Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: امروز ما از استان‌هایی هستیم که هیچ مشکلی در وحدت جامعه اسلامی و شیعه و سنی در همگرایی و همکاری و محبت بین مسلمانان نداریم، همیشه در مسائل کنار همدیگر بوده ایم و علمای شیعه و اهل سنت استان همواره در وحدت پیشگام بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا- آیت الله مصطفی محامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته زاهدان افزود: در جهان اسلام برخی جهالت‌ها را شاهدیم البته توطئه دشمن است تا جامعه اسلامی عقب باشد برای همین برای ایجاد تفرقه و خشونت تلاش می‌کند.

خطیب نماز جمعه زاهدان در ادامه گفت: یکی از راه‌های رسیدن به تقوا هوشیاری در برابر توطئه‌های دشمنان و حفظ برادری، وحدت و انسجام در جامعه اسلامی است.

وی بیان کرد: یکی دیگر از راه‌های رسیدن تقوای الهی عمل به دستورات قران کریم و پیامبر اکرم(ص) است.

محامی اظهار کرد: امیدواریم خداوند به برکت این ایام با نظر لطف به جامعه اسلامی توجه و توطئه‌های دشمنان را از بین ببرد و شاهد جامعه اسلامی پیشرو در علم، اخلاق و فرهنگ باشیم.

امام جمعه زاهدان گفت: پیامبر (ص) اسوه حسنه است و برای انسانها در همه زمانها و در همه زمینه ها الگو و سرمشق است و همه باید در رفتار و گفتار خود از آن حضرت پیروی کنند. تا به سعادت و خوشبختی برسند .

وی با اشاره به اینکه با روحیه جهادی همه دست به دست هم دهیم و بخواهیم مشکلات رفع شود افزود: یکی از نکات مهم تقاضای ائمه جمعه این بود استاندار براساس شایسته‌سالاری و رعایت مصالح سیستان و بلوچستان و کشور همکاران خود را انتخاب کند و این مهم باید مطالبه عموم مردم باشد و همواره مصلحت منطقه و نظام را مدنظر داشته و نیروهای قوی کارآمد و دلسوز برای مردم انتخاب شود.

امام جمعه زاهدان با اشاره به اینکه همه دست در دست هم دهیم و در مسیر شکوفایی سیستان و بلوچستان قدم برداریم تصریح کرد: امیدواریم با وعده رییس جمهوری شاهد تحول بیشتر و سریع‌تر در استان باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سیستان و بلوچستان جامعه اسلامی جمعه زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۱۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بین‌المللی نهج‌البلاغه و حمایت از فلسطین

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از بغداد، در این همایش ده‌ها اندیشمند جهان اسلام و دیگر ادیان از کشور‌های ایران، لبنان، فلسطین، اردن، یمن و مصر گردهم آمدند تا هم ابعاد سیاسی امام علی (ع) در مبارزه با ظلم و یاری رساندن به مظلوم را بر اساس فراز‌هایی از نهج البلاغه بررسی کنند و هم ملت‌های آزاده را به حمایت هرچه بیشتر از قضیه فلسطین دعوت نمایند.
نهج البلاغه را اندیشمندان به دلیل تاکید آن بر کارآمدی نظام واقعی اسلامی، الگویی همیشگی برای تمامی ملت‌ها و ادیان می‌دانند به ویژه در شرایط امروز که ملت فلسطین در سخت‌ترین اوضاع خود به سر می‌برد.......

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


اظهارات:
۱- شیخ بلال العبدلی از علمای اهل سنت عراق
۲- صباح زنگنه - کارشناس کرد عراقی
۳- شیخ غازی حنینه از علمای برجسته اهل سنت لبنان
۴- قاسم الغراوی - کارشناس اسلامی عراقی

دیگر خبرها

  • یادی از منادی وحدت در سیستان و بلوچستان
  • امنیت حاکم بر هرمزگان ناشی از وحدت شیعه و سنی است
  • همایش بین‌المللی نهج‌البلاغه و حمایت از فلسطین
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های محلی در ارتفاعات سیستان و بلوچستان
  • تلاش برای مهار وکنترل آب‌ها در سیستان و بلوچستان
  • ارتفاع بارش در زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • مسیر فرعی مهرستان - ایرانشهر براثر بارندگی بسته شد
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • مسئولان باید در برابر سوژه‌سازی‌ها کار اقناعی انجام دهند
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف