Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

 قیمت گوشت قرمز در هفته‌های اخیر روند کاهشی داشته است، اما بر اساس مشاهدات میدانی در روز‌های اخیر قیمت این محصول کاهش بیشتری را تجربه کرده است.

به گزارش تسنیم، هر کیلوگرم گوشت شقه گوسفندی نر تا ۸۹.۵ هزار تومان در تهران کاهش یافته است هرچند این محصول با قیمت‌های مختلفی به فروش میرسد و در مغازه‌های دیگر ۱۰۳ هزار تومان و ۱۱۰ هزار تومان نیز به فروش میرسد؛ هر کیلوگرم گوشت گوسفندی بره نیز با قیمت‌های نظیر ۱۱۰ تا ۱۱۵ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قیمت‌های یاد شده بر اساس مشاهدات میدانی در بلوار کوهسار شهران و خیابان کارگر شمالی تهران است و ممکن است برخی از فروشگاه‌ها هنوز حاضر به کاهش قیمت‌های خود نباشند.

درحالی که قیمت گوشت در روز‌های اخیر کاهش محسوسی داشته است این محصول در ماه‌های گذشته تا ۱۴۰ هزار تومان نیز به فروش می‌رسید.

بنابرین گزارش میزان کشتار دام در ماه‌های اخیر افزایش زیادی داشته است که این امر در کاهش قیمت گوشت قرمز نقش به سزایی دارد و در واقع عرضه زیاد شده است.

به دلیل خشکسالی و کاهش وجود علوفه طبیعی در مراتع و از طرفی مشکلات تامین نهاده‌های دامی، دامداران مشکلات جدی برای تامین خوراک دام‌های خود داشتند. دولت سیزدهم در تلاش است تا به موقع نهاده‌های دامی مورد نیاز دامداران را تامین کند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: قیمت گوشت قرمز گوشت گوسفندی کشتار دام صراط هزار تومان قیمت گوشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۹۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟

آپارتمان‌های بازار مسکن کلان‌شهر‌ها فارغ از تفاوت قیمتی با تهران، در متراژ هم با وضعیت مسکن پایتخت اختلاف چشمگیر دارد.

به گزارش دنیای اقتصاد، در بازار مسکن تهران، عمده تقاضا برای واحد‌های مسکونی با مساحت زیر ۸۰ مترمربع است که البته طی سال‌های اخیر به تناسب این مدل گرایش به خرید خانه، ساخت‌وساز‌ها نیز تا حدودی به سمت ساخت واحد‌های مسکونی یک خواب و حداکثر دو خواب پیش رفته است.

اما در کلان‌شهر‌ها هم ساخت و ساز‌ها دارای مساحت سه‌رقمی است و هم تقاضا کماکان واحد مسکونی بزرگ را مطالبه می‌کند.

در کلان‌شهر تبریز، متوسط قیمت مسکن بر اساس قیمت پیشنهادی فروشنده‌ها حدود ۳۵ میلیون تومان در مترمربع است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت مسکن در مناطق مختلف تبریز را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • کاهش قیمت‌ها در بازار طلا طی هفته اخیر
  • کاهش چشمگیر قیمت سکه و طلا در یک هفته اخیر
  • کاهش چشمگیر بهای سکه و طلا در یک هفته اخیر
  • پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته
  • ۶۳.۵ درصد افزایش قیمت هر کیلوگرم شقه گوسفند در یک سال
  • تعیین‌کنندگان نرخ دلار معرفی شدند/ قیمت دلار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول
  • اختلال محسوس قیمت مسکن در تبریز و تهران؛ آپارتمان ۹۰ تا ۱۵۰ متری چند؟
  • قیمت گوشت قرمز امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول