Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا اکبرپور معتقد است امین قاسمی نژاد در ادامه می تواند به استقلال کمک کند

علیرضا اکبرپور از بازی اول استقلال در لیگ بیست و یکم می گوید.

به گزارش طرفداری، علیرضا اکبرپور در خصوص عملکرد تیم استقلال در دیدار با هوادار به فارس گفت:

بازی های اول در لیگ همیشه سخت است، به خصوص وقتی یک تیم از لیگ پایین تر به لیگ برتر صعود کرده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:

دو تیم شناخت آنچنانی از یکدیگر نداشتند و با این وجود همین که استقلال در بازی اول 3 امتیاز بازی را گرفت بهترین اتفاق ممکن برای این تیم بود. مطمئنا شرایط استقلال رفته رفته بهتر خواهد شد.

مهاجم سابق استقلال با اشاره به این موضوع که بازیکنان جدید نیاز به هماهنگی دارند گفت:

استقلال از مدیریت تا بازیکن و حتی کادر فنی تغییرات زیادی داشته و طبیعتا همین تغییرات نیاز به هماهنگی و زمان دارد. مطمئنا وقتی این بازیکنان بیشتر کنار هم بازی کنند شرایط بهتر خواهد شد.

اکبرپور در خصوص خط حمله استقلال نیز گفت:

استقلال یک بازیکن خارجی جذب کرده که قطعا می تواند به تیم کمک کند. قاسمی نژاد هم اگر آماده شود می تواند به تیم خیلی کمک کند. حضور مطهری و حسین زاده هم برای استقلال مفید است و این نفرات اگر با هم هماهنگ شود کار مدافعان رقیب خیلی سخت خواهد بود.

وی در خصوص دیدار استقلال و ذوب آهن در هفته دوم لیگ برتر عنوان کرد:

مطمئنا ذوب آهن برای برد به مصاف استقلال می آید چون در خانه بازی می کند ولی این مساله کار استقلال را راحت می کند. تیمی که مقابل استقلال فوتبال بازی کند کارش سخت خواهد بود.هوادار مقابل استقلال فوتبال بازی کرد و کارش در نیمه دوم سخت شد.

مهاجم سابق استقلال در خصوص مدیریت آجورلو در این باشگاه گفت:

او مدیری است که در پاس خدمات زیادی انجام داده و مطمئنا در استقلال هم می تواند بسیار موثر باشد. آجورلو درد فوتبال را می فهمد و مطمئنا همه باید از او حمایت کنند تا در استقلال موفق شود.

اخبار داغ 

رونمایی از همسر زیبای احسان علیخانی ! / خودش در اینستاگرام پست گذاشت! + عکس طرفداری، طرفدار هیچ فدراسیونی نبوده و نیست، حتی شما! / حافظه تاریخی سردار آزمون: مسئله اسکوچیچ و طارمی یک سوتفاهم است؛ نباید خودزنی کنیم تونی کروس: از کسب پیروزی چهارم مقابل بارسلونا مطمئنم بوده گلیمت و رقم زدن سنگین ترین باخت دوران مربیگری مورینیو

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علیرضا اکبرپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۱۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد

موعود بنیادی‌فر بعد از سوت در جام ملت‌های آسیا با کمک فدراسیون فوتبال ایران بازی ژاپن – ازبکستان در بازی نهایی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زد و بر اساس خبر‌های رسیده قضاوت خوبی در این بازی داشت و با موفقیت در این بازی به طور حتم در آینده مورد توجه وِیژه‌ای قرار خواهد گرفت.

علیرضا فغانی در سال ۲۰۲۳ به بهانه ورود به سن ۴۵ سالگی از لیست داوران بین المللی فوتبال ایران خط خورد. البته فیفا قانون منع داوری برای داوران ۴۵ ساله را برداشته است و از این پس داوران بین المللی در صورت گذر از این سن به شرط قبولی در تست‌های داوری منعی برای سوت زدن در بازی‌های بین المللی نخواهند داشت. علیرضا فغانی بعد از این تصمیم در لیست داوران بین اللملی فوتبال استرالیا قرار گرفت. او در جام ملت‌ها سوت زد و اکنون هم این فرصت را خواهد داشت در بازی‌های جام جهانی سوت بزند.

فدراسیون فوتبال در ماه‌های اخیر حمایت‌های زیادی از موعود بنیادی‌فر داشته است. این داور دربی رفت را سوت زد و فدراسیون فوتبال امیدوار است با روند خوبی که این داور در پیش گرفته جای خالی علیرضا فغانی را در داوری فوتبال ایران پر کند. به خصوص که اکنون علیرضا فغانی با پرچم استرالیا در بازی‌های بین المللی سوت می‌زند.

منبع: خبر ورزشی

tags # علیرضا فغانی سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • تساوی در سیرجان؛ زور گل‌گهر و شمس‌آذر به هم نرسید
  • منیعی: خطیر آرامش نکونام را گرفت؛ استقلال با هوش باشد قهرمان می‌شود
  • شهاب زاهدی: گلزنی برای پرسپولیس سخت بود، در ژاپن راحت گل می‌زنم
  • پایان حملات نکونام به خطیر؟ | یعنی واقعا راحت شدیم؟
  • آرتتا: بازی سیتی را می‌بینم، با پیژامه راحت!‏
  • خیال نکونام بابت خط دفاعی راحت شد (عکس)
  • جانشین فغانی در داوری ایران مشخص شد
  • اکبرپور برای ساخت گل خط‌کش داشت! (عکس)
  • کلین شیت خاص برای علیرضا بیرانوند
  • مطهری و استفاده بهینه از ستاره استقلالی