Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در مصاحبه‌ای تصریح کرد شواهدی از غنی‌سازی مخفیانه اورانیوم توسط ایران وجود ندارد.

خبرگزاری میزان - «رافائل گروسی»، مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت که شواهدی از غنی سازی مخفیانه اورانیوم توسط ایران وجود ندارد.


به گزارش «یونایتد نیوز ایندیا»، مدیر کل آژانس در مصاحبه با «مرکز استیمسون» در پاسخ به این سوال که آیا اطمینان دارد که ایران به صورت مخفیانه اورانیوم غنی‌سازی نمی‌کند گفت «هیچ اطلاعاتی مبنی بر این که آن‌ها چنین کاری انجام می‌دهند در اختیار ندارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»


وی افزود «بنابراین، همزمان با این که نشانه‌هایی مبنی بر اینکه آن‌ها چنین کاری انجام می‌دهند وجود ندارد من تمام اماکنی که آن‌ها در آنجا‌ها غنی سازی انجام می‌دهند را مورد بررسی قرار می‌دهم.»


گروسی سپس در پاسخ به سوال مجری برنامه مبنی بر اینکه سطح اطمینانش درباره اطلاعاتی که از ایران دارد چه اندازه است گفت «اطمینانم بسیار بالا است. می‌خواهم خیلی دقیق حرف بزنم. اگر به ما اجازه بازرسی داده شود من به توانایی سیستم بازرسی ام برای سر در آوردن از اتفاقاتی که در حال وقوع است، اعتماد بسیار بالایی دارم.»

بیشتر بخوانید: گروسی: هفته‌های آتی برای مذاکرات وین سرنوشت ساز است گروسی: طی روز‌های آینده به ایران سفر می‌کنم

مدیر کل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در بخش دیگری از این مصاحبه تصریح کرد درباره مذاکره با ایران بایستی این نکته را مدنظر داشت که هر روز، حائز اهمیت است.


او گفت «فکر می‌کنم وقتی که روند مذاکرات و رایزنی‌ها با ایران را در نظر می‌گیریم، هر روز حائز اهمیت است.»


رافائل گروسی مذاکرات آژانس اتمی با ایران را بسیار چالش‌انگیز توصیف کرد، اما تأکید کرد که این گفتگو‌ها تنها راه برای از میان برداشتن اختلافات است.


انتهای پیام/

برچسب ها: آژانس بین المللی انرژی اتمی رافائل گروسی برجام

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آژانس بین المللی انرژی اتمی آژانس بین المللی انرژی اتمی رافائل گروسی برجام آژانس بین المللی انرژی اتمی مخفیانه اورانیوم مدیر کل آژانس وجود ندارد غنی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۵۹۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم

به گزارش صدای ایران،معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در واکنش به ادعا‌های رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی ایران مبنی بر اینکه ایران تا دستیابی به اورانیوم با غنای مورد نیاز برای تولید سلاح اتمی، چند هفته فاصله دارد، گفت که برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم.


دیگر خبرها

  • برندگان جوایز عکاسی جهانی سونی ۲۰۲۴ /از عقیم‌سازی اجباری تا متروکه‌های آلوده به تشعشعات اتمی
  • اجساد فلسطینیان شواهدی از اعدام و شکنجه را نشان می‌دهد
  • واکنش آمریکا به گزارش اخیر گروسی درباره ایران
  • آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم
  • تلاش آمریکا برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای
  • آمریکا: با آژانس اتمی برای شفافیت بیشتر فعالیت‌های هسته‌ای ایران همکاری داریم
  • کریمی قدوسی : برای تولید اورانیوم ۹۰ درصد، «نصف روز» زمان لازم داریم
  • رمزگشایی از سیگنال‌های برجامی آمریکایی‌ها پس از عملیات وعده صادق/ آیا ایران به دنبال تغییر در دکترین ساختن بمب اتمی است؟
  • کریمی قدوسی: برای تولید اورانیوم ۹۰ درصد، «نصف روز» زمان لازم داریم
  • ایلان ماسک: شواهدی از بیگانگان ندیده‌ایم