Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید «حمید سجادی هزاوه» روز جمعه در همایش پیاده روی خانوادگی استان مرکزی در اراک، افزود: با توجه به اینکه ۱۱ ماه آینده رقابت‌های ورزشی آسیایی انجام می‌شود؛ این وزارتخانه در کنار ماموریت بسط ورزش‌های همگانی، توسعه و توجه به ورزش قهرمانی و حرفه‌ای را با قوت در دستور کار دارد.

وی در بخشی از سخنانش گفت: در هفته ورزش و جوانان هفت هزار رویداد ورزشی تدارک شده که بخشی از سوی این وزارتخانه و شماری نیز با همراهی دستگاه‌های اجرایی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: نگاه ویژه به ورزش همگانی در کنار ورزش قهرمانی موضوعی است که تداوم و گسترش آن در دولت سیزدهم مورد تاکید است..

مریم کاظمی، معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان نیز در این مراسم افزود: بانوان استان مرکزی در رشته پایه دو میدانی و سایر رشته‌های ملی صاحب رتبه شده‌اند و در دولت سیزذهم سعی داریم حقوق مادی و معنوی بانوان را برجسته‌تر کنیم.

استاندار مرکزی نیز در این آئین گفت: شمار سمن‌های این استان در ۲ سال اخیر از ۲۴ به ۹۵ تشکل رسیده است که ظرفیت بالایی در تقویت این بخش وجود دارد.

سید «علی آقازاده» افزود: بر اساس گفته وزیر وزرش و جوانان، استان مرکزی از نظر تاسیس و فعالیت کیفی سمن ها رتبه برتر را در کشور دارد.

وی ادامه داد : چهار سال اخیر ۱۵ سانتیمتر به سرانه ورزشی استان مرکزی افزوده شده‌ و توسعه ورزش همگانی ‌و افزایش سرانه ورزشی در دستور کار است.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب  نیز در این آئین گفت: استان مرکزی استعدادهای درخشانی در حوزه ورزشی دارد و می‌طلبد که با حمایت اصولی این ظرفیت‌ها بیشتر در سطح ملی و بین‌المللی بدرخشند و  توسعه ورزش استان بیش از پیش مدنظر باشد.

«علی‌اکبر کریمی» افزود: در این سفر وزیر ورزش و جوانان قول مساعد برای جبران برخی عقب افتادگی‌های حوزه ورزش و جوانان استان مرکزی را داده‌اند و امید می‌رود که با هم‌افزایی توان و تلاش مضاعف ارتقای سطح ورزش در این خطه رقم بخورد.

در این برنامه نشان افتخار اراک از سوی شهرداری و شورای اسلامی اراک به وزیر ورزش و جوانان اهدا شد.

تقدیر از ۲ چهره برتر استان مرکزی در کنکور سراسریاز دیگر برنامه‌های این آئین بود.

۱۳ طرح ورزشی در سفر ۲ روزه وزیر ورزش و جوانان (۲۹ و ۳۰ مهرماه) به استان مرکزی بهره‌برداری می‌شود.
در این سفر وزیر ورزش و جوانان علاوه بر افتتاح طرح‌های ورزشی، در برنامه‌های مختلف از جمله از نشست با هیات‌های ورزشی، سمن‌های حوزه جوانان، تشکل‌های مردمی حوزه ورزش، حضور در همایش پیاده‌روی خانوادگی در دره گردو اراک حضور می‌یابد.

شرکت در نماز جمعه و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، حضور در همایش و جشنواره ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی روستای هزاوه و چندین بازدید از اماکن ورزشی استان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای سفر ۲ روزه وزیر ورزش و جوانان به استان مرکزی  است.

منبع: 45 KHODRO| ایرنا مسئولیتی در خصوص محتوای این خبر یا آگهی تبلیغاتی ندارد برچسب‌ها اراک استان مرکزی وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی وزارت ورزش و جوانان اراک استان مرکزی وزارت ورزش و جوانان وزیر ورزش و جوانان استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۰۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانان واقعی شهدا هستند

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: قهرمانان واقعی این کشور شهدایی هستند که جانشان را فدای دین خدا و آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران کرده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، عباس اعلایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین شامگاه سه‌شنبه در مراسم یادواره شهدای ورزشکار استان قزوین که در محل سالن اجتماعات مجتمع لاله برگزار شد، اظهار داشت: قهرمانان واقعی این کشور شهدایی هستند که جانشان را فدای دین خدا و آرمان‌های انقلاب شکوهمند اسلامی ایران کرده‌اند.

وی ادامه داد: عملیات غرورآفرین وعده صادق افتخارآفرینی و حماسه‌سازی تاریخی سپاه مقتدر پاسداران انقلاب اسلامی بود که بار دیگر عظت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به رخ دنیا کشید.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین خاطرنشان کرد: وقتی که ورزشکاران در رشته‌های مختلف ورزشی افتخارآفرینی می کنند این سپاهیان عزیز هستند که حامی و مشوق همیشگی‌شان هستند.

اعلایی مقدم یادآور شد: امروز نیز همه مردم خاصه جامعه ورزشی استان قزوین این افتخار آفرینی بزرگ (عملیات وعده صادق)سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک می‌گویند.

وی تصریح کرد: جامعه ورزشی استان قزوین قدردان خانواده‌های معظم شهدا بوده و تا به امروز نیز بسیاری از مدال‌آوران مسابقات جهانی و کشوری مدال‌های خود را با افتخار به خانواده‌های معظم شهدا اهدا کرده‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین، افزود: ورزشکاران خوب می‌دانند که وارثان کدام بزرگ مردان هستند و همیشه یاد و خاطره شهدا را در در مجامع بین‌المللی ورزشی زنده نگه می‌دارند.

به گزارش تسنیم، در پایان این یادواره شهدا از کتاب مدالی از جنس پلاک(خاطره شهدای ورزشکار استان قزوین)که با حمایت سپاه صاحب الامر(عج) و شهرداری قزوین چاپ و منتشر شده بود رونمایی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محیط شهری باید برای کودکان شور و نشاط داشته باشد
  • اسم گذاری ۱۷ شوال به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • وزیر ورزش و جوانان: ۵٠٠ میلیارد تومان برای نوسازی تجهیزات فدراسیون‌ها در نظر گرفته‌ایم
  • شروع رقابت‌های آزمون سراسری در استان مرکزی
  • آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • قهرمانان واقعی شهدا هستند