Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار اهواز گفت: عملیات اجرای پروژه‌های نیمه تمام اهواز با رفع موانع در چند روز آینده فعال می‌شود.

رضا امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اگر قطار شهری را پروژه بزرگ مقیاس و ملی در نظر بگیریم پروژه‌های تقاطع غیر هم سطح شهید کجباف (چهار شیر) و شهید چمران در مجاورت دانشگاه پروژه‌های متوسط مقیاس هستند که تقریباً به صورت تعطیل در آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طی صحبت‌های انجام شده با استاندار خوزستان و قرارگاه خاتم الانبیا و با ورود دادستان به اختلاف شهرداری کارون و اهواز مشکلاتی که در پروژه شهید چمران وجود داشته خوشبختانه مرتفع شده و مقوله ادامه پروژه با تعهدات طرفین از هم جدا شده است.

شهردار اهواز گفت: تفاوت‌ها و اختلافاتی که منتج به درآمد یا محاسنی برای طرفین نمی‌شود باید کنار گذاشته شود و به فکر حل مسئله باشیم که خوشبختانه این اراده اکنون در اهواز وجود دارد.

وی در خصوص اختلاف شهرداری اهواز و کارون توضیح داد: شهر کارون از اهواز جدا نیست و تفاوتی با اهواز ندارد منافع همه یکی است و با همکاران خودمان در شهرداری کارون صحبت شده است و در آینده با جلساتی که برگزار می‌شود انشااله با همدلی و هم افزایی مشکلات به وجود آمده مرتفع شوند.

امینی با اشاره به مشکلات مالی شهرداری اهواز تاکید کرد: قرار است که زمین‌های واگذار شده یا جایگزین شوند یا به نحوی با شهرداری کارون توافق شود تا قرارگاه بتواند با انگیزه بیشتر فعالیت خود را شروع کند و با توجه تزریق بودجه انجام شده و جدا کردن کار قرارگاه و تعهدات مالی شهرداری در طی هفته پیش رو پروژه تقاطع غیرهم سطح شهید چمران فعال می‌شود.

وی تصریح کرد: در مورد پروژه نیمه تمام تقاطع شهید کجاف (چهار شیر) هم با پیمانکار صحبت شده و با تزریق منابع مالی این تقاطع نیز طی چند روز آینده فعال می‌شود.

شهردار اهواز توضیح داد: از دیگر پروژه‌های نیمه تمام شهر اهواز آسفالت و استانداردسازی چند خیابان و شریان‌های اصلی هستند که با اولویت بندی به خصوص در مناطق شمالی و حاشیه کارون به زودی فعال می‌شود.

کد خبر 530489

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کلانشهر اهواز رضا امینی شهرداري اهواز پروژه های نیمه تمام شهرداری کارون شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فعال می شود نیمه تمام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۹۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی

علی اکبر پورعلی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تقویت زیرساخت‌های شهری پیربازار در اولویت قرار دارد و در این خصوص اقدامات خوبی هم صوت گرفته است.

وی با اشاره به بر خی اقدامات ۱۰ ماهه مدیریت شهری پیربازار افزود: استقرار اورژانس و آتش نشانی از اقدامات خوب مدیریت شهری پیربازار است.

شهردار پیربازار با اشاره به بلاتکلیفی یک دهه‌ای پست این شهر اضافه کرد: راه اندازی مجدد دفتر پست از مطالبات به حق شهروندان پیربازار بود.

پورعلی از اجرای ۸ پروژه عمرانی و شهری در پیربازار خبر داد و بیان کرد: این تعداد پروژه‌های شهری با اعتبار ۴ میلیارد تومان از منابع داخلی شهرداری به اجرا و بهره برداری رسیده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری پیربازار در گذشته از کد بودجه‌ای برخوردار نبود، افزود: با کمک مدیران استان و شهرستان پروسه کددارشدن پیربازار به سرانجام رسید و ۱۴۰۳ نخستین سالی است که از اعتبارات دولتی برخوردار می‌شویم.

کد خبر 6087961

دیگر خبرها

  • ۴۰ هزار پروژه نیمه تمام استانی در کشور وجود دارد
  • طرح نیمه‌تمام زباله‌سوز ساری به کجا رسید؟
  • امسال بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام حوزه راهسازی پایان می یابد
  • احداث زیرگذر حصه شمالی در ۱۴۰۳
  • ارتباط نامعقول طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران
  • زمان‌بندی ۵۷۵ پروژه فعال در شهر اصفهان انجام شد
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • تکمیل پروژه‌های نیمه تمام مدارس تیران در دستور کار قرار گیرد
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز