Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-28@08:12:50 GMT

ارتقا کیفیت خدمات حمل و نقل عمومی لرستان

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۴۶۲۸۳۸

به گزارش جام جم آنلاین لرستان: عباس شرفی افزود: با توجه به رشد روزافزون وسایل نقلیه شخصی، کاهش اقبال به حمل و نقل عمومی، مشکلات و محدودیت های ناشی از شیوع کرونا و تحمیل خسارات فراوان به حمل و نقل مسافر،مشکلات فعالان این حوزه، احصا شده است و پیگیری دغدغه های آنها هستیم.
 
وی ادامه داد: برای تحقق اهداف توسعه بخش حمل و نقل عمومی و ترغیب مردم به استفاده از این ظرفیت، باید کیفیت خدمات را ارتقا دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان نیز عنوان کرد: در جلساتی با شهرداران سراسر استان، موضوع ارتقای سطح خدمات پایانه های مسافر در حال پیگیری است.
 
میثم قدمی بر ضرورت ارتقای خدمات و ایمنی ناوگان اتوبوس تاکید کرد و ادامه داد:  با توجه به اهمیت آزادراه خرم آباد-بروجرد در کاهش زمان، سوخت و هزینه سفر، انتظار می رود پلیس و دستگاه های ذیربط ممنوعیت تردد اتوبوس ها از این محور را لغو نمایند.
 
وی ادامه داد: تعداد ناوگان باری لرستان ۹ هزار و ۱۶ دستگاه و ناوگان مسافربری آن یکهزار و ۱۹۴ دستگاه است و ۹۳ شرکت حمل و نقل باری و ۸۸ شرکت حمل و نقل مسافری در استان فعال هستند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: حمل و نقل عمومی حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۴۶۲۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان

سید صمد ضیائی در خصوص نظام کنترل کیفیت کود‌های وارداتی و تولید داخل توسط شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور گفت: علاوه بر آنکه ثبت کود توسط مؤسسه تحقیقات آب و خاک انجام می‌شود، طرحی در کل کشور ازسوی دفتر مرکزی این شرکت به اجرا گذاشته می‌شود تا کل فرآیند را تحت کنترل درآورد.

وی افزود: پارسال از ۱۹۲ پارت، درمجموع ۳۵ هزار و ۷۲۵ تُن انواع کود‌های ازته، فسفاته و پتاسه توسط تیم نمونه برداری انجام و نمونه پس از پلمپ به مرکز تحقیقات کاربردی نهاده‌های کشاورزی شرکت خدمات حمایتی کشاورزی کشور ارسال شد.

ضیائی به بیان اهمیت نظام کنترل کیفی نهاده‌های کشاورزی در این شرکت تاکید کرد: با این روش خواهیم فهمید که کودشیمیایی در کجا تولید، توزیع و به چه ترتیبی حمل می‌شود، تا اثرات مثبت آن بتواند به همه بهره‌برداران تعمیم داده شود.

وی گفت: این نظام همچون گواهی‌های ایزو که کاملاً استاندارد هستند، کمک می‌کند تا محموله‌های کودی، در صحت و سلامت تولید شود و سپس به دست بهره‌برداران برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل
  • افزایش و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی احترام به شهروندان است
  • وعده‌های عملی نشده شهرداری و دولت درباره خودروهای برقی در حمل و نقل عمومی/ برقی شدن ناوگان به این زودی شدنی است؟ (فیلم)
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور
  • تشدید گشت کنترل و نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی استان همدان
  • اضافه شدن ۲ بالگرد به ناوگان امدادی و آموزشی همدان
  • کیفیت‌سنجی بیش از ۳۵ هزار تُن انواع کود وارده به استان گلستان
  • بساط ویژه‌خواری برچیده شود/ جایگاه شغلی کارگران ارتقا یابد
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری