Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-06@10:48:01 GMT

مردم از سفر‌های تفریحی پرهیز کنند

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۶۰۵۲۰

رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: از آنجا که هنوز به یک وضعیت متعادل در کنترل شیوع بیماری کرونا نرسیده ایم، انجام سفر‌های گسترده تفریحی خطر شیوع مجدد بیماری را تشدید می‌کند.

غلامرضا شریعتی در گفتگو با ایسنا، با تاکید بر ضرورت پرهیز از سفر‌های تفریحی گسترده به شمال کشور، بیان کرد: همچنان آمار فوتی‌های کرونا در سطح کشور نسبت به جمعیت بالاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر کارشناسان حوزه بهداشت و درمان نیز پیش بینی کردند که موج جدید این بیماری در راه است.

وی در ادامه اظهار کرد: ما هنوز به یک وضعیت متعادل در کنترل شیوع بیماری کرونا نرسیده ایم و انجام واکسیناسیون نیز در داخل تکمیل نشده است. اگر مردم از الان بخواهند سفر‌های گسترده تفریحی را آغاز کنند، خطر شیوع مجدد این بیماری تشدید شده و چه بسا شرایطی سخت‌تر از گذشته در کشور حاکم می‌شود.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: احتمال اوج گیری مجدد بیماری کرونا یک هشدار است که همه ما باید آن را در ذهن داشته باشیم. باید تا جایی که امکان دارد از انجام سفر‌های تفریحی در شرایط کنونی پرهیز شود و اگر سفری نیز به ضرورت صورت می‌گیرد، مردم باید رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در اولویت قرار دهند.

شریعتی در پایان تاکید کرد: عمدتا تراکم سفر‌های تفریحی در استان مازندران بیشتر است و به مراتب خطر بیماری نیز در استان بیشتر خواهد بود. از مردم تقاضا داریم از انجام سفر‌های گسترده تفریحی در شرایط کنونی پرهیز کنند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سفر های تفریحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۰۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی مردم دیار هگمتانه از بارش باران بهاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: موج گسترده بارش‌ها را در همدان با فعالیت سامانه جدید بارشی در بیشتر مناطق استان شاهد خواهیم بود.

محمدحسن باقری شکیب افزود: با فعالیت سامانه بارشی جدید بارش‌های گسترده تری را در بیشتر مناطق استان شاهد خواهیم بود و به طور کلی سامانه بارشی تا روز چهارشنبه در استان فعال است.

او تصریح کرد: تغییرات دمایی محسوسی تا پایان هفته نداریم و هوای خنک روزانه در استان ماندگار است.

دیگر خبرها

  • آنروا درباره وقوع اپیدمی در غزه با آغاز فصل گرما هشدار داد
  • هشدار دامپزشکی : شیوع بیماری تب کریمه کنگو در فصل گرما
  • شادی مردم دیار هگمتانه از بارش باران بهاری
  • لزوم پرهیز تجویز و مصرف سرپایی داروی سفتریاکسون
  • تظاهرات گسترده علیه نتانیاهو و در حمایت از توافق با مقاومت
  • تظاهرات گسترده علیه نتیاهو و در حمایت از توافق با مقاومت
  • ورزش و کاهش وزن نخستین اقدام برای درمان کبد چرب
  • گندم‌کاران مراقب شیوع بیماری زنگ زرد باشند
  • تخلیه بوستان‌های ساحلی دزفول در پی افزایش دبی «دز»/ هشدار خودداری از حضور در مناطق تفریحی
  • مردم خوزستان از تردد غیر ضروری و حضور در مناطق پرخطر پرهیز کنند