Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: دشمن از اتحاد شیعه و سنّی هراس دارد؛ زیرا در این صورت قدرت براندازی مسلمانان را ندارد.

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد در جوار بارگاه رضوی اظهار داشت: عیب پوشی همسایه یکی از اصول مهم همسایه‌داری و مصداق تقوای عملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وجود مقدس امام سجاد(ع)، نیز بر این مهم تاکید دارند و می‌فرمایند یکی از حقوق همسایه این است که اولا آنچه کار پنهانی همسایه است برملا نشود و رازپوشی بسیار مهم است.

آیت الله علم‌الهدی خاطرنشان کرد: فضای مجازی از ابزارهای گناه و تضییع حقوق دیگران شده؛ اینکه عیوب دیگران را در این فضا مطرح کنید بالاترین ظلم است. این گناهی نیست که با استغفار هم برطرف شود و از مظالمی است که قابل جبران نیست. عده‌ای به ما می‌گویند در فلان فضای مجازی فلان کار را کردیم، شما ما را حلال کنید.

وی خاطرنشان کرد: اشتباه است آبروی مسلمانی را ببرید و توهین کنید و بخاطر یک موضع سیاسی علیه ضدانقلاب، او را سرکوب کنید و ژست سیاسی آکادمیک بگیرید و این چرندیات دشمن را توسعه دهید؛ این ظلم است و با «ببخشید» و «حلال کنید»؛ تمام نمی‌شود. حق الناس باید جبران شود.

وی در ادامه با اشاره به سالروز ولادت نبی مکرم اسلام و سالروز ولادت باسعادت امام صادق(ع) بیان کرد: در میلاد رسول الله(ص) حوادث شگرف در روی کره زمین اتفاق افتاد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ضرورت وحدت میان مسلمانان عنوان کرد: هر کس که پیامبر را قبول دارد باید در کنار یکدیگر بایستند و با دشمن بجنگند. دنیای کفر و الحاد دست به دست یکدیگر داده‌اند و در مقابل این دنیای کفر یک جبهه و یک صف بیشتر وجود ندارد و آن جبهه و صف انقلاب اسلامی ایران است و همه باید دست به دست یکدیگر داده و با دشمن بجنگند و وحدت برای این است.

آیت‌الله علم‌الهدی خاطرنشان کرد: دشمن نیز از این اتحاد هراس دارد که از پس مسلمانان برنیاید؛ زیرا در این صورت قدرت براندازی مسلمانان را ندارد؛ هفته وحدت امسال ما مقارن با سالروز شهادت شهدای وحدت در سرزمین بلوچستان است. دشمن با عوامل مزدور جنگ نیابی خود به مصاف رزمندگان وحدت می‌رود زیرا از اتحاد مسلمانان وحشت دارد. شهید شوشتری و شهید محمدزاده در مقاطع مختلفی در سرزمین بلوچستان بودند اما در لحظه‌ای آنها را به شهادت رساند که با مولوی‌ها در کنار یکدیگر قرار گرفته بودند زیرا از وحدت هراس داشتند و نمی‌خواستند این جریان عظیم عملیاتی شود. وحدت ضد آمریکاست و دشمن را متوقف می‌کند و در جبهه اسلام ستیزی شکستشان می‌دهد.

وی گفت: دشمن از روز اول درصدد این بود که بر ما و دین ما مسلط شود و همه چیز ما را بگیرند؛ چهارم آبان سالروز سخنرانی امام(ره) علیه کاپیتولاسیون است. خیلی از عزیزان ما در نسل‌های اخیر انقلاب، تاریخ انقلاب را نمی‌دانند و به آن توجه ندارند. جمله تاریخی امام علیه کاپیتولاسیون مردم را بیدار کرد و قصه به تبعید امام منجر شد.

آیت‌الله علم‌الهدی اظهار داشت: نتیجه این کاپیتولاسیون و یکی از آثارش این بود که چند ماه بعد در تهران، در خیابان پاسداران امروز که آن روز خیابان سلطنت آباد بود؛ از جنوب خیابان به سمت شمال خیابان، یک اتومبیل حامل ۵ جوان ایرانی در حال عبور بود و یک زن مست آمریکایی این ۵ جوان را با خودرو زیر گرفت؛ روزنامه کیهان آن روز که دست عوامل نظام ستمشاهی بود به عنوان خبر نوشت یک زن مست آمریکایی ۵ جوان ایرانی را کشت و این زن مست آمریکایی به دادگاه شکایت کرد و دادگاه روزنامه را محکوم کرد! شما جوانان در مورد وضعیت ما در قبل انقلاب چه می‌دانید؟ این مملکت ۴۲ سال است با قدرت فریاد می‌زند مرگ بر آمریکا.

منبع: تسنیم

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: آیت الله علم الهدی نماز جمعه مشهد آیت الله علم الهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۲۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب‌الله به مقر فرماندهی لشکر اسرائیل در جولان

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که یک مقر فرماندهی ارتش رژیم اشغالگر اسرائیلی را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار داده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مقاومت اسلامی لبنان صبح امروز در اولین بیانیه خود درباره عملیات‌ها علیه رژیم صهیونیستی از هدف قرار دادن یک مقر فرماندهی ارتش دشمن خبر داد.

در بیانیه حزب‌الله به این منظور آمده است که در حمایت از مردم استوار فلسطین و نیز مقاومت شجاع و شریف آن و در پاسخ به تجاوز دشمن اشغالگر علیه منطقه بقاع، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت 9 صبح امروز دوشنبه مقر فرماندهی لشکر جولان (210) ارتش دشمن در پایگاه نفح را با ده‌ها موشک کاتیوشا هدف قرار دادند.

شلیک 70 راکت از لبنان به جولان اشغالی سوریهتخلیه شمال فلسطین اشغالی از بیم واکنش حزب‌اللهحزب الله مسئولیت حمله موشکی به «کریات شمونه» را به عهده گرفتمقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا

 

 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • نقشه اصلی براندازان خدشه وارد کردن به عنصر انسجام است
  • معین وزارت اقتصاد طالبان: در دوران جمهوریت «فساد» به فرهنگ تبدیل شده بود/ به عنوان فردی «شیعه» با صلاحیت کامل در ساختار امارت اسلامی مشغول هستم
  • برگزاری همایش شیخ کلینی درمشهد
  • حزب الله با پهپاد انتحاری به جان افسران صهیونیست افتاد
  • ظرفیت استقبال از گفتمان انقلاب اسلامی در دنیا بی نهایت است
  • حج امسال، حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند / یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • حج امسال حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • حمله موشکی حزب‌الله به مقر فرماندهی لشکر اسرائیل در جولان
  • شکاف‌ها و دوگانگی‌های مذهبی، ممنوع!
  • نماینده آیت الله سیستانی در ترکیه؛ تأکید بر وحدت و گفت و گوی دینی و نقش مثبت رهبران مذهبی / آینده شیعیان ترکیه، روشن است