و اورهال همه تابلو برق‌ها انجام شد، ضمن اینکه خطوط دفع فاضلاب در مناطقی از شهر لایروبی شدند و سایر مناطق در دستور کار پیمانکار لایروب هستند.

این مقام مسئول سرکشی مستمر شبانه روزی از ایستگاه‌های پمپاژ شهری، سرکشی از وضعیت تابلو‌های برق و الکتروپمپ‌ها و رفع اشکالات موجود را دیگر اقدامات انجام شده عنوان و تصریح کرد: ترمیم و اصلاح ۳۸۸ مورد شکستگی، افزایش شبکه آبرسانی به مناطق شهرک مقداد و کمپ بی به طول ۱۵۰ متر به قطر ۲ اینچی، اصلاح شبکه آبرسانی در منطقه فرهنگیان ۵ شرقی به طول ۸۰ متر به قطر ۲ اینچی و نیز تعویض لوله پلی اتیلن ۴۰۰ میلیمتر به طول ۱۲۵ متر که به دلیل سوختگی از حالت اصلی خود خارج و دچار نشتی شده و در ۳ مرحله تعویض، برشکاری و جوشکاری از جمله اقدامات انجام شده در بخش شبکه آبرسانی به شمار می‌روند.

مدیر اداره آب و فاضلاب بندر امام خمینی (ره) اظهار داشت: علت اصلی این شکستگی‌ها علاوه بر قدمت و فرسودگی خطوط شبکه، بر اثر تردد خودرو‌های سنگین در سطح شهر و انشعابات غیر مجاز است که این موارد موجب افت فشار، کاهش کیفیت آب شرب شهروندان می‌شوند.

او راه اندازی و تعمیر جرثقیل سقفی کلرزنی به مبلغ ۱۰۰ ریال، تعمیر پمپ و الکترو موتور شماره یک تاسیسات آبرسانی به طور کامل، تعمیر ساخت استار تابلو برق شماره ۲ و ۳ و تعویض فن و راه اندازی مجدد آن، تعمیر الکتروموتور و پمپ شماره ۲، محوطه سازی و پاکسازی کامل نیزار با تلاش نیرو‌های بهره برداری آب، تعمیر و جوشکاری لوله‌های فیلتر شماره ۲ و ۳، جوشکاری و برشکاری آن، تعمیر و تعویض لوله کشی و پایپینگ دستگاه و نصب هیتردرایر و راه اندازی نور محوطه تاسیسات آبرسانی با اضافه کردن و کابل کشی ۵ عدد نورافکن را از دیگر اقدامات انجام شده در بخش تاسیسات آبرسانی برشمرد.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و فاضلاب شبکه فاضلاب اقدامات انجام شده انجام شده در بخش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۸۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰۰۰ میلیارد ریال صرف اصلاح و توسعه آبرسانی مازندران شد

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد برارزاده صبح پنجشبه دربازدید از عملیات لوله گذاری شبکه آبرسانی در سطح استان هدف از این اقدام را افزایش کیفیت و پایداری آب شرب و نیز کاهش هدر رفت آب دانست و گفت: در سال گذشته ۳۶۳ هزار و ۳۱۱ متر اصلاح و ۱۷۵ هزار متر توسعه شبکه توزیع در اقطار مختلف در این استان انجام شد.

وی داد: ۳۳۴ هزار و ۳۹۰ متر اصلاح و ۵۸ هزار و ۳۵۹ متر توسعه خط انتقال نیز انجام شد تا هم استانی‌ها بتوانند از نعمت آب شرب مطلوب برخوردار شوند.

مدیرعامل آبفای مازندران تصریح کرد: امورات ساری با ۱۷۱ کیلومتر، بابل ۱۲۱ کیلومتر و نکا با ۶۴ کیلومتر بیشتر اصلاح و توسعه شبکه آب را انجام دادند.

برارزاده اعتبار صرف شده برای این اقدام را در حدود هشت هزار میلیارد ریال و جمعیت برخوردار آن را ۵۰۰ هزار نفر عنوان کرد.

کد خبر 6088310

دیگر خبرها

  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • اینفوگرافیک | مقدار کالای اساسی حمل شده از مبدا بندر امام خمینی (ره) به استان آذربایجان غربی (۱۲ماهه سال ۱۴۰۲)
  • ۸۰۰۰ میلیارد ریال صرف اصلاح و توسعه آبرسانی مازندران شد
  • اصلاح ۱۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای یزدکان شهرستان خوی
  • انعقاد تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری خارجی ۸ میلیون دلاری در بندر امام خمینی
  • اتمام تعمیر اسکله تاریخی بلوار بندرانزلی
  • سرمایه‌گذاری هشت میلیون دلاری در بندر امام خمینی(ره)
  • انعقاد تفاهم نامه سرمایه گذاری خارجی به ارزش ۸ میلیون دلار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی​
  • شناسایی شکستگی و ترمیم لوله انتقال آب در بندر امام خمینی
  • تعمیر شیرهای فشارشکن ١٥٠میلی متری خط انتقال فیرورق