Web Analytics Made Easy - Statcounter

آمریکا یک زندانی افغان در گوانتانامو را پس از ١٤ سال بی گناه شناخت

به گزارش برنا اسدالله هارون گل، زندانی افغانستانی در بازداشتگاه گوانتانامو پس از اسارت ١٤ ساله بی گناه شناخته و آزاد شد.

وکلای اسدالله هارون گل، زندانی تبعه افغانستان در بازداشتگاه گوانتانامو با انتشار بیانیه‌ای از صدور حکم آزادی او پس از اسارت ١٤ ساله خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمیت مهتا قاضی فدرال آمریکا در حکم نهایی خود اعلام کرد که گل طی ١٤ سال غیرقانونی در گوانتانامو زندانی شده و باید هرچه زودتر آزاد شود.

اسدالله هارون گل در سال ٢٠٠٧ توسط نیروهای افغانستان دستگیر و به ارتش آمریکا تحویل شد. وی به ظن ارتباط با تروریسم به زندان آمریکا در گواتانامو منتقل و طی ١٤ سال در آنجا زندانی شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا گوانتانامو افغانستان تروریسم زندان افغانستان تروریسم زندان گوانتانامو برنا ١٤ سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۱۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان نمایشگاه بین‌المللی افغان-قزاق در کابل

نمایشگاه افغان-قزاق که با هدف توسعه و بهبود روابط بین افغانستان و قزاقستان، رفع انزوای اقتصادی در سطح منطقه و افزایش مبادلات تجاری در کابل ایجاد شده بود امروز به کار خود پایان داد.

در این نمایشگاه بین‌المللی حدود ۸۰ شرکت بزرگ از ۱۳ بخش کشاورزی، معدن، تجارت، بانک، فناوری و مخابرات شرکت کردند و در کنار آن، جلسات انجام معاملات بین تجار نیز برای این شرکت‌ها برگزار شد.

گفتنی است که نمایشگاه افغان - قزاق با نمایش گذاشتن محصولات و تولیدات داخلی دو کشور افغانستان و قزاقستان در ۸۰ غرفه افتتاح گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • تبریک تولد بهرام رادان به سبک محسن کیایی!
  • شادی فوتسالیست‌های افغان با صادق بوقی
  • اعتراض پناهجویان افغان به سرگردانی چندین ساله در اندونزی
  • نفس بازغی و شهاب حسینی در پشت صحنه گناه فرشته | ببینید
  • شایعه جنجالی درباره دستمزد شهاب حسینی در سریال گناه فرشته
  • پایان نمایشگاه بین‌المللی افغان-قزاق در کابل
  • «ثمسکن» باید برندی توسعه‌گر شناخته شود
  • (تصویر) هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو پکن: نمایش به روز‌ترین محصولات خودرویی جهان در چین
  • منطقه آزاد ارس در ارزیابی مناطق آزاد کشور در رتبه نخست ایستاد
  • محروم‌‌ترین و برخوردارترین استان‌‌های ایران مشخص شدند