Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها-مدیر عامل باشگاه مقاومت البرز با بیان اینکه تیم فوتسال مقاومت امروز میزبان تیم فوتسال شهروند ساری است، گفت: ۲ بازیکن مقاومت به تیم ملی دعوت شدند. - اخبار استانها -

رحیم اسفندیاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  کرج   در  مورد مسابقه امروز تیم فوتسال مقاومت البرز،  اظهار داشت : در هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر فوتسال کشور ساعت 17 امروز میزبان تیم فوتسال شهروند ساری هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:در حال حاضر تیم فوتسال مقاومت با سه برد در رده چهارم جدول لیگ برتر فوتسال کشور قرار دارد.

لیگ برتر فوتسال| آغاز هفته ششم با برتری مس سونگون و سپاهانباغبانباشی: هدف سپاهان حضور در رده اول تا سوم لیگ برتر فوتسال استسرمربی تیم فوتسال "زندی‌بتن": بیش از 10 فرصت گلزنی مقابل سپاهان را هدر دادیم

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی مقاومت البرز با بیان اینکه تیم فوتسال مقاومت البرز با کمک سپاه استان 11 سال حضور خود در لیگ برتر را دارد، بیان کرد: شاکله اصلی تیم مقاومت از پایوران، بسیجیان و سربازان سپاه و بخشی از آحاد مردم جامعه است.

اسفندیاری با بیان اینکه تیم مقاومت محصول کار از رده های پایین و تیم داری از سطح محلات با استفاده از پتانسیل ورزشی استان البرز است، عنوان کرد: هدف ما این بود که به عرصه ورزش حرفه ای ثابت کنیم با حداقل امکانات هم می‌توان تیم حرفه ای و اخلاق مدار تشکیل داد و به سطح برتر کشور رساند.

وی با بیان اینکه در تیم مقاومت  استعدادهای بسیار زیادی به سطح اول ورزش کشور راه یافتند، تصریح کرد: سال گذشته 4 نفر از اعضای تیم مقاومت به تیم ملی راه یافتند و امسال نیز از دو نفر از اعضا جهت تکمیل تیم ملی دعوت شده است.

انتهای پیام/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم فوتسال مقاومت لیگ برتر فوتسال مقاومت البرز تیم مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۰۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهید علی قرلی + تصاویر

بسیجیان حوزه مقاومت بسیج یک شهری شهید حبشی و پایگاه مقاومت بسیج اسوه کشوری شهید کوچری شهرستان خوی در منزل شهید والا مقام علی قرلی حضور یافتند و محفل انس با قرآن کریم برگزار کردند و ثواب و اجر آن را به روح این شهید بزرگوار هدیه کردند.

شهروند خبرنگار ما با ارسال تصاویر این مراسم را به اشتراک گذاشت.

منبع: شهروند خبرنگار - آذربایجان غربی

بیشتر بخوانید:

برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • دیپلمات‌های طالبان در تهران میزبان تیم ملی فوتسال افغانستان
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهید علی قرلی + تصاویر
  • رم - یوونتوس؛ ترکیب رسمی
  • قهرمانی تنیسور آذربایجان غربی در تور جهانی تنیس J ۳۰
  • طغیان رودخانه گلسار بر اثر بارش‌های اخیر + فیلم
  • رگبار شدید و رعد و برق در ۵ استان از فردا | تداوم بارش‌ها تا آخر هفته در این مناطق | وزش و باد و گرد وخاک در بخش‌هایی از کشور
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • صعود نوشاد به جمع ۳۲ بازیکن برتر
  • تساوی و شکست حاصل کار مازنی‌ها در لیگ دسته دوم فوتسال
  • هفته بیست و پنجم لیگ برای خوزستان تاریخی شد