Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سید حامد عاملی، استاندار اردبیل در جریان بازدید رئیس جمهور از شهرک گلخانه‌ای پارس آباد مغان به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های ارزشمند این مجموعه در جهت تولید محصولات کشاورزی با کیفیت اشاره کرد و گفت: استاندار اردبیل گفت: ۵۰۰ هزار هکتار از ار اضی شهرک گلخانه‌ای پارس آباد به سرمایه گذاران واگذار شده که برای تکمیل به ۶ هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این شهرک گلخانه‌ای به مساحت یک هزار و ۶۰۰ هکتاری در منطقه مغان احداث شده و با توجه به خاک حاصل خیز و هوای مطلوب شهرستان پارس آباد از کی از قطب‌های محصولات گلخانه‌ای کشور محسوب می‌شود.

استاندار اردبیل آغاز عملیات اجرایی این شهرک گلخانه‌ای را سال ۱۳۹۶ اعلام کرد و افزود: در صورت تکمیل و افزایش امکانات این مجموعه می‌توان به ظرفیت تولیدات کشاورزی استان ۲۰ درصد اضافه کرد.

عاملی از واگذاری ۵۰۰ هکتار از این شهرک گلخانه‌ای به بخش خصوصی سخن گفت و بیان کرد: با توجه به خاک حاصل خیز و هوای مطلوب شهرستان پارس آباد این شهرک در صورت تکمیل و تأمین اعتبار لازم انقلابی در محصولات کشاورزی استان ایجاد خواهد کرد.

او عمده مشکل این شهرک را کمبود امکانات در زمینه انرژِی برق و گاز عنوان کرد و گفت: نیازمند کمک دولت در تأمین اعتبار ۶ هزار میلیارد ریالی جهت افزایش امکانات این مجموعه هستیم.

عاملی رشد عملکرد احداث مجتمع‌های گلخانه‌ای در استان اردبیل را بیش از ۱۰۰۰ درصد اعلام کرد و گفت: امیدواریم با مساعدت دولت سیزدهم بتوان سطح احداث این گلخانه را افزایش و زمینه صادرات محصولات کشاورزی را در این مجموعه افزایش داد.

انتهای پیام/ح

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرک گلخانه ای رئیس جمهور محصولات گلخانه ای اراضی کشاورزی شهرک گلخانه ای پارس آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۰۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید رئیس جمهور از مناطق جنوب غرب تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صداوسیما؛ آقای رئیسی در ادامه سرکشی به مناطق مختلف تهران اینبار در مناطق ۱۷ و ۱۸ حضور یافت و ضمن دیدار با مردم، از نزدیک مشکلات این مناطق را بررسی کرد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پایان جشنواره بین المللی کوچ عشایر جعفر آباد مغان
  • حضور ۷۵ آلاچیق و غرفه در جشنواره بین‌المللی کوچ عشایر شاهسون مغان
  • جشنواره توانمندی‌های بومی، محلی و ورزشیِ روستاییان در اسلام آباد مغان
  • بازدید رئیس جمهور از مناطق جنوب غرب تهران
  • بازدید رئیسی از بیمارستان شهدای یافت‌آباد/ رئیس جمهور به منزل شهید مدافع حرم رفت
  • بازدید رئیس جمهور از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد
  • بازدید رئیسی از طرح توسعه بیمارستان شهدای یافت‌آباد
  • بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های سراسری اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور
  • جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • افزایش ۴۵ درصدی کرایه تاکسی در پارس آباد