Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - با حضور وزیر راه و شهرسازی مجتمع آموزشی شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی اردبیل افتتاح شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل،  مجتمع آموزشی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شهرک کارشناسان اردبیل با حضور وزیر راه و شهرسازی و بدری نماینده اردبیل افتتاح شد.

این مجتمع آموزشی که با همت سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور احداث و تکمیل شدهاست، مجموعه‌ای با زیربنای 7 هزار و 800 متر مربع جهت آموزش هر دو دوره متوسطه اول و دوم با فضاهای متعدد ورزشی، کارگاهی، آزمایشگاهی و آمفی تئاتر با هزینه اجرایی 20 میلیارد تومان اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستم قاسمی، وزیر راه و شهرسازی صبح امروز در این بازدید اظهار داشت: نباید فقط به اعتبارات دولتی تکیه کنیم، چرا که نمی‌توان پروژه‌های بزرگ را با اعتبارات دولتی پیش برد. از این‌رو شرایط را برای حضور بخش خصوصی در انجام پروژه ها مهیا می‌کنیم.

وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: لازم است تلاش جدی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام انجام شود که در همین راستا 2 هزار میلیارد تومان برای مصوبات این سفر در نظر گرفته شده است.

وزیر راه: راه‌آهن اردبیل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسدوزیر راه و شهرسازی با نماینده ولی فقیه در اردبیل دیدار کردوزیر راه و شهرسازی در اردبیل: می‌خواهیم همه متقاضیان واقعیِ مسکن مورد حمایت "طرح اقدام ملی" قرار بگیرند

قاسمی افزود: این سفر و افتتاح این پروژه توفیقی بود که نصیب بنده بود و امیدواریم افتتاح این مجتمع روزنه امیدی برای مردم استان اردبیل در حوزه آموزشی باشد.

انتهای پیام/140/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزیر راه و شهرسازی مجتمع آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۹۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد

ایسنا/آذربایجان شرقی مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی صبح امروز جمعه هفتم اردیبهشت ماه برای بازدید از پروژه‌های راه آذربایجان شرقی و افتتاح واحدهای طرح نهضت ملی مسکن وارد تبریز شد.

بذرپاش در این سفر تعداد ۸۴۰۴ واحد مسکونی را در آذربایجان شرقی افتتاح کرده و عملیات اجرایی ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن را آغاز خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، افتتاح پارک ۳.۵ هکتاری بازآفرینی شهری در تبریز، آغاز عملیات احداث ۴ مدرسه ۱۲ کلاسه به مساحت ۱۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع در شهر جدید سهند، آغاز عملیات اجرایی شهرک مسکونی ۱۵۲ هکتاری آذران آذرشهر، آغاز عملیات آماده سازی اولین دهکده شهری استان در سراب به تعداد ۱۴۰۰ قطعه تفکیکی مسکونی و بهره برداری از معابر خاکی آسفالت ریزی شده بازآفرینی شهری اهر به طول ۲۱ کیلومتر از جمله برنامه‌های سفر وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان شرقی است.

گفتنی است؛ پروژه‌های مرتبط در برخی از شهرستان‌های استان نیز با حضور معاونان وزیر به بهره برداری می‌رسد و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • افتتاح گود زورخانه شهید ابراهیم هادی در مصلای اردبیل
  • رشد بخش مسکن از منفی ۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته
  • افتتاح ۸۴۰۴ واحد نهضت مسکن ملی در آذربایجان‌شرقی
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر
  • افتتاح بیش از هشت هزار واحد مسکونی در آذربایجان شرقی
  • وزیر راه و شهرسازی وارد تبریز شد
  • افتتاح بخشی از رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم