Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@16:36:57 GMT

وزارت ورزش می تواند کارخانه تولید امید و عزت باشد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۶۱۲۶۳

ایسنا/مرکزی وزیر ورزش و جوانان گفت: یکی از تکالیف مهم ما تزریق روحیه نشاط و شادابی و پویایی و حس امید به مردم جامعه است و وزارت ورزش می تواند کارخانه تولید امید و عزت باشد.

سیدحمید سجادی روز جمعه در حاشیه افتتاح پیست تارتان مجموعه ورزشی پنجم مرداد اراک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازدید میدانی و کسب اطلاعات دقیق از وضعیت موجود ورزش در استان ها و خسته نباشید و خداقوت به مجموعه ورزشی استان ها دلیل عمده سفرهای استانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفر به استان مرکزی یک سفر پربار و پرترافیک و یکی از کامل ترین سفرهای استانی بوده است.

وی افزود: وضعیت موجود استان از لحاظ اماکن ورزشی وضعیت نسبتا خوبی است البته برخی شهرستان ها نیاز به تقویت و تامین منابع دارد.

وزیر ورزش با اشاره به همایش پیاده روی خانوادگی در کوه گردو اراک گفت: این برنامه با هدف توسعه و تعمیم روحیه نشاط و شادابی و تشویق مجدد مردم به ورزش همگانی برگزار شد، علیرغم تلاش های صورت گرفته از سوی کادر درمان و دولت اما همچنان این بیماری به صورت کامل از بین نرفته و باید رعایت پروتکل ها را در دستور کار قرار داد تا در کنار رعایت پروتکل ها بتوان شاهد فعالیت اماکن ورزشی باشیم.

سجادی اضافه کرد: مدت زیادی از مردم تقاضا داشتیم در منزل یمانند و الان که واکسیناسیون شرایط بهتری پیدا کرده علاقه مند هستیم فعالیت های ورزشی روال عادی خود را پیدا کند اما باید مراقب باشیم عادی انگاری صورت نگیرد. یکی از تکالیف مهم ما تزریق روحیه نشاط و شادابی و پویایی و حس امید به مردم جامعه است و وزارت ورزش می تواند کارخانه تولید امید و عزت باشد.

وی ادامه داد: ورزش همگانی پایه و اساس تمام ابعاد ورزش است و علاوه بر نشاط و شادابی بر کاهش هزینه های درمان نیز موثر است و در دنیا نیز به این ورزش همگانی توجه زیادی شده است. باید از طریق ورزش پیشگیر بیماری ها باشیم و اگر پیشگیرانه بودن اقدامات مدنظر قرار گیرد حتما یکی از تکالیف ما می تواند ورزش باشد.

وزیر ورزش و جوانان به نوجوانان و جوانان ورزش و سحرخیزی و نظافت و عبادت در اول وقت را توصیه کرد تا به ورزش مادام‌العمر برسیم.

سجادی بیان کرد: امروز دنیا به این نتیجه رسیده که نهضت به‌زیستی از طریق ورزش و فعالیت بدنی دستور کار است و جمهوری اسلامی نیز نشان داده همواره می‌تواند بهترین باشد و در ادامه نیز برای دستیابی به موفقیت از هیچ خدمتی فروگذار نخواهیم کرد. در سال پیش رو رسالتی که برای ورزش و جوانان برنامه ریزی شده میتواند موفقیت های خوبی در کشور ایجاد کند.

آماده سازی این پیست تارتان سال ۹۹ شروع شده و سال جاری به اتمام رسیده و  ۷۰ میلیارد ریال از منابع ملی و استانی برای آن هزینه شده است.

در این مجموعه همچنین از سالن ۲۱ خط تیراندازی بازدید کرد و این سالن به نام شهید سعید مجیدی نامگذاری شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی ورزش وزارت ورزش نشاط و شادابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۱۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا

کاروان تیم ملی بوکس کشورمان ساعت ۴ صبح بامداد پنجشنبه و از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) راهی محل برگزاری پیکار‌های امید آسیا در آستانه قزاقستان شدند.

امیر حسین پیشرو بوکسور ملی پوش ساروی که چندین عنوان قهرمانی کشور در کارنامه ورزشی خود دارد نیز در این رویداد ورزشی به رقابت خواهد پرداخت.

رقابت‌های قهرمانی امید آسیا از روز شنبه هشتم اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و ۱۰ روز ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • همایش پیاده‌روی میمند
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • راه‌اندازی فاز دوم کارخانه فولاد بافت مصداق«جهش تولید با مشارکت مردم» است
  • هرچقدر سالن ورزشی ایجاد کنیم در مقایسه با جمعیت مشهد کم است
  • شهرام عظیمی خبر داد: بدنبال سهم بیشتر تولیدات داخلی با استفاده از توان بالای هموطنان در مناطق روستایی و عشایری هستیم
  • کارخانه سیمان سفید در شهرستان دیرابجاد می شود
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • عضو کمیسیون کشاورزی مجلس: حال کارگران در دولت سیزدهم خوب شد
  • بانوی ورزش ایران: جایزه ای که از مردم بگیری چیز دیگری است
  • برگزاری مراسم انتخاب قهرمانان ورزش سال 1402/ کیانی و میرزازاده قهرمانان زن و مرد ایران از نگاه مردم شدند