Web Analytics Made Easy - Statcounter

مالک باشگاه تراکتور در تمرین تراکتور حضور پیدا کرد. به گزارش ایسنا، محمد رضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور امروز (پنجشنبه) در محل تمرین تیمش حضور پیدا کرد و با اعضای تیم فوتبال تراکتور دیدار و گفت‌وگو کرد. این نخستین بار است که زنوزی در تمرین تراکتور لیگ بیست و یکم حضور پیدا کرده است.

پنجره نقل و انتقالات تراکتور امروز (پنجشنبه) با ارسال تاییدیه پرداخت مازولا و میمبلا، دو بازیکن سابق تراکتور به فیفا باز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا فیفا پرداخت بدهی پنج پرونده خارجی شاکی که باعث محرومیت این تیم از نقل و انتقالات شده بودند را به طور کامل تائید کرد.

بر اساس اعلام فیفا به فدراسیون فوتبال ایران، باشگاه تراکتور از حیث بین المللی منعی برای نقل و انتقالات ندارد.

تراکتور دیروز (چهارشنبه) در هفته اول لیگ برتر با نتیجه ۴ بر یک از گل‌گهر شکست خورد.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استانی ورزشی تيم فوتبال تراكتور محمدرضا زنوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۹۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ماموریت حمید مطهری در غیاب یحیی

به گزارش “ورزش سه”، برخلاف برخی از اخبار شب گذشته که حمید مطهری  را به عنوان سرمربی موقت تیم تراکتور معرفی می‌کرد اما او به عنوان تمرین‌دهنده و دستیار سرمربی پای به تبریز می‌گذارد.

او وظیفه دارد تا در غیاب یحیی تمرینات تراکتور را زیر نظر داشته باشد و به عنوان تمرین‌دهنده کار را پیش ببرد.

سرمایه‌گذاری اصلی تراکتور برای پست سرمربیگری روی یحیی گل‌محمدی است و این باشگاه به عنوان سرمربی تنها روی یحیی حساب باز کرده است.

با این مطهری و عسگری به عنوان دستیاران مورد اعتماد یحیی فعلا کار را در دست دارند تا مسائل اداری سرمربی جدید تراکتور حل شود.

یحیی گل‌محمدی در شش سال اخیر سه قهرمانی لیگ برتر و یک قهرمانی جام حذفی را با پرسپولیس به دست آورد تا یکی از پرافتخارترین سرمربیان ایرانی لقب بگیرد.

دیگر خبرها

  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • معارفه حمید مطهری پیش از تمرین تراکتور + عکس
  • جمیله علم الهدی در پاکستان، «بانوی اول» شد /تصاویری از حضور در مراسم افتتاح با عینک آفتابی
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • جدایی دستیار پیشین گل‌محمدی از تیم‌ملی/ تمرین تراکتور زیر نظر مطهری
  • اعلام ماموریت حمید مطهری در غیاب یحیی
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • خمس: دوست دارم در آینده به ایران برگردم
  • خمس: یک لحظه هم در ایران احساس عدم امنیت نداشتم