Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط‌عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، ایوب دهقان‌کار (مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران) با حضور در غرفه کلی جمهوری اسلامی ایران در هفتادوسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت گفت: خانه کتاب و ادبیات ایران با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اقدام به برپایی غرفه ملی جمهوری اسلامی ایران در هفتادوسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین مطرح کرد: در این دوره از نمایشگاه در غرفه ملی ایران شاهد حضور نمایندگانی از تشکل‌ها و انجمن‌های فرهنگی در حوزه نشر هستیم؛ انجمن فرهنگی ناشران دفاع مقدس، انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران در هفتادوسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت حضور دارند. علاوه بر آن نیز سه آژانس ادبی که در زمینه نشر بین‌الملل فعال هستند هم در این نمایشگاه حضور پیدا کردند و نسبت به معرفی و عرضه کتاب‌های ایرانی جهت تبادل کپی رایت و تعامل با ناشران خارجی به فعالیت می‌پردازند.

دهقان‌کار ادامه داد: امسال به مناسبت تقارن برگزاری نمایشگاه کتاب فرانکفورت با میلاد مسعود حضرت ختمی مرتبت (ص)، بخش ویژه فعالیت‌های غرفه ملی ایران به معرفی کتاب‌هایی با موضوع سیره و زندگی حضرت رسول اکرم (ص) که به زبان‌های مختلف منتشر شدند، اختصاص دارد؛ این آثار در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته که تا این لحظه با استقبال خوب بازدیدکنندگان مواجه شده است. همچنین در این نمایشگاه آثاری در حوزه دفاع مقدس و کتاب‌هایی که به معرفی زندگی شهید حاج قاسم سلیمانی پرداختند نیز در معرض دید عموم قرار داده شده است و از آن‌ها هم استقبال خوبی صورت گرفت.

مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران در پایان سخنان خود گفت: از جمله فعالیت‌های دیگر غرفه ملی جمهوری اسلامی ایران در هفتادوسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت می‌توان به معرفی جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، معرفی نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، معرفی جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، معرفی نمایشگاه مجازی کتاب تهران و معرفی طرح‌های حمایتی در حوزه صنعت نشر از جمله طرح تاپ و گرنت اشاره کرد.

کد خبر 5333656 محمد آسیابانی

منبع: مهر

کلیدواژه: نمایشگاه فرانکفورت پیامبر اسلام حضرت محمد ص کتاب و کتابخوانی تاریخ اسلام موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران تازه های نشر معرفی کتاب ترجمه انتشارات سروش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نهاد کتابخانه های عمومی کشور انتشارات سوره مهر کتاب و کتابخوانی محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کتاب کودک معرفی نشریات رونمایی کتاب موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران نمایشگاه بین المللی کتاب فرانکفورت خانه کتاب و ادبیات ایران جمهوری اسلامی ایران غرفه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۲۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه «اکسپو» با سه محور برگزار می‌شود

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: نمایشگاه بین‌المللی صادراتی «اکسپو» فرصت خوبی برای معرفی ظرفیت‌های استان است که در این راستا غرفه سیستان و بلوچستان با سه محور شیلات، معدن و زنجیره ارزش خرما کار خود را آغاز می‌کند.

داوود شهرکی روز شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: نمایشگاه بین‌المللی اکسپو از امروز تا ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با هدف معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی کشور ایران اکسپو ۲۰۲۴ آغاز شد.

وی افزود: در این نمایشگاه هر یک از استان‌ها غرفه‌هایی برپا کردند که توانمندی‌های اقتصادی هر منطقه را نشان می‌دهد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: غرفه این استان با سه محور شیلات، معدن و زنجیره ارزش خرما کار خود را آغاز کرد که البته در این سه محور اتفاقات خوبی در استان رقم خورده است.

وی با اشاره به ظرفیت‌های معدنی سیستان و بلوچستان بیان کرد: در بخش معدن بیش از هفت کارخانه با سرمایه‌گذاری بیش از ۲۰۰ هزار میلیارد ریال در حال ساخت است.

شهرکی با اشاره به اهمیت نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ اذعان کرد: امیدواریم با مشارکت مدیران دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان بتوانیم ظرفیت‌های موجود در سیستان و بلوچستان را به خوبی به سرمایه‌گذاران معرفی کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قم در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ حضور یافت
  • «یمن» به جای «هند» مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • معرفی یمن به عنوان مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • یمن مهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود
  • غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه «اکسپو» با سه محور برگزار می‌شود
  • حضور غرفه سیستان و بلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • حضور استان اردبیل در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی (ایران اکسپو ۲۰۲۴)
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب
  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب