Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@23:52:20 GMT

۱۵ بقعه متبرکه لرستان؛ میزبان جشن هفته وحدت

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۶۲۴۶۸

۱۵ بقعه متبرکه لرستان؛ میزبان جشن هفته وحدت

ایسنا/لرستان معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان از برگزاری برنامه جشن هفته وحدت و سالروز ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام در ۱۵ بقعه متبرکه این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدجواد عباس‌زاده، با گرامیداشت ایام ولادت باسعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمدمصطفی(ص)، گفت: اوقاف و امور خیریه لرستان همه ساله در ایام هفته وحدت برنامه‌های فرهنگی مختلفی را در سطح بقاع متبرکه اجرا می‌کند که در دو سال اخیر با شیوع کرونا تلاش ما بر این بوده برنامه‌های فرهنگی بقاع متبرکه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار و این برنامه‌ها تعطیل نشود که در این راستا برخی از برنامه‌ها را در بستر فضای مجازی برگزار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نام‌گذاری ۱۱ تا ۱۷ ربیع‌الاول به نام هفته وحدت، از برگزاری جشن هفته وحدت در ۱۵ بقعه متبرکه این استان خبر داد و افزود: این جشن‌ها با حضور مردم ولایی و انقلابی در امامزادگان و بقاع متبرکه استان برگزار خواهد شد.

عباس‌زاده با بیان اینکه برنامه محوری اوقاف و امور خیریه لرستان به مناسبت هفته وحدت یک‌شنبه، دوم آبان همزمان با سالروز میلاد باسعادت نبی مکرم اسلام حضرت محمدمصطفی(ص) و حضرت امام جعفرصادق(ع)   در خرم‌آباد برگزار می‌شود، ادامه داد: این برنامه با همکاری اداره‌کل اوقاف و امور خیریه و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در امامزاده زید بن علی(ع) خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان برگزاری مسابقات کتابخوانی، سخنرانی مبلغان در خصوص سیره نبوی و زندگانی امام جعفرصادق(ع) و مولودی‌خوانی را از برنامه‌های هفته وحدت در بقاع متبرکه و امامزادگان استان برشمرد و گفت: علاوه‌بر ۲۰ روحانی مستقر و ثابت در بقاع متبرکه لرستان، همزمان با هفته وحدت بیش از ۱۵ مبلغ نیز در این بقاع متبرکه مستقر خواهند شد تا به تبلیغ معارف نبوی و جعفری بپردازند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هفته وحدت لرستان شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي سازمان تبلیغات اسلامی اوقاف و امور خیریه لرستان بقاع متبرکه هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۲۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)

به گزارش خبرنگار مهر، محمد چگنی نژاد امروز دوشنبه در نشست بزرگداشت دهه کرامت استان لرستان، اظهار داشت: در طول دهه کرامت برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری در کانون‌های مساجد برگزار می‌شود.

وی افزود: مشارکت و پشتیبانی دستگاه‌های فرهنگی و اجرایی استان لرستان برای تقویت برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت در استان لرستان ضروری است.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان با تأکید بر ضرورت حفظ رکن مردم‌محوری برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت، افزود: برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت با محوریت ترویج فرهنگ رضوی، جریان‌سازی اجتماعی و ارتقا فرهنگ دینی برگزار می‌شود.

چگنی نژاد، بیان کرد: برگزاری ده‌ها برنامه جشن و شادی به مناسبت گرامیداشت سالروز میلاد حضرت معصومه (س)، میلاد امام رضا (ع) و حضرت شاه‌چراغ (ع)، مراسم جشن روز دختر با حضور خادمان حرم رضوی به همراه برنامه‌های متنوع و مختلف فرهنگی، هنری، قرآنی و آموزشی در سطح مساجد دارای کانون فرهنگی هنری تنها بخشی از برنامه‌های دهه کرامت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.

وی ادامه داد: همچنین هم‌زمان با شب میلاد باسعادت امام رضا (ع) دو برنامه شاخص در شهر خرم‌آباد و در هر کدام از شهرستان‌های استان لرستان یک برنامه با محوریت مساجد برگزار می‌شود.

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد لرستان با اشاره به فعالیت ۴۹۸ کانون فرهنگی هنری عمومی و ۳۸ کانون فرهنگی هنری تخصصی خواهران در استان لرستان، اظهار کرد: ویژه‌برنامه‌های بزرگداشت دهه کرامت در سراسر کانون‌های مساجد استان لرستان برگزار می‌شود.

کد خبر 6090853

دیگر خبرها

  • روزانه ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • روزی ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • اهداء تخته فرش به بقعه متبرکه امامزاده شاه محمد بخش اسیر
  • نمایشگاه دستاورد‌های سازمان اوقاف بستری برای ارائه عملکرد واقفین
  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • صدور اسناد تک برگی برای همه موقوفات تا پایان سال جاری
  • سرمایه گذاری ۲ هزار میلیارد ریالی اوقاف مرکزی در طرح پرورش ماهی
  • سرمایه وقف به سمت رفع نیاز مردم در حرکت است
  • حرکت سازمان اوقاف در مسیر مولدسازی و بهبود اقتصاد کشور با حمایت از شرکت‌های دانش بنیان + فیلم