Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه شهر دهدشت در دیدار جهانبخش سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سرمایه گذاری در ورزش اسراف نیست،سرمایه گذاری برای آینده است گفت:شهر دهدشت فاقد پارک بانوان است .

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛حجت الاسلام وحدانی ،امام جمعه شهر دهدشت ،نگاه سیاسیون در ورزش را ابراز مهم در توسعه ابعاد سیاسی ،اقتصادی و اجتماعی کشور برشمرد و گفت :سرمایه گذاری در ورزش اسراف نیست ،سرمایه گذاری برای آینده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وحدانی ،امام جمعه ورزش دوست شهر دهدشت بر سرمایه گذاری و نگاه ویژه به ورزش همگانی در کنار ورزش قهرمانی تاکید و از زیر ساخت های ضعیف در ورزش شهرستان کهگیلویه ابراز نگرانی و گلایه کرد.   امام جمعه شهر دهدشت از تاثیر مهم بانوان و خانواده در توسعه ورزش استان سخن و بیان داشت :شهر دهدشت فاقد پارک ورزش بانوان است .ورزش بانوان شهرستان از ظرفیت و پتانسیل بالایی برخوردار است .   وحدانی امام جمعه شهر دهدشت از هیات فوتبال شهرستان در برگزاری دوره های مربیگری و داوری تقدیر و از نبود صندلی در جایگاه تماشاگران استادیوم آزادی این شهر ابراز نگرانی کرد.   وی خواستار توجه به رشته های شنا و کشتی در شهرستان شد و افزود:زیر ساخت های ورزشی در شهرستان مطلوب نیست .   امام جمعه شهر د هدشت بر تعامل ، همکاری و تلاش بیشتر در توسعه ورزش همگانی تاکید و ضمن تشکر از اقدامات و تلاشهای هیات همگانی شهرستان در برگزاری همایش های پیاده روی ، خواستار ارتقاء ورزش همگانی در شهرستان و استان شد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان از اجرای 20 پروژه ورزشی در شهرستان کهگیلویه خبر و افزود:10 پروژه از این پروژه در شهر دهدشت در حال احداث است .

بهروز جهانبخش سرانه فضای ورزشی کشور را یک متر 20 سانتیمتر عنوان و ازرشد سرانه فضای ورزشی استان به 97صدم متر مربع خبر وتاکید کرد : با افتتاح 28 پروژه استانی این رفم به 98 صدم متر مربع ارتقاء خواهد یافت که این رقم از نرم بیشتر استانهای کشور بالاتر است.

جهانبخش از نگاه و توجه دولت به رشد فضای ورزشی در استان خبر داد و اظهار داشت :چهارمین استان کشور در سرانه فضای ورزشی به استان کهیگلویه وبویراحمد تعلق دارد.   وی ،کسب مقام دوم و مدال طلا ی علی پیروج در پرتاب نیزه پارالمپیک توکیو و مقام پنجم سامان پاکبازدر پرتاب دیسک را افتخارات ورزش استان عنوان و از کسب مقام قهرمانی ضیایی در پرتاب دیسک رقابتهای نوجوانان آسیای میانه خبر داد.   سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد کسب مقام قهرمانی تیم هندبال جوانان و مقام سوم تیم نوجوانان فراز بام دهدشت بعنوان برگ زرین ورزش کهگیلویه برشمرد و از میزبانی شهر یاسوج در هفته ی آینده در رقابتهای پاورلیفتینگ بانوان کشور خبر داد.   این مقام مسئول در ورزش و جوانان استان ، پروژه در دست احداث هتل ورزش را یکی از پروژه های مهم ورزش کهگیلویه و بویراحمد برشمرد و بیان داشت :با افتتاح این پروژه شهر یاسوج توانایی میزبانی رقابتهای تیم های ملی را داراست .   جهانبخش از طلب 7میلیارد تومانی پیمانکار استادیوم 15هزار نفری شهر یاسوج خبر و اظهار داشت :این پروژه با 102 مورد نواقص در سال 1394 افتتاح شده است .   سرپرست ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از افتتاح دو پروژه چمن مصنوعی روستای مال ملا و مال شیخ در چهارمین روز هفته ی تربیت بدنی و ورزش خبر و با تقدیر از نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و بنیاد علوی در توسعه زیر ساخت های عمرانی و بر ظرفیت و پتانسیل ورزش شهرستان کهگیلویه تاکید و تصریح کرد:سرانه فضای ورزش شهرستان لنده یک متر و 57 سانتیمتر است که این رقم از نرم کشوری بالاتر است .   گفتنی است؛بهروز جهانبخش ،سرپرست اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد بهمراه حاتمی مسئول روابط عمومی ،نیکویی زاده رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کهگیلویه ،کرامتی رئیس هیات همگانی شهرستان کهگیلویه ،دلباز جو رئیس هیات فوتبال شهرستان ،سروش مقدم روابط عمومی هیات کشتی استان ،رحیمی رئیس موسسه قرب ایثار دهدشت و پیراسته ناظر طرحهای عمرانی با حضور در دفتر امام جمعه شهر د هدشت با حجت الاسلام وحدانی امام جمعه شهر دهدشت دیدار و گفتگو کردند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ورزش و جوانان استان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان امام جمعه شهر دهدشت شهرستان کهگیلویه سرانه فضای ورزش ورزش شهرستان سرمایه گذاری فضای ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۰۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت/ تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین

به گزارش خبرنگار مهر، مینی پالایشگاه دهدشت تمامی مجوزهای لازم را اخذ کرده است و عصر دوشنبه عصر با حضور منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور کلنگ زنی می‌شود.

احداث مینی پالایشگاه در شهرستان کهگیلویه در نزدیکی دهدشت با ظرفیت تولید روزانه ۱۰ هزار بشکه بنزین از طرح‌های مهم اقتصادی و اشتغالزایی است.

به گزارش خبرنگار مهر، با راه اندازی این طرح افزون بر ۵۰۰ نفر شغل در منطقه محروم کهگیلویه ایجاد می‌شود و گردش مالی، ارتقای درآمد و رونق و توسعه اقتصادی از ماحصل اجرای این طرح است.

کد خبر 6091927

دیگر خبرها

  • اجلاسیه سرداران و شهدای کهگیلویه به جهان مخابره می شود
  • عزم جزم دولت برای به سرانجام رساندن مینی پالایشگاه دهدشت
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ‌زنی شد
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون خطا ندارد
  • کلنگ زنی مینی پالایشگاه دهدشت/ تولید ۱٠ هزار بشکه بنزین
  • ایجاد ۱۳ ایستگاه ورزش همگانی در اردبیل
  • کلنگ اولین پارک بانوان شهریار به زمین زده شد
  • کلنگ پارک بانوان شهر امیریه زده شد
  • نصب تصاویر ۴۱۲ شهید در بلوار‌ها و معابر دهدشت